חיסונים

היום הראשון של חיסוני הקורונה עבר בהצלחה

במקביל לחיסונים נמשכות הבדיקות לגילוי הנגיף, והשבוע ייערכו בשלושה מתחמים בעיר

פורסם בתאריך: 20.12.20 15:58

החל מבצע החיסונים נגד קורונה, לאחר שאמש (מוצאי שבת), התחסנו ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין.

בשמיר-אסף הרופא התחסנה הבוקר ד"ר אסנת לבציון קורח, מנהלת המרכז הרפואי ואחריה התחסנו מנהלי המחלקות, אחיות ראשיות, מגזר הסיעוד וחברי ההנהלה.

החיסון יינתן בשבועיים הקרובים בהדרגה לכלל העובדים במרכז הרפואי במתחם מיוחד שהוקם בסמוך למיון. בסקר מקדים שערך בית החולים עלה כי למעלה מ-71 אחוז מהעובדים מתכוונים להתחסן באופן מיידי.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"זהו יום חג לכולנו, החיסון נוטע בכולנו אור של תקווה, כי אנו ננצח את הקורונה. השגרה מחכה לנו ממש מעבר לפינה. ברור לכל כי הדרך עוד ארוכה ועלינו לשמור ביתר שאת על הוראות משרד הבריאות, אך כולנו תפילה כי בזכות החיסון רמת התחלואה בישראל תרד בהקדם", אמרה ד"ר לבציון קורח, שציינה לשבח את סגניתה ד"ר עידית סגל, עופר לוי -סגן מנהל אדמנסטרטיבי וסמדר ורד, סגנית אחות ראשית אשר עמלו להוצאתו לפועל של מבצע החיסונים.

צילום: יפעת חדד

 

היום התחסן גם ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, במתחם החיסונים של קופת חולים כללית, במטרה לעודד את תושבי העיר להתחסן. "אני מעודד מאוד משיתוף הפעולה של התושבים להגיע ולהיבדק ואני משוכנע שזה ימשיך גם בחיסונים", אמר קינסטליך והוסיף כי בשבוע האחרון נרשמה ירידה קבועה ורציפה בדירוג הרמזור בעיר, דבר שמרחיק את ראשון לציון מהצבע הכתום: "תושבי ראשון לציון מגלים שיתוף פעולה ואחריות אזרחית לסובבים אותם ואנחנו רואים את זה בתוצאות. אני משוכנע שאותו שיתוף פעולה ימשיך גם בחיסונים נגד הקורונה".

במקביל לחיסונים נמשכות הבדיקות. השבוע יתקיימו שלושה ימי בדיקות בשיתוף פיקוד העורף. הבדיקות נערכות ללא עלות וללא הפניה מקופת חולים, ומיועדות למי שאינו סובל מתסמיני הנגיף. ביום שלישי הקרוב (22.12) יערכו בדיקות במרכז הספורט 360 בשכונת פרס נובל בין השעות 12:00 ל-20:00 בערב, ביום חמישי הקרוב (24.12) בבניין העירייה, ברחוב הכרמל 20, בין השעות 12:00 ל-20:00 וביום שבת (26.12) במתחם הלייב פארק במערב העיר, בין השעות 14:00 ל-20:00. יש להצטייד בתעודת זהות.

 

 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר