חובש מד"א אסף דיגמי, צילום דוברות מד"א
חובש מד"א אסף דיגמי, צילום דוברות מד"א

תינוק נחנק משניצל במהלך אירוע. למרבה המזל באולם היה חובש מד"א

דרמה במהלך אירוע ברית מילה באולם אירועים בראשון לציון, כאשר תינוק נחנק. למרבה המזל היה במקום הנכון ובזמן הנכון חובש רפואת חרום מיחידת האופנועים של מד"א, אסף דיגמי

פורסם בתאריך: 13.2.23 10:24

במקום הנכון ובזמן הנכון: חובש רפואת חרום מיחידת האופנועים של מד"א, אסף דיגמי, שהשתתף באירוע באולם בראשון לציון, הצליל את חייו של תינוק במהלך האירוע.  החובש השתתף באירוע משפחתי באולם אירועים בראשון לציון. מיד בתום טקס ברית המילה, נשמעה לפתע קריאה במערכת הכריזה באולם השמחות, האם יש איש רפואה באולם. דיגמי הבחין בהתרחשות בקצה האולם ומיד רץ למקום.

"הבחנתי בתינוק כבן שנה מחוסר הכרה וכחול", סיפר אסף, "אמרו לי שהוא נחנק מאוכל. לקחתי את הפעוט על הידיים השכבתי אותו על כף היד שלי כשגופו מוטה כלפי מטה וטפחתי לו על הגב, ביצעתי פעולות מצילות חיים ובעזרת שתי אצבעות חילצתי מגרונו חתיכה של שניצל שנתקעה לו, הוא החל לאט לאט לחזור להכרה ולנשום, צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א שחש למקום פינה אותו לבית החולים כשמצבו של התינוק יציב".

 

 

פאראמדיקית מד"א, שי מושלין, הוסיפה ואמרה: "כשאנחנו הגענו התינוק כבר היה בהכרה ונשם, המשכנו בטיפול הרפואי ופינינו אותו להמשך טיפול בבית החולים, זה נס שאסף היה במקום הנכון ובזמן הנכון, הפעולות שהוא ביצע היו מצילות חיים ולשמחתנו האירוע הסתיים טוב".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר