אמו של ראש העירייה החדש על קמפיין האישי נגדו: "הכל מאחורינו"

בין התומכים הרבים שהגיעו אמש (שלישי) למטה של המנצח הגדול בבחירות לראשות ראשון לציון, הייתה גם אמו של רז קינסטליך, עליזה קינן, שמתייחסת להישג ומעדיפה לא להתעכב על ההכפשות שהיו בדרך

פורסם בתאריך: 14.11.18 11:15

אמש (שלישי) בתוך החגיגות, עם פתיחת הקלפיות, ישבה בין התומכים אמו של רז קינסטליך, ראש העירייה הנכנס של ראשון לציון. ללא ספק גאה בבנה, בן ה-40, שהצליח לנצח את דב צור, אחרי 10 שנים בתפקיד.

"אתמול הייתה יום הולדת לשרון, אחיו הבכור של רז, ורז הקדיש לו את המתנה הכי יפה", אומרת ל"השקמה ראשון לציון", עליזה קינן, אמו של ראש העיר החדש.

על אף החגיגות והניצחון, גם קינן, כמו בנה, זכרו את מערכת הבחירות הקשה, שכלל גם את הסרטון המפורסם שבו כיכבה דודתו של קינסטליך וקראה שלא להצביע לו. גם קינן, כמו בנה, העדיפו שלא להתייחס לזה. "כל זה מאחורינו. מסתכלים קדימה רואים טוב רואים ורוד. ההשגחה העליונה נמצאת תמיד עם האדם הישר", אומרת קינן ביום שלמחרת ומוסיפה: "מתי אדם יודע שהוא הצליח בחיים? כאשר הילדים שגידל נהיו אנשים טובים. כולם מאושרים, כולם עבדו בשביל רז. הוא איש טוב בגובה העיניים של כולם ואין לי ספק שהוא יסחף את העיר כולה באהבת האדם שיש בליבו. אני מאמינה בו, הכל אמיתי. לב של אמא לא משקר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


האמנת שהוא יזכה?

"הכל בזכות האמונה. תאמין ותעשה. תעשה ותאמין. רק ככה מנצחים".

לסיום מבקשת קינן לברך: "אני מאחלת לעיר שנדע ימים טובים יותר ונלך קדימה, מגיע לנו שראשון תהיה שלנו".

עוד באותו הנושא:

מהפך: רז קינסטליך הוא ראש עיריית ראשון לציון

כמה נכסים צבר רז קינסטליך? המתמודד לראשות העיר מפרסם הצהרת הון. צפו:

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. מאיר

    אין על עליזה פיני שרון ואמיר איזה משפחה כל הכבוד להם על האיחוד בניהם זה הכח המוביל כל הכבוד להם אוהבים אותכם ובעזרת השם רז יצעיד את ראשון קדימה

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אמן!
    שלא ישכח את תושבי רמת אליהו שנשכחו שנים והוזנחו, חשוב גם לציין שנעשה עוול לתושבים שרוצים להחתים אותם על טופס לא הוגן, ולוחצים אותם באיומים לחתום, אנחנו תושבי רמת אליהו רוצים שינוי, אך לא על מחיר שיזרקו אותנו לאן שהעירייה תרצה, אלא שיתחשבו בנו, ברצונות שלנו, מה אנחנו מבקשים , התחייבות על ההסכם, בחירה חופשית שלנו לאן אנחנו רוצים ללכת או להישאר, והתחשבות לכול אחד לפי ההשקעה שהוא עשה, אחרי הכול נצטרך להתאים את עצמנו למקום שאנחנו לא רגילים ולתשלומים שלא באפשרות רוב הציבור לשלם, כגון: ועד בית (תשלומים לקבלן) ומסים גבוהים….אישית אני תמכתי ב..רז בבחירות השניות, ובעג'מי בבחירות הראשונות (וזאת לאחר שלא מצאתי צדיק….חייבת לציין שראיתי ציבור מבולבל, ומאוכזב, שלא יודע במי לבחור, פשוט לא מאמינים באף אחד, כך גם אני הרגשתי, לכן חשוב שראש העיר שנבחר רז יוכיח את עצמו בעיקר בהשקעה לפינוי בינוי ברמת אליהו ובהתחשבות זהירה בתושבים.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר