מועדון הקלצ׳ר צילום: יחסי ציבור
מועדון הקלצ׳ר צילום: יח"צ

בהצלחה: מועדון הופעות חדש נפתח בראשון לציון

עומר ועמית בז'ה פתחו את קלצ'ר, בצמוד ל-FRIENDS. "אצלנו זה לא רק להגיע להופעה וללכת. אלא להיפגש, להכיר, להתחבר", מספרת עומר. אז מי מופיע שם החודש?

פורסם בתאריך: 13.1.23 10:17

מועדון חדש נפתח בעיר: מועדון קלצ'ר, בית הופעות ותוכן שממוקם בפינת הרחובות רוטשילד וז׳בוטינסקי, ומוגדר כמרחב תרבותי אורבני במרכז העיר ראשון לציון. מאחורי המיזם עומדים שניים, עומר בז׳ה, שמנהלת את התוכן של המקום והיא אחת מהבעלים, ואיתה אחיה, עמית בז׳ה, שמנהל תפעולית את המקום.

"נולדנו וגדלנו בעיר, לשני הורים העוסקים בתחום ומפיקים אירועי תרבות ואמנות למעלה מ-30 שנה, בעיר ומחוצה לה", מספרת עומר. "אז שנים שאנחנו בעולם ההפקות, חיים תרבות, נושמים קהל ואמנים צעירים בעצמנו. לאחרונה זיהינו חוסר בעיר במקומות בהם אפשר ליצור אמנות או לצרוך אותה. חשבנו לייבא סצנה אמנותית לעיר, לטפח התרחשות תרבותית צעירה, ולהוות מקום מפגש ויצירה לקהל הרחב ולקהילה היוצרת, וזו למעשה מטרת המקום".

אבל כבר יש מועדון בעיר שאפילו גובל אתכם, FRIENDS. יהיה שיתוף פעולה?

״ראשית, יש זהות ערכים, שהרי אנחנו באותו בית ותחת קורת גג תרבותית אחת במתחם  משלים שכולל רחבת התרחשות לאומנויות וקהל, אולם תיאטרון FRIENDS (על בסיס מופת הותיק) של במה גדולה למופעי בידור ומוסיקה , ועוד במה קטנה יותר שהמופעים והתוכן ייחודי וקצת אחר/ אנחנו למעשה האח הקטן של משפחת פרנדס והאולם הנוסף במתחם".

 

 

ומה בכל זאת מייחד אתכם?

"אצלנו זה לא רק להגיע להופעה וללכת. אלא להיפגש, להכיר, להתחבר. כלומר אנחנו מאמינים בקשר בין אמנות, קהל וקהילה. ולכן אנחנו מנסים לקדם אירועים דינמיים בהם ניתן להסתובב בחלל, לדבר ולפגוש. שנית, אמנות כמו אמנות – אנחנו לא חד משמעיים, יש לנו הרבה גוונים: תוכלו למצוא אצלנו מוסיקה, סטנדאפ, הרצאות, אירועי קונספט, מיינסטרים, אינדי, חשמלי, אקוסטי, צעירים, מבוגרים, בירה, קפה, אוכל וסרטים. כלומר אנחנו גם וגם: פעם אנחנו גלריה של תערוכה, פעם אנחנו אולם תיאטרון, פעם אנחנו בר הופעות. כל יום המקום נראה שונה, מעניין אצלנו".

וכבר במהלך החודש יתקיימו מספר הופעות במתחם, ביניהן צביקה הדר, ארז רוסו, גבע אלון  ועוד.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר