צפו: מי הצית את רכבו של המתמודד למועצה מקסים בביצקי?

בשעה ארבע לפנות בוקר הוצת רכבו של המתמודד שאומר ל"השקמה ראשון לציון": "ברור לי שזה משהו ממוקד נגדי, אני רץ ברשימה עצמאית בעיר ואני חושד במישהו ספציפי"

פורסם בתאריך: 31.8.18 13:57

מי הצית את רכבו של מקסים בביצקי, המתמודד למועצת העיר ראשון לציון, במסגרת רשימת "ראשונים"?

סמוך לארבע לפנות בוקר, ניפץ אלמוני את חלון מכוניתו של בביצקי, שפך חומר דליק והצית את רכבו של המתמודד שהחנה מחוץ לביתו. כוחות כיבוי אש שהגיעו למקום הצליחו להשתלט על השריפה, ולא נגרם נזק נוסף. כמו כן, הוזעקו למקום שוטרים שפתחו בחקירה.

צפו ברכבו של בביצקי לאחר ההצתה:

 

"הגשתי ברגעים אלה תלונה במשטרה, אמרתי להם במי אני חושד", אמר היום (שישי) בביצקי ל"השקמה ראשון לציון".

בביצקי שימש כיו"ר סיעת ישראל ביתנו בראשון לציון, ולקראת הבחירות המקומיות שיקיימו באוקטובר הקרוב, החליט לפרוש ולהתמודד למועצת העיר במסגרת סיעה נפרדת בשם "ראשונים". זאת במטרה לאחד את המצביעים יוצאי בית המועצות לשעבר. עם הקמת הסיעה החדשה הציג בביצקי תמיכה ברז קינסטליך, המתמודד לראשות העיר.

 

 

"לצערי אין מצלמות במקום, אבל שכנה באזור ראתה את הבחור מצית ובורח", אמר בביצקי, "ברור לי שזה משהו ממוקד נגדי, אני רץ ברשימה עצמאית בעיר, ואני חושד במישהו ספציפי שגם אמרתי את שמו למשטרה, זה אדם שרץ גם לבחירות במועצה".

עוד הוסיף בביצקי כי "הגיעו אליי באחרונה הרבה שמועות שהוא מתעסק בפשע, והתחתלתי לדבר עם אנשים ולערוך חקירה שלי עם עצמי. אני בטוח שזה הגיע אליו ושזה לא מצא חן בעיניו, אבל אני לא מפחד, אני רק דואג למשפחה שלי ואם יהיה צורך אטיס אותם מכאן עד שהדברים יתבהרו, אבל לאור החומר שנתתי למשטרה והחשדות שלי אני מאמין שזה יפתר מהר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר