כמה נכסים צבר רז קינסטליך? המתמודד לראשות העיר מפרסם הצהרת הון. צפו:

קינסטליך מפרסם את ההצהרת ההון, תוקף את דב צור ומבטיח: "אתבע את דודתי". מנגד, במטה של צור מבטיחים: "האמת תתפרסם בקרוב מאוד"

פורסם בתאריך: 4.11.18 18:51

בעקבות הביקורת שנשמעה כלפיו בין היתר על הנכסים הרבים שצבר, החלט היום (ראשון) רז קינסטליך, המתמודד לראשות עיריית ראשון לציון, לפרסם הצהרת הון.

בנוסף להצהרת ההון, פרסם קינסטליך סרטון שבו הסביר מה עומד מאחורי החלטתו, ובמקביל תוקף את ראש העירייה דב צור, שיתמודד מולו בסיבוב השני בבחירות לראשות העירייה. "קראנו מזמן לפרסם את ההצהרת הון אף אחד לא הרים את הכפפה חיכינו לרגע הנכון", אומר קינסטליך ומוסיף: "דב צור בלחץ כי הוא חושש משינוי. הוא לא מצליח לעצור את הסחף ההולך וגובר של עוד ועוד תושבים שמבקשים לתמוך בי. הלחץ של דב  מביא אותו להתנהגות שאינה מכבדת ראש עיר ונבחר ציבור. דב בוחר להכפיש ולשקר. אחד הדברים המצחיקים ביותר שמפיץ דב הוא שצברתי נכסים ב-50 מיליון שקל. אני בן 40 ועובד קשה כל חיי סך עלות נכסיי וכנסיי רעייתי, בניכוי התחיבויות לבנקים עומד על כ-2.5 מיליון שקל שווה ערך לדירה אחת בראשון. השאר שקרים ועלילות של דב צור. לנו, דב, אין מה להסתיר. בעוד מספר ימים נביא את השינוי ביחד".

 

ממטה הבחירות של רז קינסטליך נמסר: "קראנו מזמן לפרסם את ההצהרת הון אף אחד לא הרים את הכפפה. אנחנו שמחים כי חיכינו לרגע הנכון".

מסביבתו של קינסטליך הוסיפו: "דב נמצא בלחץ נוראי. הוא מפיץ שקרים ושמועות לא נכונות על רז. אין לרז קינסטליך שום דבר להסתיר. דב צור כיהן ומכהן כראש עיר המואשם ונחשד, רז קינסטליך עדיין לא ראש עיר, אך האמת מגיעה לציבור". עוד נמסר כי קינסטליך מתכנן לתבוע מחר את דודתו "בגין אמירת אי אמת ושקרים. הגיע הזמן שהציבור ידע את האמת. אין לנו מה להסתיר. אנחנו נביא את השינוי לראשון לציון שהציבור כל כך צמא, מחכה ומייחל לו". כזכור, כיממה לפני הבחירות הופץ סרטון שבו טענה דודותו של קינסטליך שישנו פער בין דמותו הציבורית כפי שהוא מנסה להציגה לבין אשיותו.

ממטה דב צור נמסר בתגובה לדברים: "רז התחייב כבר בחודש אוגוסט לפרסם הצהרת הון. הוא נמנע מכך ולא במקרה. גם היום 'הצהרת ההון' של רז היא חלקית ביותר. מפת הנכסים של רז כוללת נכסים רבים הרשומים תחת יישויות שונות. היום ניתן לקבוע בוודאות שרז שוב מנסה להוליך את תושבי ראשון לציון שולל. האמת תתפרסם בקרוב מאוד. רז יצטרך לתת תשובות גם לשאלות מהיכן ואיך רכז את הנכסים, כיצד עלה בידו להשביח אותם בזמן כה קצר ומדוע שיקר ביחס להצהרת ההון המדומה שלו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. אורי בן משה דודל

    דב צור- האמת שהערכתי אותך מאד עד היום וחשבתי לבחור בך בסיבוב השני למרות החשדות הכבדים נגדך. אבל ההכפשות הנמוכות שלך ללא הוכחות, הוידאו עם הדודה הכועסת שכנעו אותי שרמתך המוסרית ירודה ואינך מתאים להיות ראש העיר שלי

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    זו לא הכפשה. וזו לא הצהרת הון. אפילו אין תאריך
    פרסום ההצהרה.

  3. דוד סויסה

    זה לא הצהרת הון זה מסמך וורד, בכל מקרה בעשיה של דב צור אין עוררין לכן אני בוחר דב צור להצעיד את ראשון לציון קדימה !

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    למה אין חותמת של עורך דין ורואה חשבון? זה פייקטבי

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר