מהפך: רז קינסטליך הוא ראש עיריית ראשון לציון

"ראשון לציון יוצאת למסע חדש ונעשה אותו יחד" - רז קינסטליך מי ששימש כסגנו של דב צור, ניצח בבבחירות לראשות העירייה. צור: "זכיתי לשרת את העיר ואת תושביה במשך עשור". צפו בחגיגות:

פורסם בתאריך: 14.11.18 00:49

רז קינסטליך הוא ראש עיריית ראשון לציון הנבחר – כך נקבע הלילה (רביעי) בתום ספירת קולות המצביעים בסיבוב השני בבחירות. קינסטליך גבר על דב צור בפער של 5% מהקולות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


זה היה קרב צמוד בין צור, שכיהן בתפקיד ראש עיריית ראשון לציון ב-10 השנים האחרונות, לבין מי ששימש כסגנו, רז קינסטליך. בתום הסיבוב הראשון אף אחד מהתמודדים לא הצליח לחצות את רף ה-40%. כבר בלילה שאחרי ספירת הקולות התחלו המתקפות ההדדיות בין השניים שצברו תאוצה ככול שהתקרב מועד הסיבוב השני בבחירות לראשות העירייה. בסיבוב השני יצאו להצביע 30% מתוך יותר מ-209,000 בעלי זכות הצבעה שהכריעו: רז קינסטליך ישמש כראש עיריית ראשון לציון.

לאחר הניצחון מסר קינסטליך: "אני נרגש ומודה על האמון שהענקתם לי ועל בחירתי לראש עיריית ראשון לציון הבא. אני חש את גודל האחריות על כתפיי ואת החובה שיש לי להיות ראוי לאמונכם. אני אעשה הכל כדי שתהיו גאים בבחירתכם בי. האתגרים שעומדים בפני ראשון לציון הם אמיתיים ורציניים. אני בטוח שאעמוד בהם עם השותפים הנפלאים לצידי".

קינסטליך הוסיף כי "תושבים יקרים, היום הוא הרגע להניח בצד את המחלוקות, ההאשמות והקמפיין הסוער שידעה ראשון לציון בחודשים האחרונים. זה הזמן לאיחוד השורות. מהיום מתחיל השינוי. המסע שלי לראשות העירייה לא כלל קיצורי דרך. הוא לא כלל פשרות. הוא היה קשה וארוך. הוא דרש אומץ, לקיחת סיכון ובעיקר הרבה עשייה. יצאתי אליו כי האמנתי שהעיר זקוקה לשינוי וכי יש ביכולתי להביא אותו ואתם האמנתם בי. אתם שהענקתם לי את הכוח והסמכות לפעול – ומעתה חובת ההוכחה היא רק עליי.

בנוסף הודה לצור, "אני מבקש להודות מכל הלב לראש העירייה היוצא דב צור. ביני ובין דב היו מחלוקות לא מעטות והתקיימה מערכת בחירות מאתגרת, יחד עם זאת, אני חש כבוד והערכה רבה לתרומתו ארוכת השנים לעיר. דב הוא פטריוט ראשוני אמיתי ויש לו מניות יסוד בהצלחת העיר הזאת".

לסיכום אמר קינסטליך כי "תושבים יקרים, אני מבטיח להיות ראוי לאמונכם, אני מתכוון לקיים אתכם קשר אישי שוטף, קשוב ובלתי אמצעי. כמו שתמיד האמנתי. ראשון לציון יוצאת למסע חדש ואנחנו נעשה את זה רק יחד".

צפו בחגיגות הניצחון במטה רז קינסטליך:

 

קינסטליך, בן 40, נשוי ואב לילד, החל את דרכו הפולטית כבר בגיל 23 כמי שאחראי על נושא הצעירים והנוער. לפני שמונה שנים הוא מונה לתפקיד המשנה לדב צור, ששימש כראש עיירת ראש לציון והחזיק בתיק איכות הסביבה. לאחר שלוש שנים הוא מונה לתפקיד סגנו של צור ובהמשך לממלא מקומו, עד שהחליט לפרוש ולהתמודד על ראשות העירייה, בעקבות "פרשת ביטן".

צור, שזכה בבחירות הקודמות בשנת 2013 זכה ברוב מוחץ של יותר מ-70%, החל את דרכו במערכת הפוליטית בראשון לציון לפני 25 שנה, כשהתמודד בפעם הראשונה למועצת העיר. לראשות עיריית ראשון לציון הוא נבחר לפני 10 שנים, אחרי מאבק ארוך מול מאיר ניצן, מי שכיהן לפניו בתפקיד. כעת ייאלץ להיפרד מהתפקיד.

צפו בחגיגות ספירת הקולות במטה רז קינסטליך:

 

עם היוודע תוצאות הבחירות אמר צור: "זכיתי לשרת את העיר ראשון לציון ואת תושביה במשך עשור. זו היתה שליחות מרתקת וזכות גדולה. לצערי, יצאתי להתמודדות הזו עם ידיים קשורות כאשר אני נאלץ להתמודד עם עננה מיותרת וחסרת שחר. אני מודה לכל מי שהצביעו עבורי ועשו את המאמצים הגדולים מאוד בתנאים בלתי אפשריים. כעת הגיע העת לאתגרים חדשים. שוחחתי הלילה עם רז ואיחלתי לו הצלחה באתגר העצום הניצב לפניו. אעזור לו ככל שיבקש".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. גיא

    על הפנים …אני חושב שעצם ההתחברות שלו עם דורון אוזן בסבב השני דווקא היא זו שהביאה לנפילתו וכמובן גם פרשת השחיתות למרות שהיא עוד לא הוכחה כנכונה…אבל הוא היה ראש עיר נפלא ,פיתח את העיר הזו בכמה וכמה רמות ואני לא אשכח לו את זה ועם כל הכבוד לרז, דב צדק שאמר שאי אפשר להיות ראש עיר עם חוסר ניסיון , אנחנו לא קריית עקרון , זאת ראשון לציון ,העיר הרביעית בגודלה וצריך כאן מישהו מנוסה ואחראי עם ידע וניסיון …ולכן אני מקווה שעצם הפיכתו של רז קינסטליך לראש העיר היא לא מפולת אלא עלייה גדולה ושהוא יהפוך את ראשון לציון ליותר גדולה וטובה ממה שהיא ולא רק לראשלצים אלא לכל תושבי הארץ!

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בטח כולם כבר הפכו את דב לגנב..
    זו אחת הבעיות שלנו כעם שופטים עוד לפני שקבע בית המשפט
    וככה גם ניצח רז נראה איך הוא הסתדר עם כל הבולדוזרים מסביבו
    זרקתם ניסיון של 10 שנים

  3. אורי

    ראש העיר של כולם היה ללא ספק דב צור

    רז הוא גונב דעת הבוחרים ימים יגידו הוא לא יכול לנהל עיר בגודל ראשון לציון.

  4. דוד

    כל הכבוד לצור ורז שיודעים לפרגן אחד לשני ומסיימים את ההתמודדות בצורה מכובדת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר