פסטיבל הספרים יוצא לדרך

פסטיבל הספרים" של ראשון לציון יוצא לדרך עם מגוון רחב של אירועי תרבות וחוויה לכל המשפחה, שיתקיימו ברחבי העיר בסימן קלאסיקות של כל הזמנים

פורסם בתאריך: 23.5.22 08:30

לקראת שבוע הספר העברי שיחול בחודש יוני הקרוב, יוצאת עיריית ראשון לציון במיזם ייחודי ומשיקה את ״פסטיבל הספרים״.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בתכנית יריד ספרים ענק במדרחוב רוטשילד בהשתתפות סופרות וסופרים ישראלים, הצגות על פי ספרים במיוחד לילדים ומופעי תרבות מקוריים בהיכל התרבות ועוד. הפסטיבל יציע מגוון רחב של אירועי תרבות וחוויה לכל המשפחה שיתקיימו ברחבי העיר ובינהם מופעים מיוחדים שיוצגו במרפסת רחוב רוטשילד בהשתתפות אמנים מוסיקליים ושחקנים, אשר יציגו בדמויות משוררים מוכרים ואהובים,שעות סיפור עם ראש העירייה וחברות וחברי מועצת העיר והחתמות של סופרים ביריד.

רז קינסטליך, ראש עיריית ראשון לציון: "כיאה לעיר בה קמה לתחייה השפה העברית נקיים השנה לראשונה "פסטיבל ספרים", שיאפשר לכל תושב ליהנות מחגיגה ספרותית שכוללת מגוון רחב של אירועי תרבות וחוויה לכל המשפחה, בתקווה שזו תהפוך לתחילתה של מסורת ארוכת שנים. אני מזמין את כולם להגיע ולהנות". 

ליאל אבן זוהר, מ"מ ראש העיר ומחזיקת תיק תרבות וחינוך: "השנה בחרנו לקיים מגוון רחב של אירועי תרבות וקריאה במסגרת "פסטיבל ספרים", יוזמה חדשה ומבורכת שנותנת למילה הכתובה את הכבוד הראוי לה בראשון לציון, עיר השפה העברית. אני מזמינה את ילדיי והוריי העיר להשתתף בחגיגה העירונית ומודה לכל העוסקים במלאכה". 

הפסטיבל יתקיים בין התאריכים  19-24 ביוני 2022  בימים א-ה 17:30-21:00, ו' 9:00-14:00 במדרחוב רוטשילד, היכל התרבות מאיר ניצן ראשון לציון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר