מימין רז קינסטליך, דורון אוזן, ליאל אבן זוהר ואסף דעבול באירוע העיתונאים לכבוד חתימת התמיכה במי שיעלה לסיבוב השני (צילום: מורן בן זכאי)
מימין רז קינסטליך, דורון אוזן, ליאל אבן זוהר ואסף דעבול באירוע העיתונאים לכבוד חתימת התמיכה במי שיעלה לסיבוב השני (צילום: מורן בן זכאי)

ארבעת המתמודדים שהתאחדו: עג'מי היה במו"מ; עג'מי: "שקר וכזב"

ארבעת המתמודדים שהודיעו אתמול על שיתוף פעולה ערכו היום אירוע עיתונאים והודיעו: "המטרה העיקרית היא הדחתו של צור מראשות העירייה"

פורסם בתאריך: 11.10.18 15:38

ארבעת המתמודדים לראשות העיר ליאל אבן זוהר, אסף דעבול, דורון אוזן ורז קינסטליך שהודיעו אתמול (רביעי) על חתימת הסכם שיתוף פעולה ואיחוד במידה שיתקיים סיבוב שני בבחירות לראשות העיר ראשון לציון, הציגו היום את עיקרי ההסכם.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


ההודעה של ארבעת המתמודדים אתמול הפתיעה לא מעט תושבים ופוליטיקאים בעיר, וגררה גם ביקורת מצד ראש העיר דב צור ומי ששימש כממלא מקומו מוטי עג'מי, שניתיים מתמודדים לראשות העיר. עג'מי אף דרש מוקדם יותר היום לחשוף את ההסכם. באירוע גילו הארבעה כי ההסכם תקף רק אם דב צור עולה לסיבוב השני, כשהמטרה היא אחת: להדיחו מתפקיד ראש עיריית ראשון לציון. מי שלא לקח חלק בהסכם הוא המועמד החמישי מוטי עג'מי, שלטענת הארבעה, היה שותף למידע ולמשא המתן לאורך כל הדרך, אך בעקבות חילוקי דעות אינו חלק מההסכם.

״יש לנו מטרה אחת בלבד והיא החלפת ראש העיר הקיים", הודיע דורון אוזן במסיבת העיתונאים שקיימו הארבעה. "ואנו מזמינים את עג'מי להצטרף אלינו". אבן זוהר הוסיפה: "ההסכם הזה לא יהיה קיים אם דב לא יעלה לסיבוב השני, אנחנו באמת מאמינים שהוא לא יעלה לסיבוב השני".

אסף דעבול ציין כי: ״צור פרסם סקר תמוה, וזה לא במקרה פורסם היום. הלחץ של צור גרם לו להתחיל להפעיל את הכוחות. אנחנו לא מתרגשים מהקשקשת שלו. הציבור אמר את דברו לא אני המצאתי את זה- הציבור המציא״.

בנוגע לשאלה, איך ארבעה מתמודדים שונים משתפים פעולה ענתה אבן זוהר: ״זה נכון שאנחנו גם יריבים פוליטיים והתווכחנו לא פעם, היה פה וויתור כבד על האגו״. אוזן הוסיף: ״ההסכם הזה מחייב מבחינה מוסרית וערכית, והוא מוצג כאן בפני הציבור, אנחנו בסופו של דבר חייבים דין וחשבון אך ורק לציבור״.

על השאלה אם דב צור ינצח, האם  בכל זאת ישבו איתו בקואליציה אבן זוהר הגיבה: ״לא מאמינה בדב צור ולכן לא אשב איתו באותו צד״, ודעבול הוסיף: ״אני כבר הצהרתי, וגם היחיד שבמשך עשר שנים לא הצטרפתי אליו גם לא לדקה".

עג'מי מסר בתגובה: "שלחו לי את ההסכם כשהוא כבר מנוסח, לא השתתפתי בשום דיון ושום ישיבת משא ומתן. מטרתי היא להיבחר לראשות העיר ולא להבטיח תפקיד של סגן. כבר הייתי ממלא מקום וסגן. ההסכם הזה הוא הסכם קואליציוני לכל דבר ועניין. הוא מחלק את תפקיד הסגן לאסף, לליאל, לרז ולדורון. את אף אחד מהם לא מעניין המצע, או הדאגה לתושבים, רק להבטיח את הסגנות במקרה והם לא עולים לסיבוב השני".

עוד באותו עניין:
מטה עג'מי דורש מהארבעה: "פרסמו את ההסכם בינכם על פי חוק"

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. גיל

    מוזר מאוד האגנדה להדיח ?
    מה האגנדות שלכם להדיח חבורה מוזרה למדי
    אנשים ללא רקורד ללא עשיה משמעותית
    שאין להם מה למכור אז להדיח זו האגנדה
    כתושב העיר לא שוכנעתי ולכן אצביע דב צור
    שם אני מכיר את העשיה יודע מה הכוונות מה התכנון
    לעיר ולנושאים החשובים
    בהצלחה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר