עידן מזרחי ומרגלית צנעני צילום יחסי ציבור
עידן מזרחי ומרגלית צנעני צילום יחסי ציבור

המימונה הגדולה של עידן מזרחי: "יהיה גם השנה אמן, אבל השם נשמר כהפתעה"

המשנה לראש העירייה יקיים חגיגת מימונה גדולה זו השנה ה-13 ברציפות. בתפריט: עיצוב מיוחד, מתוקים מרוקאים, מעל 1,500 מופלטות ואווירה חגיגית

פורסם בתאריך: 11.4.23 12:11

חגיגות המימונה של המשנה לראש העירייה, עידן מזרחי, יתקיימו זו השנה ה-13. כמידי שנה, מזרחי יארח אורחים רבים בחגיגת מימונה מהגדולות שיש, עם עיצוב מיוחד, עוצר נשימה, מתוקים מרוקאים, מעל 1,500 מופלטות ואווירה חגיגית.

״אני מצפה למאות אנשים שיגיעו השנה", אומר מזרחי. "בשנה שעברה היו 800 איש ואני מאמין שהשנה תהיה כמות גדולה יותר. השנה זו השנה ה-13 שבה אני חוגג עם תושבי העיר, וזה מרגיש באמת מיוחד, בכל זאת, בר מצווה. המימונה הוא חג שבו כל הבתים פתוחים, יש אווירת שמחה וזה בדיוק מה שאני מתכנן להביא לכל מי שיגיע לחגוג איתי ואיתנו״.

 

 

ואני מניח שכמו בכל שנה, גם השנה יהיה אמן אורח.

"בהחלט, אבל זה נשמר כמו בכל שנה בהפתעה, אחרי שהתארחו אצלי בשנים קודמות, מרגול, זהבה בן ומושיקו מור, גם השנה זה יקרה, אלא שהשנה גם תהיה מסיבת אפטר פארטי עד אור הבוקר עם מוזיקה מתאימה כמובן".

ומי צפוי להגיע?

"ראש עירית ראשון לציון רז קינסטליך, חברים מכל הקשת הפוליטית והמון תושבי ראשון לציון. השנה אנחנו נחגוג את המימונה במסעדת הסוהו ובאמת צפויה חגיגה אמיתית. אגב, על העיצוב איב בלחסן – הקוקיס של קוקי , די.ג'י "מלך הקסטות", ועל ההפקה – אני".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר