תורמים לקהילה: יריד תרומה בסטייל למען ילדים ונוער בסיכון

מכירת פריטי סלבס ומובילי דיעה שנתרמו ליריד לצד דוכני אופנה ועיצוב שונים שפריטיהם יוצעו כתרומה

פורסם בתאריך: 16.5.22 12:04

'עמותת נהרה' הפועלת בשיתוף קרן ראשון העוזרת לילדים ומתבגרים הנמצאים בסיכון, תומכת ומעניקה להם כלים שונים להתקדם ולהתמודד עם החיים, תקיים לראשונה ב- 24 במאי את יריד תרומה בסטייל. יריד חוויתי המיועד לכל המשפחה ויאפשר לעם ישראל לפתוח את הלב ואת הכיס לצורך רכישת פריטי אופנה ועיצוב ייחודיים ולתרום להעצמת בני נוער. היריד יתקיים בחלל ובחצר מוזיאון ראשון לציון. הכניסה חינם ופתוחה לקהל הרחב.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


היריד מיועד לכל המשפחה יהיה גדוש בדוכני אופנה, עיצוב ולייף סטייל שונים ומגוונים, שפריטיהם יוצעו לרכישה כתרומה לעמותה ולעבודת הקודש אותה עושה במשך השנה לקידום ילדים ונוער בסיכון. כך לדוגמא, אחד הדוכנים המסקרנים אותם תפעיל העמותה יהיה זה אשר יציע פריטי אופנה הישר מארונם הפרטי של סלבריטאי וידועני ישראל שנתרמו לצורך היריד. בין היתר, שמלה של מאיה וורטהיימר, זוגות מגפי עור מארונן של רוסלנה רודינה ואורנה בנאי, ז'קט עור של לוסי האריש, נעליים, חגורת עור ומכנס סווטשירט של אסף גורן, מסכה ונציאנית של חנה לסלאו, תקליט דיגיטאלי ממיטב להיטיה של ציפי שביט, מכנסי ספורט של ירדן אדרי, ספר בישול חתום של השף מאיר אדוני, קערות בעבודת יד של איריס קדישמן ופריטים חד פעמיים רבים נוספים!

יריד "תרומה בסטייל" יפעל ב-24 במאי (יום שלישי) בחלל ובחצר מוזיאון ראשון, אחד העם 2, ראשון לציון. שעות פעילות: 15:00-21:00.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר