מקסים
צילום: יבגני לאוקמן

מחזיק תיק הביטחון: חניון בסמוך לחוף ופחות דוחות תנועה

סגן ראש העירייה הנכנס, מקסים בביצקי, מי שרכבו הוצת במהלך קמפיין הבחירות, מתכנן שינויים דרמטיים בתיק הביטחון

פורסם בתאריך: 4.12.18 14:11

בתום מערכת הבחירות הסוערת, לאחר המהפך שבו ניצח רז קינסטליך בבחירות לראשות עיריית ראשון לציון, מקסים בביצקי, סגן ראש העירייה הנכנס ומחזיק תיק הביטחון, מודה: "שילמתי מחיר אישי. אני איש של אמת, לא מתנדנד, אבל יש לזה מחיר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בביצקי היה הראשון שחתם עם קינסטליך על הסכם קוליציואני לאחר הסיבוב הראשון בבחירות. עוד לפני כן הוא התמודד למועצת העיר במסגרת סיעת ראשונים, לאחר שפרש מישראל ביתנו. במהלך הקמפיין הוצת רכבו באחד הלילות. בביצקי טען שמדובר ברמז ממתנגדיו הפוליטיים. "אני לא יודע איך אנשים היו מתמודדים עם מעשה פלילי כזה, זה לא משהו חיובי במיוחד בבחירות, זה מבהיל", הוא אומר, "אבל אני האמנתי בתנועת ראשונים שהקמתי למען הציבור הרוסי בעיר, והאמנתי ברז קינסטליך הרבה לפני שהתמודד לראשות העירייה, והחיבור של שני הדברים האלה יקיים פה עתיד חדש בראשון לציון".

עם הסיעה החדשה שהקים הצליח בביצקי לזכות במנדט אחד, אחרי ששימש כיו"ר "ישראל ביתנו" בראשון לציון במשך כעשור. בביצקי, אב לחמישה בן 47, שעלה לישראל מברית המועצות לשעבר לפני 25, שהחליט לחבור לקינסטליך ישמש בקדנציה הקרובה כסגן וכמחזיק תיק הביטחון. שם, כך מתברר, הוא מתכנן לא מעט שינויים.

"יש הרבה מה לעשות בתיק הביטחון", הוא אומר ל"השקמה ראשון לציון", "החל מכך שדוחות שלא יחולקו אוטומטית. החברה לביטחון לא צריכה להעשיר את הקופה הציבורית, אלא לבוא לעזרת התושב ועל זה אשים דגש. דבר נוסף שבו חייבים לטפל הוא כל נושא החניות. יש מצוקת חניה מאוד גדולה גם בחוף הים. בעבר הייתה הצעה לבנות חניון ליד הלגו ולהוציא אוטובוסים לחוף הים. דיחיתי את ההצעה הזאת על הסף. אנשים באים לחוף עם כסאות ותיקים והם לא יכולים להיסחב עם כל הציוד באוטובוסים. לכן בכוונתי לבנות חניון דו קומתי בים. נטפל גם בתופעת בעלי חנויות שמוציאים קרטונים ומלכלכים. הם יקנסו, ואחרי פעם-פעמיים, יפסיקו".

נושא נוסף שבו מתכוון בביצקי לטפל ושעליו מתח ביקורת בעבר כאן הוא נושא המצלמות המפוזרות בעיר. "נושא המצלמות חורה לי. יש 1,235 מצלמות קיימות, ומושיבים רק אדם אחד שצופה בהן. זה לא באמת רציני. אותו אדם לא יכול להגיע  ולצפות בדברים בזמן אמת ולטפל. אמנם הושקעו מיליונים במצלמות, אבל אין שימוש ראוי בהם. אדם אחד לא יכול להשתלט על כל כך הרבה מצלמות. יש היום טכנולוגיות מתקדמות שמתריעות בזמן אמת ואז אפשר לטפל מידיית בכל בעיה שתמעוררת".

"הבנתי עם השנים שהרבה יותר קל לעזור מתוך המערכת ולא מחוצה לה. אני שמח שנפלה בחלקי הזכות הזו, חובת ההוכחה עלי ואני בטוח שאצליח בכך", מסכם בביצקי.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר