זוהר ארגוב בראיון לערב חדש שנת 1986
זהר ארגוב בראיון לערב חדש שנת 1986

"שנים דוחקים אותנו": בני משפחתו של זהר ארגוב מעלים מופע לזכרו

לאחר טענות על אפליה, בני המשפחה החליטו לארגן בעצמם מופע מיוחד. האח אמנון ארגוב מספר שנפגש גם עם ראש עיריית ראשון לציון, שהשאיר מקום לאופטימיות

פורסם בתאריך: 29.1.20 11:29

32 שנה לאחר ששם קץ לחייו, ולאחר שטענו לאפליה באירועים לזכרו, בני משפחתו של זהר ארגוב החליטו לארגן מופע משותף להנצחתו, שבו יבצעו יחד על במה אחת את מיטב להיטיו. המופע "בצל הזהר" יעלה בפברואר הקרוב בהיכל התרבות יבנה, בהפקתו ובניהולו של האח אמנון ארגוב יחד עם אביגיל ארגוב, ובמימון עיריית יבנה.

"הרצון לארגן מופע הגיע לאחר שהבנו שאם אנחנו לא נעשה לא יהיה", אומר אמנון ארגוב, אחיו של זהר. "שנים שדוחקים אותנו לפינה, משרדי הפקות ומשרד התרבות לא מזמינים אותנו לאירועים ומתעלמים מאיתנו, ומשתמשים בשמו של זהר למופעים, ועוברים על החוק מבלי לתת לנו קרדיט או תשלום, כי זהר הוא שלנו". אומר ארגוב ומוסיף, "לאחר אינספור מלחמות ותביעות משפטיות החלטנו להתארגן כל המשפחה כדי לכבד את זכרו של זהר ולהרים מופע עם השירים שכולם אוהבים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


כפי שפורסם כאן ב"השקמה ראשון לציון", בני משפחת ארגוב טענו לקיפוח ואפליה מצד עיריית ראשון לציון, לאחר שבדצמבר האחרון, בציון שנה למותו של הזמר והיוצר יגאל בשן, הודיע ראש העירייה רז קינסטליך כי הוחלט לקרוא רחוב על שמו של בשן, יליד העיר. הדבר עורר את זעמם של בני משפחתו של זהר ארגוב, גם הוא יליד העיר, ששם קץ לחייו לפני יותר מ-30 שנה.

"זה לא מהיום שאנחנו מבקשים לקרוא רחוב על שמו של זהר", אמר אז האח אמנון ארגוב. "לכל אמן מגיע כבוד וזה לא הוגן שלאחד נותנים ולשני לא, במיוחד בזמן שכל המדינה ותעשיית המוזיקה אומרים חד משמעית שזהר הוא הזמר הכי טוב שהיה כאן, והוא זה שפרץ את הדרך לשפה מוזיקלית שנשמעת עד היום".

בעקבות כך החליטה המשפחה להתאחד למופע המשותף לזכרו של הזמר שכונה "המלך". במופע ישירו יחד ולחוד האח אמנון ארגוב, הבן גילי ארגוב, האחיין עידן ארגוב, ולצידם  אמיר יוסף, עופר בדיחי, שרון כהן ואדווה עומר.

אמנון ארגוב. צילום: אבירז רז

"עיריית יבנה היא הראשונה שהסכימה לממן את כל המופע ובזכותה אנחנו ניתן מופע בלתי נשכח שכולם ידברו עליו", אומר אמנון. "אני יכול לספר במעמד זה שנפגשתי גם עם ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך והוחלט שבהמשך המופע יעלה גם בראשון לציון בברכתו של קינסטליך".

אמנון מוסיף כי בפגישה עם קינסטליך לא עלה נושא לקרוא רחוב בעיר על שמו של זהר. "לא דיברנו על זה, עברו כל כך הרבה שנים, ראשי עיר התחלפו, שנים שאנחנו דורשים את זה ומחכים, הלוואי שזה יקרה מתישהו".

בני המשפחה נרגשים מכך שיש ביקוש גדול למופע. "מרגע שפתחנו את המכירה, הכרטיסים עפו וכבר נמכרו חצי מהמקומות", אומר אמנון ומוסיף, "אני יכול להבטיח שזה יהיה ערב מרגש ובלתי נשכח".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מומחה

    כל הכבוד לעיר יבנה לא מובן לי למה ראשון דוחה על סף את משפחת ארגוב בטח יש סיבה מוצדקת

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מנסים לסחוט עוד ועוד את השם זוהר ארגוב ולעשות קופה שוב ושוב. זוהר היה בהחלט זמר מכובד ופורץ דרך לז'אנר המזרחי והבאתו למיינסטרים ועשו עליו סרט והצגה והמון כתבות וטכניות טלוויזיה שהוקדשו לזכרו אז זה לא מדויק שלא התייחסו אליו או קיפחו אותו.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר