ההסכם נחשף: מה יקבל דורון אוזן תמורת התמיכה בדב צור?

ימים ספורים לאחר ההודעה על תמיכתו של אוזן בצור לקראת הסיבוב השני נחשף ההסכם בין השניים, הכולל התייחסות גם לסייעות בגני הילדים ולתושבים הוותיקים

פורסם בתאריך: 11.11.18 14:40

ימים ספורים לאחר שדורון אוזן הודיע על תמיכתו בדב צור, נחשף ההסכם בין השניים לפיו יקבל את תפקיד ממלא המקום וסגן ראש העירייה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


ביום רביעי הודיעו צור ואוזן על חבירה לקראת הסיבוב השני בבחירות לראשות עיריית ראשון לציון. זאת, למרות שאוזן חתם יחד עם רז קינסטליך המתמודד גם הוא בסיבוב השני, ליאל אבן זהר ואסף דעבול, על הסכם חבירה לפיו יתמוכו במתמודד מול דב צור בסיבוב השני. ואולם, לאחר פיצוץ בין אוזן לקניסטליך, הודיע אוזן על תמיכתו בדב צור. "ראשון לציון הופכת לעיר השלישית בגודלה במדינת ישראל. מה שעמד לנגד עינינו בהחלטה לחבור יחד זה רק עתידה של העיר. זה לא סוד שהשותפות בינינו ידעה מחלוקות, אך החלטנו להתעלות מעל כל אלו", מסרו השניים בהודעה משופת.

עוד לפני כן, לפני חצי שנה, אוזן ששימש כמשנה לראש העירייה, צור הדיח אותו מכל תפקידו בערב יום הזיכרון. זמן קצר אחר כך, הודיע אוזן על התמודדות לראשות העירייה. ואולם, לקראת הסיבוב השני שיתקיים ביום שלישי הקרוב הודיע אוזן כי הוא תומך בצור. בתגובה הודיע קינסטליך כי בכוונתו לתבוע מאוזן לממש את הסעיף הנוגע להפרת ההסכם, לפיו יישלם 200 אלף שקלים לעמותה בראשון לציון.

 

כעת נחשף כי מסגרת הסכם החבירה עם דב צור, הובטח לאוזן תפקיד ממלא מקום ראשון, סגן ראש העיר, ממונה על תיק הצעירים והנוער וממונה אגף תושבים ותיקים. אוזן אף ישמש, במידה וצור ייבחר לממלא מקום יו"ר ועדת כוח אדם בעירייה. קרן דנה, מספר שתיים ברשימתו של דורון אוזן תכהן כיו"ר החברה העירונית לתנועה וספורט ותחזיק בתיק תרבות וגם של החברה העירונית וד"ר אפי משה יחזיק בתיק רישוי עסקים.

התנאי? כך על פי ההסכם: "דורון וכל חברי סיעתו יתמכו במועמדות דב לראשות העיר, יקראו בפומבי לתושבי העיר להצביע בעדו לראשות העירייה ויעשו ככל העולה בידם לסייע בידו של דב להיבחר".

כמו כן, בהסכם הודיעו השניים כי יפעלו במשותף ויקדמו תוכנית לקידום של בעלי מוגבלויות בכל תחומי החיים, יפעילו תוכנית לקידום טיפול בבעלי חיים ויגדילו תקציב לסירוס חתולים ויעמיקו את הקשר עם עמותות הפועלות למענם. כמוכן, צויין כי צור ינחה את מנכ"ל העירייה לגבש תוכנית מפגש תושבים בכל ימות השנה ולפעול למען שיפור תנאי העסקתן של הסייעות בגנים ובבתי הספר. השניים סיכמו גם לפעול למען מתן זכאות להנחה בארנונה לתושבים ותיקים ולקדם תוכנית לבניית מעונות סטודנטים בקריית הלאום.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. רות ליאב

    יאלה תחגגו לכם שם את החיים על חשבון הציבור…תחתמו..ותבטיחו הבטחות סרק!!!

  2. דרור

    בא לי להקיא. שחיתות. חתמת הרי הסכם עם רז, מה הבטיח לך צור? מה? עוד גוב?

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר