יריד יוצרים מקומיים לראש השנה, דוברות העירייה
יריד יוצרים מקומיים לראש השנה, דוברות העירייה

יריד יוצרים ואמנים מקומיים יתקיים היום בעיר לכבוד ראש השנה

עלות השכרת דוכנים ביריד היא סמלית בלבד, הדוכנים יציעו למכירה פריטי אופנה ואקססוריז, וינטג' ויד שנייה, יצירה ואומנות, טיפוח ויופי ועוד 

פורסם בתאריך: 8.9.23 08:53

עיריית ראשון לציון מחזקת את העסקים המקומיים: תקיים גם החג יריד יוצרים ואומנים מקומיים מיוחד לראש השנה. ביריד, שייערך היום, יום שישי 8.9, בשדרת הדקלים בגן המושבה בין השעות 10:00-15:00, ישתתפו 50 בעלי עסקים תושבי העיר שיציעו למכירה פריטי אופנה ואקססוריז, וינטג' ויד שנייה, יצירה ואומנות, טיפוח ויופי ועוד.

באגף לקידום עסקים במינהל קהילה מציינים כי מאחר שמטרת היריד היא חיזוק העסקים המקומיים, עלות הצבת הדוכנים מסובסדת על ידי העירייה עבור בעלי עסקים תושבי העיר. מדובר בעלות סמלית של 50 שקלים בלבד, הזולה באופן משמעותי מעלות דוכן בירידים דומים.

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "עיריית ראשון לציון שמה לה למטרה לעזור לעסקים הקטנים והבינוניים בעיר מתוך הבנה שהם אלה שמניעים את הכלכלה המקומית ומהווים חלק בלתי נפרד מעוצמתה ומשגשוגה. לכן, גם השנה נקיים יריד מיוחד לראש השנה, ואני מזמין את תושבות ותושבי ראשון לציון להביע סולידריות חברתית ולהגיע לקנות ולסייע לעסקים מקומיים קטנים".

*לפרטים נוספים בנוגע ליריד ניתן לפנות לאגף קידום עסקים בטל': 03-9682528 / 03-9682467.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר