גילי ארגוב (דודי טל)
גילי ארגוב (דודי טל)

האם יבוטל מופע "שרית חדד שרה זהר ארגוב" בגלל סירוב לשלם תמלוגים לגילי?

מיופה כוחו של גילי ארגוב, דודו אמנון, שלח מכתב התראה למפיקי המופע של שרית חדד, "אם לא יוסדר התשלום על זכויות הקניין הרוחני הוא יעתור לבית המשפט"

פורסם בתאריך: 11.9.19 15:14

אמנון ארגוב מיופה כוחו של גילי ארגוב, שלח נכתב התראה לפני תביעה, למופע "שרית חדד שרה זהר ארגוב", בטענה כי הם מפרים קניין רוחני. ארגוב טוען כי אם לא יוסדר התשלום על זכויות הקניין הרוחני כפי שכתוב בחוק הוא יעתור לבית המשפט בדרישה לבטל את המופע. אמנון ארגוב אמר כי ידאג שגילי יקבל את כל התמלוגים המגיעים לו – כך פורסם בהשקמה ראשון לציון.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


המופע של תזמורת ירושלים מזרח מערב ושרית חדד החל בבית האופרה בתל אביב ב-16 ביולי, לאחר שהמופע הפך להצלחה רבה הוחלט להמשיך למופע נוסף ביבנה ב-15 באוקטובר. "אנשים היו רגילים לקיים מופעים שלמים עם שירי זהר ארגוב, כאשר רוכבים על שמו של זהר וממלאים אולמות, הם משלמים לכולם: לאולם, לפרסום, לתזמורת ורק לגילי ארגוב בנו של זהר ז"ל שעל פי חוק מגיע לו תשלום – לא משלמים", אמר ארגוב.

תשלום הקניין הרוחני במופע הפתיחה שנערך בבית האופרה בחודש יולי סודר בקלות מול מנהל התזמורת מזרח למערב עופר אמסלם. ואילו עכשיו במופע הנוסף שאמור לעלות ביבנה אשר מפיקה אותו חברת ההפקות כספית אין שיתוף פעולה, גם לאחר מכתב שהוציא אמנון מעורך דין למפיקי המופע.

 "אני יודע שלכל האנשים האלה היה טוב שגילי היה זרוק בתחנה המרכזית, ככה הם יכלו להשתמש בשם של זהר בלי לתת חשבון, אבל הזמן הזה עבר, גם כי גילי חזר למסלול וגם כי אני מיופה כוחו ודואג להכל", הוסיף.

אמנון ארגוב. צילום: אבירז רז

"אני לא נגד הרעיון אבל לעשות ולא לשלם תוך התעלמות מאיתנו לא תהיה. כמו שמשלמים לזמרים, לאולם, לשיווק, צריך גם לשלם לגילי שהוא אבא לשלושה ילדים עוד רגע, זה מגיע לו וזה כסף שלו", אמר אמנון ארגוב. לדבריו, "המופע בבית האופרה  היה מוצלח והמשיכו ביבנה, משרד כספית שמפיק את המופע לא יכול למכור את המופע בלי לסכם איתנו. זהר ארגוב הוא המופע, הוצאתי להם מכתב מעורך דין ואם לא נגיע להבנות המופע לא יתקיים אנחנו לא נסכים לכך".

אמנון ארגוב הוסיף כי "לצערי כספית מנסים למשוך אותי עד תאריך המופע, אבל זה לא יקרה, אם לא נגיע להבנות אוציא מכתב לבית המשפט כדי למנוע את ההופעה, חוק זה חוק והם ישאו בתוצאות". "נגמרו החגיגות סביב זהר וגילי ארגוב, היום אני מתאבד על הנושא בלי להשאיר שבויים", סיכם.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת.

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. עטרקבי גנבים

    גילי ארגוב שישלם תגמולים לצאצאי של סשה ארגוב המלחין שאבא שלו, זהור עורקבי, גנב את שם המשפחה.

  2. אייל

    כל הכבוד אמנון!!!
    אל תותר בשום פנים ואופן!
    הגיע הזמן שיתנו לגיל את המקום הראוי לו!!!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר