הדמיית פארק המשפחות בראשון לציון, דוברות העירייה
הדמיית פארק המשפחות בראשון לציון, דוברות העירייה

מחר זה קורה: ייחנך שלב א' בפארק החדש והמיוחד של ראשון לציון. אז מה יהיה בו?

שלב א' בפארק המשפחות ייחנך מחר באירוע חגיגי, הפארק יכלול מגרשי פאדל, מתחם פאמפטרק, מתחם כושר קרבי והכנה לצה"ל, גינת כלבים גדולה, פינות פיקניק ועוד

פורסם בתאריך: 22.2.24 09:46

עיריית ראשון לציון תחנוך את השלב הראשון של פארק המשפחות בהפנינג חגיגי שיתקיים מחר, יום שישי, 23.2.24, בשעה 13:00, עם מתנפחים לילדים, דוכני מזון, משחקי ראווה במגרשי הפאדל ועוד הפתעות.

פארק המשפחות משתרע על פני 97 דונם ונמצא בין שכונות כרמים, נווה ים וקריית ראשון. בשלב הראשון ייפתחו 4 מגרשי פאדל, מתחם פאמפטרק עם מסלולי אקסטרים לילדים ובני נוער, מתחם כושר קרבי והכנה לצה"ל ראשון מסוגו בארץ המאפשר הכנה לצבא ואימונים, מגרש כדורסל, גינת כלבים גדולה ומאובזרת, 1,100 מטרים של מגרש משחקים עם מתקנים מיוחדים, מגלשות, נדנדות ועוד, פינות פיקניק ומדשאות.

בשלב השני, ייפתחו מזרקה הכוללת מופע תאורה עם 100 ג'טים ו-99 מנורות; מתחם סקווש חדשני הכולל מתחם T-point (מגרש סקווש מזכוכית עם תאורה מתחלפת); טיילת שמחברת בין מתחם הסקווש למסעדת גן סיפור ופודטראק; חוף ים עם חול, רשת לכדור עוף ומיטות נוח; משחקי מים וערפילי מים ועוד.

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "אני שמח ומתרגש לחנוך את השלב הראשון של פארק המשפחות. בחודשים האחרונים הבנו עוד יותר עד כמה המשפחה היא הדבר הכי חשוב וקרוב שיש לנו בעולם – והפארק, שפונה לכל הגילים, נולד מתוך מחשבה על המשפחה ובעיקר על זמן האיכות המשפחתי. אני מזמין את כולם להגיע לחניכה של פארק המשפחות וליהנות אתנו בהפנינג מיוחד וחגיגי".

חניכת שלב א' בפארק המשפחות תתקיים כאמור מחר, יום שישי, 23.2 בשעה 13:00, בשד' חסידי אומות העולם.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר