ד"ר אנג׳לה עירוני, מנהלת בית החולים אסותא ראשון לציון, איזי בן עזרא, מנהל התפעול הרשתי של מערך הדימות באסותא, צילומים יחצ אסותא
ד"ר אנג׳לה עירוני, מנהלת בית החולים אסותא ראשון לציון, איזי בן עזרא, מנהל התפעול הרשתי של מערך הדימות באסותא, צילומים יחצ אסותא

בהצלחה: מנהלת חדשה לבית החולים אסותא ראשון לציון

ד"ר אנג'לה עירוני תיכנס לתפקידה באוקטובר השנה, היא תחליף את איזי בן עזרא שמונה למנהל התפעול הרשתי של מערך הדימות

פורסם בתאריך: 19.7.23 08:28

מינויי בכירים באסותא מרכזים רפואיים: מנכ"ל אסותא, גידי לשץ, הודיע אתמול (שלישי) על מינויים חדשים: ד"ר אנג׳לה עירוני מונתה למנהלת בית החולים אסותא ראשון לציון, נועה שמש למנהלת בית החולים אסותא בחיפה, ואיזי בן עזרא למנהל התפעול הרשתי של מערך הדימות. בן עזרא ניהל עד עתה במשך 11 שנים את בית החולים אסותא ראשון לציון.

ד"ר אנג'לה עירוני תיכנס לתפקיד מנהלת בית החולים אסותא ראשון לציון באוקטובר 2023. ד"ר עירוני מילאה משך למעלה מעשור תפקידי ניהול בכירים במטה מכבי שרותי בריאות, בהם ראש אגף הסיעוד והמרכזים הרפואיים, מייסדת ומנהלת מרכז טל-בריאות ובתפקידה הנוכחי מנהלת מחוז שרון של מכבי.

 

לד"ר עירוני תואר ראשון בסיעוד, תואר שני בבריאות הציבור ודוקטורט במנהל מערכות בריאות עם התמחות בטלה-רפואה (Telemedicine). היא בוגרת תכנית מנהיגות של קרן וקסנר, אוניברסיטת הרווארד. בנוסף, היא גם מכהנת כנציגה הישראלית של IMIA – האיגוד הבינלאומי לאינפורמטיקה רפואית.

מנכ"ל אסותא, גידי לשץ, אמר: "בשם הנהלת אסותא אני מודה לאיזי בן עזרא על תרומתו לבית החולים, עם קדנציה מתמשכת בת כ-11 שנים של ניהול במקצועיות ובמסירות. מערך הדימות הרשתי עומד בפני קפיצת מדרגה טכנולוגית ושירותית ואני מאחל לאיזי בן עזרא הצלחה רבה בתפקידו החדש".

על מינויה של ד"ר עירוני אמר לשץ: "לד"ר עירוני רקורד מרשים בתפקידי ניהול בכירים, בהובלת תכניות אסטרטגיות משמעותיות, ביישום מודלים חדשניים של טיפול בקהילה והטמעת תהליכי בקרת איכות בבתי חולים. אני בטוח שאתגר הקמת ופתיחת בית החולים החדש שלנו בעיר, ב-2026 יהיה אתגר ניהולי נוסף שאנג'לה תוכל לו ומאחלים בהצלחה רבה בתפקידה החדש".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר