מפת המכרזים מתחם האלף
מפת המכרזים מתחם האלף

מתחם האלף: זוכים מכרזים למגרשים בכ-180 מיליון שקל

לאחר הזכייה במכרזים אמר ראש העירייה, רז קינסטליך: "אחד היעדים העיקריים שלי הוא שתושבי ראשון לציון יעבדו בעיר, מה שיפתור את נושא פקקים"

פורסם בתאריך: 12.3.19 18:12

Jtlv2 ורוגובין זכו בשני מגרשים חדשים לתעסוקה ומסחר במתחם האלף בראשון לציון. בכך מתקדמת הקמתו של המטרופולין החדש בראשון לציון.

Jtlv2 בשיתוף היזם יהודה רחמים וקבוצת רוגובין זכו במכרזים למגרשים שנמצאים בחלקו הצפון מזרחי של המתחם, ומיועדים לתעסוקה ומסחר. מהגרש שבו זכתה Jtlv2 הוא בשטח של 12,040 מ"ר, כאשר שטח הבנייה במתחם לתעסוקה ומסחר (מעל הכניסה הקובעת) הוא של 74,797 מ"ר ומספר הקומות הוא 20 קומות. החברה זכתה במכרז לאחר שהציעה 118,118,118 מיליון שקל, כאשר מחיר המינימום הוא 93 מיליון שקל.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


חברת רוגובין בע"מ זכתה במגרש ששטחו 5,115 מ"ר, כאשר שטח הבנייה במתחם לתעסוקה ומסחר (מעל הכניסה הקובעת) הוא 32,980 מ"ר ומספר הקומות – 19.  החברה הציעה במכרז 59,365,018 מיליון שקל, בעוד מחיר המינימום שצוין הוא כ-48 מיליון שקל.

עם פרסום הזוכים מסר ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך: "הביקושים והסכומים שהוגשו במכרזים מדברים בעד עצמם. המגזר העסקי מביע אמון גדול בראשון לציון. מתחם האלף, המטרופולין החדש של ישראל, יציב סטנדרטים חדשים בכל הקשור למתחמי עסקים, מגורים ופנאי. הנגישות התחבורתית של המתחם בשילוב עם המיקום הגאוגרפי ותחבורה ציבורית יעילה ומהירה עליהם אנו עמלים בימים אלו יהפכו את המתחם לאטרקטיבי ביותר בישראל. אחד היעדים העיקריים שלי הוא שתושבי ראשון לציון יעבדו בעיר, מה שיפתור את נושא פקקים ויספק איכות חיים גבוהה לתושבי העיר".

עדי ברוק, מנכ"ל מינהלת מתחם האלף, הוסיף: "הקמתו של המתחם מהווה הזדמנות ייחודית ראשונה מסוגה לחברות, משקיעים ויזמים. אנו שמחים על ההתעניינות הגדולה במכרזים, על הבעת האמון הגדולה וזיהוי הפוטנציאל במתחם האלף. אנו מברכים את הזוכים במכרזים ומקדמים את פניהם בברכה. במקביל, אנו ממשיכים להתקדם בתכנון מרקם החיים במתחם תוך שימת דגש על חדשנות, נגישות ועירוב שימושים שיביאו בשורה לראשון לציון במטרופולין החדש של ישראל".

עוד באותו הנושא:

מתחם האלף: שני מגדלים חדשים בדרך

מתחם האלף: קרקע בשווי 1.3 מיליארד דולר תזנק ל-4 מיליארד דולר

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר