דרמה בראשון לציון: דעבול, אוזן, אבן-זהר וקינסטליך נגד צור אם יתקיים סיבוב שני

ארבעת המתמודדים הודיעו כי יתאחדו במידה שיתקיים סיבוב שני נגד דב צור. מטה צור: "העסקה מוכיחה עד כמה מסוכן להפקיר את ראשון בידי חבורה של עסקנים מתוסכלים". מטה מוטי עג'מי: "עכשיו הכל ברור: הבחירות הן רק בין מוטי עג׳מי לדב צור"

פורסם בתאריך: 10.10.18 18:36

פחות מחודש לפני הבחירות איחוד דרמטי בין כל מועמדים לראשות העיר, למעט דב צור ומוטי עג'מי. הערב (רביעי) הודיעו אסף דעבול, דורון אוזן, ליאל אבן-זהר ורז קינסטליך.

זאת, ככל הנראה, בעקבות הסקרים בראשון לציון שהצביעו על קרב צמוד לראשות העירייה ועל אפשרות מאוד סבירה שיתקיים סיבוב שני. את ההודעה הדרמטית מסרו ארבעת המתמודדים לראשות העיר ראשון לציון לאחר שבועות של משא ומתן ומפגשים חשאיים. לאחר ״עליות ומורדות״, כפי שמנסחים זאת הצדדים, נחתם אתמול הסכם לתמיכה הדדית לסיבוב השני בין ארבעת המועמדים המובילים נגד דב צור לראשות העירייה. גם מוטי עג'מי נותר מחוץ להסכם האיחוד.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


על פי ההסכם כל הצדדים יתמכו זה בזה, במידה שאחד מהם יעלה לסיבוב שני של בחירות מול צור. במסגרת ההסכם התחייבו הצדדים לסייע לקמפיין של המתמודד או המתמודדת המובלים לראשות העיר. עוד נחתם כי להסכם לא יהיה תוקף במידה שלא יתקיים סיבוב שני.

ממטות המתמודדים נמסרה הודעה משותפת: "אנחנו ערים לכך כי הציבור ברובו מאס בשלטון הנוכחי ומבקש לרענן ולהחליף אותו, ושריבוי המועמדים עשוי להקשות על החלפת השלטון עקב הסיכוי לסיבוב שני של בחירות. לפיכך, החלטנו להקשיב לרחשי ליבו של הציבור, להתגבר על המחלוקות האישיות הקיימות בין חלק מהמתמודדים, לשים בצד עניני אגו, ולפעול במשותף מתוך אחריות ציבורית לקידום החלפת השלטון שהסתאב. אנחנו מאמינים שזהו רצונם של מרבית התושבים, בוחרינו, אשר חפצים בשינוי ורענון השלטון, ולכן בחרנו לייצר קואליציית מתמודדים שתביא למהפך המתחייב, ולהבטיח לראשון לציון שלטון נקי יותר".

אסף דעבול מסר כי ״כל מה שעמד לנגד עיני זהו בקשת תושבי העיר להתאחד ולהחליף את השילטון הקיים״.

דורון אוזן מסר: ״הציבור רוצה מנהיגות חדשה. ריבוי המועמדים מכריח אותנו ללכת לסיבוב שני ומפזר את הקולות ולכן כדאי להתאחד סביב המועמד בעל הסיכוים הטובים לנצח ולקיים את רצון הציבור״.
ליאל אבן-זהר מסרה: ״כולנו מאוחדים בדעה שיש להחליף ולרענן את השלטון הקיים. ההסכם הזה נועד להבטיח, מתוך אחריות ציבורית, שככל שיהיה סיבוב שני של בחירות, רצון בוחרינו יתגשם״.

רז קינסטליך מסר: ״ראשון רוצה שינוי וראשון צריכה שינוי. הקואלציה הזו מייצגת את הרוב המכריע של תושבי העיר שאמרו את דברם והיא מבטיחה שעידן דב צור הגיע לקיצו״.

בתגובה לאיחוד נמסר ממטה דב צור: "העסקה בין רז, אוזן, דעבול וליאל מוכיחה מעל לכל ספק סביר עד כמה מסוכן להפקיר את ראשון לציון בידי חבורה של עסקנים מתוסכלים. כל הסקרים שנעשו מוכיחים מעל לכל ספק שאיש מהם לא יהיה ראש עיר. הניסיון ליצור חזית של סחטנות פוליטית לא תועיל. החבירה עם דעבול היא ההוכחה ניצחת שלא טובת העיר מעניינת את קבוצת העסקנים בע"מ, אלא טובתם האישית, הג'ובים והשכר. אני יכול להרגיע את תושבי ראשון לציון: הקומבינה הזו לא תעבוד. הניסיון להסתיר את הדיל המסריח מעיד על חותמיו".

ממטה מוטי עג'מי נמסר: ״עכשיו הכל ברור: הבחירות לראשות העיר ראשון לציון הן רק בין מוטי עג׳מי לדב צור. כל יתר המועמדים חתמו ביניהם על הסכם הדדי שבו הם מבקשים להבטיח להם את תפקיד הסגן והם לא חושבים שהם מסוגלים לנצח ולנהל את העיר. מוטי עג׳מי הוא המועמד המוביל לראשות העיר ראשון לציון בזכות הניסיון, היושרה והאחריות והוא זה שיקבע וינווט את הרכב הנהלת העיר מיד לאחר שיבחר לתפקיד ראש העיר״.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. אריק

    לנהל עיר כמו ראשון לציון זה לא עסק לחובבנים , החוצפנים האלו מדברים בשם התושבים שכויכול רוצים שינוי ?
    אז כך כול תושבי העיר רוצים את דב צור כי הם מבינים שרק הוא יכול , הוא מנוסה ומגיע לו קרדיט גדול על הצלחותיו עד כה.
    כול העסקנים למינהם יעלמו כעלה ברוח אחרי הבחירות

  2. רועי

    אתם בושה. הלכתם לפתוח להקה אחרי שראיתם שגם ככה אין לכם סיכוי ושהקרב הוא בין מוטי לדב.
    עסקנים קטנים שמכוונים גבוה ומנסים למכור לנו סיפורים על טובת העיר….

  3. מבקר המדינה

    ב 30/10 תושבי ראשון לציון יוצאים לנקות את העיר מהזוהמה והשחיתות ושולחים את דב צור העסקן לפנסיה

  4. מיכלוש

    הגיע הזמן לשלוח את דב צור הביתה על מנת שיוכל לטפל בהליכים המשפטיים. דב צור היה ראש העיר הגרוע ביותר בעירנו. העיר מוזנחת והזוהמה חוגגת בכל חלקי העיר. עתה, כשהוא יודע שמניותיו ירדו בקרב התושבים בעיר, הוא מבטיח שוחד בחירות לתושבים הורדת 5% מתשלום הארנונה וגם זה מותנה בהצלחת מתחם האלף. אבל התושבים לא טיפשים ולא מעניין אותם מתחם האלף עליי אתה מדבר יותר מדי אותנו מעניין איכות הסביבה . אותנו מעניין, מדוע הינך מפחד מוועדי שכונות? מדוע אתה לא משקיע בשדרות העיר בצד המזרחי כמו במערב ובמרכז? האם עצי הדקל, עצי הזית והצאלונים מיועדים רק למערב ולצד האחר זורקים את הפסולת? מתי בפעם האחרונה סיירת ובדקת מה נעשה באזורים המוזנחים והמזוהמים? תגובה זו לא קיימת עדיין.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר