רז קינסטליך. צילום פרטי

הסגן שעלה לסיבוב השני: איך הפך רז קינסטליך למתמודד המוביל מול דב צור?

רז קינסטליך הצליח להפתיע מול דב צור שזכה לרוב מרשים בבחירות הקודמות. האם נציג הצעירים שהחל את דרכו הפוליטית בגיל 23 יהפוך לראש העיר הרביעית בגודלה בגיל 40?

פורסם בתאריך: 31.10.18 14:06

ההישג המרשים של רז קינסטליך, מי ששימש כסגנו של דב צור בחמש השנים האחרונות, הוכיח עד כמה הוא חזק בשטח. קנסטליך יתמודד בסיבוב השני מול צור שיתקיים ב-13 בנובמבר כשמאחוריו חבריו להסכם האיחוד: ליאל אבן-זהר, אסף דעבול ודורון אוזן – שהספיק להגיש נגדו תלונה בטענה לשוחד בחירות. התלונה נסגרה בלא כלום אבל לא ברור כיצד יחברו השניים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


קינסטליך, בן 40, נשוי ואב לילד, נולד בראשון לציון והתחנך בה, את שירותו הצבאי עשה בחיל האוויר כקצין וכבר בגיל 23 נכנס לפוליטיקה המקומית. בגיל 23 הוא נבחר לראשונה למועצת העיר. עם כניסתו לתפקיד החל להקים ולקדם את תיק הצעירים והנוער. באותה העת הוא חזר ואמר כי בחזונו תיק הצעירים יסייע לקדם את זכויות הצעירים. במסגרת תפקידו הוא  פעל למען הגדלת פעילויות תנועות הנוער, הקמת מרכזי נוער ועד חלוקת מלגות לסטודנטים תושבי ראשון לציון. במקביל שימש כיועץ פוליטי לראש עיירת אריאל דאז, רון נחמן.

עוד באותו הנושא:

ראשון לציון יוצאת לסיבוב שני בבחירות לראשות העיר: דב צור מול רז קינסטליך

האכזבות, הניצחונות וההפתעות: כל תוצאות הבחירות בראשון לציון

לפנישמונה שנים הוא מונה לתפקיד המשנה לראש עיירת ראש לציון ובנוסף החזיק בתיק איכות הסביבה. תפקיד שאותו עשה במשך שלוש שנים. בנוסף, שימש כמנהל בינוי ותשתיות במסלול האקדמי המכללה למינהל בראשון לציון. לאחר מכן הוא מונה לתפקיד סגן ראש העיר ובהמשך לממלא מקום ראש העיר. במסגרת תפקידו החזיק בתיק איכות הסביבה, הביטחון העירוני וממלא מקום יו"ר הדירקטוריון בחברה העירונית ראשון לציון לביטחון ולסדר ציבורי. כמו כן, שימש כבר בדירקטוריון בחברה הכלכלית ראשון לציון, החברה העירונית ראשון לציון לתרבות ספורט ונופש, החברה הממשלתית "הכפר הירוק" ובחברה הציבורית "איסתא" – תיירות ונופש. בנוסף הוא חבר בהנהלת התאחדות לכדורגל וחבר הנהלה בוועד האולימפי.

במאי האחרון התפטר קינסטליך מתפקידו, לאחר שיחה עם דב צור שבה הודיע לו על החלטתו. לטענתו החליט לפרוש ולצאת לדרך חדשה בגלל העננה הכבדה שהיתה מעל ראשו של צור בעקבות החקירה שנפתחה נגדו. לאחר שהתבררו תוצאות הבחירות לפיהן יתקיים סיבוב שני, צור וקינסטליך התקשו להתאפק ותקפו זה את זה בהודעות שמסרו. וזה, יש להניח, רק הפרומו לשבועיים הבוערים שמצפים לראשון לציון.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

11 תגובות
  1. אריק

    ראשל"צ זו לא עוד עיר בישראל , מדובר בעיר הרביעית עם מחזור כספי ענק ופרוייקטים רבים אחדים מהם ענקיים ממש.
    נדרש ראש עיר מנוסה ואחראי ורק צור תואם להגדרה , ריבוי הגדרות התפקידים כפי שרשום בכתבה לא מצביע על ניסיון ויידע רב וטעות לבחור ברז

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אריק. גיל לא קובע.
    חדשנות, יכולת ניהולית ומוטיבציה ובגרות.
    לדב צור אין כלל בגרות, אם התגלה כמושחת מיסוד.

    אני בטוח שרז קינסטליך ייקח את הבחירות בגדול, כאשר יש לו גיבוי מכל האחרים. לדב צור יש רק שונאים.

  3. מישהו

    אריק. גיל לא קובע.
    חדשנות, יכולת ניהולית ומוטיבציה ובגרות.
    לדב צור אין כלל בגרות, אם התגלה כמושחת מיסוד.

    אני בטוח שרז קינסטליך ייקח את הבחירות בגדול, כאשר יש לו גיבוי מכל האחרים. לדב צור יש רק שונאים.

  4. עדי

    הטעות היא של כמותך! שהעמדתם איש שפל להיות ראש העירייה לפני 10 שנים, שבהן הוא רכב על הצלחותיו של קודמו שהפך את העיר הזו למה שהיא, ממעמד עיירת פיתוח. כשהקול השפוי דיבר אז על ניסיון, הלכתם על מועמד תוקפני, הבאתם לו את המפתחות והוא נתפס בשוחד!
    כמו שאמרת אריק, ראשון היא לא סתם עיר בישראל, היא העיר הרביעית בגודלה בישראל והיא ראויה ליותר מאדם שפל ומושחט. לא עוד! הגיע הזמן להסתכל קדימה ולחשוב על טובת העיר, לא על טובת דוד ביטן, לא על טובת קבלנים שיצרו פרויקטים הרי אסון במרכז העיר. לבחור בדב זה לבחור לא טוב. יש הזדמנות פז, לתקן ולבחור ברז 🙂

  5. אסף

    רק דב צור דב צור דב צור דב צור דב צור דב צור דב צור דב צור דב צור

  6. אלה

    כמה שקר בכתבה…ממתי רז יזם את המלגות וההלוואות לסטודנטים? ממתי הוא החזיק את תיק הצעירים והנוער? הכל זה בזכות דורון אוזן וראשון הפסידה ובבגדול!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר