עטופה בפינוקים

היום גם נשים בהריון יוכלו להנות מטיפולי ספא וגם לעשות בדיקת אולטרסאונד ומעקב זקיקים תחת בית אחד

פורסם בתאריך: 20.5.22 20:38

״עטופה ברחמים״ הוא ספא חדש יוקרתי שנפתח לפני כשבועיים לנשים בנס ציונה וכולל טיפולים לנשים בהריון ובדיקות לנשים בבית אחד.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בספא החדש הושקעו מעל 150,000 שקל והוא מנוהל על ידי אתי בן סימון אלפסי, תושבת העיר נס ציונה בוגרת מנהל מערכות מידע ומנהל עסקים, כיום מנהלת צוות אולטרסאונד לפריון בבית החולים אסותא שעוסקת מעל 30 שנה בתחום הרפואי .

לדבריה, כל חייה חלמה על בית אחד לנשים ובפרט לנשים בהריון ובעיות פוריות שיכלול מגוון טיפולים ובדיקות במקום אחד וכך הגיעה למקום הקסום ששוכן בנס ציונה שכולל מספר טיפולים מיוחדים על ידי מגוון מטפלות מקצועיות בתחום.

במקום תוכלו להנות מטיפולים אלטרנטיביים, שיאצו, עיסוי, דיקור נטורופתיה, פוט מסאג, עיסוי רקמות, פדיקור מניקור, הידותרפיה, פרחי באך .
והדובדבן שקיים בספא זה האפשרות לעשות אולטרסאונד us ומעקב זקיקים. יחד עם זאת תמצאו בספא גניקולוגית, דולה, שאוור בייבי והכול במחירים נוחים לכל אישה.

הספאפונה לנשים והוא מכיל רק נשים החל ממטפלים, הצוות, ומרצות ואחד הטיפולים הנחשקים והמבוקשים הוא טיפול במים ״וואטסו״-המים החמימים שעוטפים את הגוף, מוסיקה עדינה מתחת לפני המים יחד עם תנועות עדינות ומדויקות גורמים לשילוב ייחודי של שקט פנימי, רוגע עמוק והנאה.
במהלך טיפול וואטסו תצופו ותשייטו על גבי המים בנינוחות וברוגע, אין צורך לעשות דבר, להתנתק ולהתמסר לתנועות העגולות והרכות של המטפלת
עלות הטיפול 350 שקל.

לרגל הפתיחה 20% הנחה על כל הטיפולים למימוש עד 1.8.22 והפתיחה והשקה ביום שלישי 31.5 בשעה 20:00 ערב חשיפה עם דברי פתיחה כיבוד שתיה והרצאה מרתקת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר