צורכים תרבות: ההצגות שיעשו לכם את היום

היכל התרבות ראשון לציון מאיר ניצן ממשיך להתחדש ולהשקיע משאבים כדי לשדרג את החוויה של מבקריו. ההיכל נחשב כיום כמרכז תרבותי שוקק המארח בין כתליו מחזות זמר מפורסמים, הצגות תיאטרון הטובות והמעודכנות ביותר המוצגות כיום, מופעי מוזיקה, מחול ובידור עכשווים, קונצרטים ייחודיים וסרטים.

פורסם בתאריך: 2.4.23 16:48

הכתובה 

קומדיה מאת אפרים קישון

בהשתתפות: שלמה בראבא, יעל טל, רוית יעקב כהן, יובל סגל, עומר עציון, איילת רובינסון  קומדיה בליווי נגינה חיה על הבמה ושירים מתקופת עשור למדינה
הסיפור מתרחש בישראל, בשנות ה-60. אלימלך ואשתו שפרה הם חברי קיבוץ לשעבר, שמגלים אחרי 25 שנים של חיים משותפים, שייתכן שמעולם לא התחתנו כדת. כאשר בתם איילה עומדת להתחתן, היא מבקשת מהם את כתובתם, למען הסדרי החתונה, אך הם לא זוכרים היכן הכתובה והאם בכלל התחתנו כדת וכדין. כאשר אלימלך מבין, שללא הכתובה לא תוכל איילה להינשא לרוברט, הוא מבקש משפרה שתינשא לו, אך זו כבר אינה מעוניינת בכך, מפני שאינה מאמינה שאלימלך באמת אוהב אותה. אלימלך ואיילה בתו עושים הכול על מנת להחזיר את שפרה אל אלימלך. האם יצליחו?

שחקנים ויוצרים:מאת: אפרים קישון,בימוי: משה נאור,מוזיקה: ליאור רונן,תאורה: נדב ברנע,תפאורה: ניב מנור',עיצוב תנועה: מוריה זרחיה,קטעי קישור: מוריה זרחיה
תלבושות: אורנה סמורגונסקי,ע. במאי: קובי זיסלין
בהשתתפות: שלמה בראבא, יעל טל, רוית יעקב, יובל סגל, עומר עציון, איילת רובינסון, בליווי 3 נגנים

27.4 ,חמישי ,20:30 , היכל התרבות מאיר ניצן, ראשון לציון

29.4 מוצ"ש 21:00 , היכל התרבות מאיר ניצן, ראשון לציון

 

חומות של תקוה

לאחר שביים בהצלחה כבירה בתיאטרון גשר את העיבודים לספריו של חאלד חוסייני: "רודף העפיפונים" ו"אלף שמשות זוהרות", מביא נועם שמואל, בליווי אותו צוות יוצרים, עיבוד בימתי מרהיב ומרגש לסיפור האהוב והמוכר שעולה עתה לראשונה בישראל.

אנדי הוא בנקאי צעיר המואשם ברצח כפול של אשתו והמאהב שלה. הוא נידון לשני מאסרי עולם, ונשלח לבית הכלא ״שושנק״, שם הוא פוגש את רד, אסיר ותיק ומקושר, שהופך לחברו. אנדי טוען שהוא חף מפשע ושנכלא על לא עוול בכפו – אבל האין זה לא מה שכל האסירים טוענים? מאחורי הסורגים אין גבול לאכזריות, ולמרות זאת אנדי מצליח להחזיק שם מעמד ולשרוד באמצעות תבונתו, שנינותו ואופיו השקט והחריג. הוא נאלץ להביט מחדש על החיים, ומצליח להעניק לאסירים בכלא משמעות ולחברו רד – תקווה לעתיד מעבר לכותלי בית הכלא. הסרט ״חומות של תקווה״ היה מועמד לשבעה פרסי אוסקר, הוא נבחר על ידי למעלה משני מיליון גולשים כסרט הטוב ביותר באתר IMDB, והפך לאחד הסרטים הגדולים של כל הזמנים.

משך הופעה: שעתיים, כולל הפסקה

18.5, 20:30 , חמישי, היכל התרבות מאיר ניצן, ראשון לציון

,20.5, מוצ"ש, 21:00 ה היכל התרבות מאיר ניצן, ראשון לציון

לראשונה על הבמה בישראל

הבן של מושיקו הגדול  

דרמה קומית משפחתית חדשה מאת: גיל ארי כהן

כשהשף נועם אמיר, מטאור בשמי הקולינריה המקומית, נקלע לחובות רגע לפני פתיחת הביסטרו שלו בפריז, הרוח של אביו המנוח, מושיקו, הבעלים של "חומוסיית מושיקו הגדול" האגדית, מופיעה בפניו ומציעה לו הצעה, שלה הוא לא יוכל לסרב. נועם מוצא את עצמו חוזר אל בית ילדותו, אל המשפחה שהשאיר מאחור ואל החומוסייה שהוא כל כך שונא.

משך ההצגה: כשעה וחצי ללא הפסקה

משתתפים: עמוס תמם, מתי סרי, ריטה שוקרון, מורן ארביב גנס, טל וייס, אנסטסיה פיין, שמחה ברבירו

בימוי: עירד רובינשטיין

28.5-30.5 א-ג, 20:30 , היכל התרבות מאיר ניצן, ראשון לציון

מה קרה לעולם

רזיה, מושבניקית בת 70, שכל חלומה הוא עוד נכד או שניים, יוצאת להצלת חיי הנישואים של בנה, אחרי שזה עזב את הבית בעקבות ריב קשה עם אשתו.
היא גוררת איתה את בעלה, יצחקל'ה, למסע מוטרף של שני מושבניקים תמימים בעיר הגדולה. היא לא בריאה במיוחד ולא צעירה במיוחד, אך הדאגה האימהית מעניקה לה כוחות שלא ידעה שקיימים בה.
מחזה – גור קורן
בימוי – תמר קינן
תפאורה – ערן עצמון
תלבושות – אורנה סמורגונסקי
משתתפים. ות – אודיה קורן, מוטי כץ, ישי גולן, אנדריאה שוורץ, כינרת לימוני

7 ליוני  20:30 , היכל התרבות מאיר ניצן, ראשון לציון

 

הנהג של מיס דייזי 

קומדיה סנטימנטלית מאת אלפרד יוריתרגום: דניאל לפין

בתפקיד מיס דייזי: סנדרה שדה

דייזי וורת'אן היא אלמנה יהודייה אמידה בת 72 אשר חיה באטלנטה ג'ורג'יה שבדרום ארצות הברית ב – 1948 .לאחר שדייזי מרסקת את האוטו בתוך הגינה של השכן, בנה מחליט לשכור לה נהג, הוק קולבורן (60).

דייזי מתקשה להשלים עם השינוי באורח חייה. היא מפגינה כלפי הוק קרירות ומסרבת לשתף פעולה עם ה"מזימה" של בנה, וזאת מתוך חוסר רצון "לנקר עיניים" וגם מתוך אי רצון לוותר על עצמאותה. הנהג, הוק, חסר השכלה אבל בעל הומור ונעים הליכות, אינו מוותר ובסופו של דבר מצליח לרכוש את אמונה של הגברת העקשנית.

28.6-29.6 , ד-ה, 20:30 , היכל התרבות מאיר ניצן, ראשון לציון

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר