שמיר-אסף הרופא: ערוכים לקליטת חולים בשעת חירום I צפו:

הסתיימו העבודות להקמת בית החולים הממוגן לשעת חירום של המרכז הרפואי שמיר-אסף הרופא. כך הוא נראה:

פורסם בתאריך: 17.11.20 14:57

לאחרונה הסתיימו העבודות להקמת בית החולים הממוגן לשעת חירום של המרכז הרפואי שמיר-אסף הרופא. אתמול (שני) התקיים במקום תרגיל מקיף שהראה את יכולת עמידת הצוותים השונים בהפעלת בית החולים לשעת חירום באופן מיידי וקליטת חולים בעת הצורך.

בית החולים הממוגן של המרכז הרפואי שמיר – אסף הרופא הוקם בשטח של כ-2,000 מ"ר אשר הוסב בחלקו הממוגן של החניון התת קרקעי בכניסה לבית החולים. המקום מכיל כ-150 מיטות לשעת חירום לטובת מוכנות המרכז הרפואי לקליטת חולים בחירום וחולי קורונה.

כחלק מההיערכות, התקיים אתמול תרגיל ובו בחנו שורה של תרחישים, החל מהעברת חולים ועד הדרדרות במצבם וחיבור למכונת הנשמה ואקמו. במהלך התרגיל השתתפו צוותים רבים מיחידות רבות במרכז הרפואי.

הסבת החניון לבית החולים הוא בעקבות סיכום של הנהלת משרד הבריאות והמרכז הרפואי שמיר – אסף הרופא על הסבת חלקו הממוגן של החניון התת קרקעי לבית חולים לשעת חירום בעלות הנאמדת בכ-26 מיליון שקל.

המרכז הרפואי שמיר-אסף הרופא הוא בית החולים הממשלתי הרביעי בגודלו בישראל הכולל כ-900 מיטות אשפוז לטובת אוכלוסייה של כמיליון נפש באזור המרכז והשפלה.

מנהלת המרכז הרפואי שמיר-אסף הרופא, ד"ר אסנת לבציון קורח, אמרה: "אני מתרגשת להיות כאן היום ולראות כיצד מחניון של מכוניות הוקם במהירות שיא מתקן אשפוז לחירום עם כל המרכיבים והמערכות. ברצוני להודות למשרד הבריאות ומשרד האוצר על שסייעו במימון ההקמה. כמו כן אני רוצה להודות לכל הצוותים במרכז הרפואי שעבדו לילות כימים להביא את הפרויקט לסיום בצורה יוצאת דופן וללא דופי".

"בתרגיל שקיימנו היום נוכחנו לראות שבית החולים לשעת חירום פועל כמו כל מחלקה אחרת שכבר פעילה במרכז הרפואי. כך שאנו ערוכים לכל תרחיש ולפתיחה מהירה של המתקן ומתן טיפול מתקדם חדשני אנושי ופורץ דרך עבור מטופלינו", הוסיפה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר