מעצב השיער שנלחם בחרמות בבתי הספר

בגיל 39, אחרי שהפך לאב לשלושה, סיפרה לקוחה לרון לוי על חרם קשה שבתה עוברת בבית הספר. זה החזיר אותו לשנים הקשות וגרם לו לצאת בפרויקט חברתי ייחודי

פורסם בתאריך: 22.5.19 13:06

לא מעט הורים ואנשי חינוך מנסים להתמודד עם התופעה הקשה של חרם בבית הספר – פעולה אכזרית וכוחנית שמכניסה ילדים רבים למצוקה האמיתית, בפרט בעידן הרשתות החברתיות.

גם רון לוי, מעצב שיער מראשון לציון, שהחליט להוביל מיזם חברתי למען ילדים הסובלים מחרמות בבתי הספר. הבחירה לפעול בנושא אינה מקרית. לוי, בן 39, נשוי ואב שלושה ילדים, בני 18, 16 ושנתיים וחצי. כשהיה ילד סבל מחרם בבית הספר. הילדים, הוא מספר, לעגו לו והתנכלו לו בגלל הגמגום שלו. את סגירת המעגל הוא מתכנן בימים אלה: קליפ בהשתתפות ילדים שסובלים מחרמות לצורך הגברת המודעות..


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"אני לא אשכח את החרם שעשו עלי. זה מצלק אותך לכל החיים. עד היום יש לי המון פלאשבקים לילדות ולמזלי הייתי שחקן כדורגל טוב וזה מה שהציל אותי", הוא מספר, "גם היום, כגבר בוגר ובעל משפחה אני לא יכול לשכוח את הדברים הנוראיים שאמרו לי. קראו לי בשמות גנאי והתייחסו למגבלה שלי כאילו זה הדבר הכי נורא שיש. ילדים בכיתה לא הזמינו אותי למסיבות יום הולדת, התרחקו ממני כאילו אני מצורע וכל זה בגלל שאני מגמגם".

"לשמחתי, הייתי שחקן כדורגל מאוד טוב ובגלל זה בחרו בי לשחק. זה למעשה מה ששינה קצת את המצב שלי בבית הספר", הוא ממשיך.

כאב לשלושה הוא מקפיד להעביר לילדיו את המסר שאסור להחרים אף ילד. "אני חושב שהכל מגיע מהבית, אין ילדים רעים , ילד שנולד לא מגיע לעולם עם דעות קדומות ורוע", הוא אומר, "הילדים שואבים את מה שהוא רואה בבית, ואם בבית לא מכניסים לו לראש שאסור להחרים אף אחד ולא משנה מה הסיבה, הוא לא יחרים אף".

כדי לעלות מודעות לנושא ולמנוע את החרם הבא, בימים אלה הוא מקדם ביחד עם דניאלה רופא-וייס על פרויקט ייחודי לטובת ילדים ובני נוער שעוברים התעללות יומיומית בבתי הספר. בהפקת הקליפ ייקחו גם חלק הילה רופא-וייס, הבת של דניאלה, שתלווה את הקמפיין בשיר ובגיטרה.

"הכל התחיל מלקוחה שלי במספרה. היא סיפרה לי שבת שלה סובלת כבר ארבע שנים מחרמות נוראיות בבית הספר וזה החזיר אותי למקרה שלי", הוא מספר, "נזכרתי שוב כמה זה היה נורא להיות בודד בחצר בית הספר, ולדעת שכולם סולדים ממך ושלך אין שום דבר לעשות כדי לשנות את המצב".

לוי והאם החליטו לפנות להורים לילדים שסובלים מחרמות ולקרוא להם להתיר לילדיהם להשתתף בקליפ מיוחד שיופק על ידם. "אנחנו מחפש הורים וילדים שמעוניינים לחשוף את סיפורם ולחזק את האחרים ואת עצמם ולעזור למגר ולהקטין את התופעה הנוראית הזו", כך קראו להורים, "הרעיון הוא ליצור סרטון שיופץ ברשתות החברתיות בהשתתפות ילדים ובני נוער שעשו עליהם חרם, ושיוכלו להגיד בראש מורם שהם גאים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר