הדמייה של מתחם האלף
הדמייה של מתחם האלף

מתחם האלף: שני מגדלים חדשים בדרך

חברת הבנייה פרשקובסקי הידועה בראשון לציון כאחת שבונה דווקא שכונות מגורים, זכתה במכרזל בניית מגדלי עסקים בגובה 20 קומות

פורסם בתאריך: 14.6.18 15:15

חברת הבנייה פרשקובסקי מסרה השבוע הודעה לבורסה לניירות ערך על זכייתה במכרז לרכישת קרקע בגודל של כ-9 דונם במתחם האלף בראשון לציון, באזור הדיונות ממערב לנתיבי איילון. החברה מתכוונת להקים על המגרש שני מגדלי משרדים בגובה של יותר מ-20 קומות כל אחד וכן חניון תת קרקעי.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

הבנייה תהיה באמצעות חברת הבת "נתיבי דור". פרשקובסקי שילמה 81.5 מיליון שקל +מע"מ וגברה על הצעות אחרות. הפרויקט מיועד לתעסוקה ומסחר בלבד ובהודעה נכתב כי 52,609 מ"ר ישמשו למשרדים ו-1,097 מ"ר למסחר (הכוונה לקומת חנויות בתחתית הבניין). מדובר בעסקה לבנייה מסחרית למרות שהחברה ידועה בעיקר בפרויקטים למגורים כמו "גן נחום החדשה" בעיר וכן הקמת מגדלים בשכונת הרקפות החדשה שתיבנה סמוך לכביש 4313 במזרח העיר, כולל דירות של מחיר למשתכן.

מתחם ה-1000 מככב כבר כמה שנים ברשימת הפיתוח העתידי של העיר והוגדר "מרכז העסקים הבא של תל אביב" אך הבנייה בו מתעכבת וגם נחקרת במשטרה במסגרת תיק 1803. דחפורים אמנם עלו על השטח בתחילת 2017 אבל הוא עדיין לא נפתח לציבור והפתיחה אינה נראית באופק. הבחירות לראשות העירייה ייערכו בעוד כארבעה חודשים ולא נראה שהאישור יתקבל עד אז וגם לאחר מכן הוא עלול להתעכב בשל הגשת ערר.

מחברת פרשקובסקי נמסר בתגובה: "מדובר בדיווח לפי חוק ניירות ערך. בחברה מחכים לאישור פרמלי מעיריית ראשון לציון ורק לאחר מכן נוכל לספק יותר מידע בעניין הפרויקט המתוכנן ולוחות הזמנים שלו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר