גילי ארגוב (דודי טל)
גילי ארגוב (דודי טל)

אחיו של זהר ארגוב יוצא למלחמה: "כל מי שגילי בכה בגללו, ישלם"

אמנון ארגוב, דוד בנו של זהר ארגוב ומיופה הכוח שלו, מבטיח לתבוע את הכספים שמגיעים לדבריו לגילי. על הפרק: מופע משיריו של הזמיר שיעלה בירושלים

פורסם בתאריך: 23.7.19 17:18

"30 שנה קרעו לגילי את התחת, ניצלו את זה שהוא זרוק בתחנה המרכזית כמו כלב, השתמשו בדמות של אביו זהר ארגוב שזה רכושו הפרטי בלי לשלם שקל. אז אני מודיע לכולם שיתכוננו: אני לא הולך להשאיר אף אחד בדרך. כל מי שגילי בכה בגללו, ישלם. אני לא מוחל ולא סולח. כמעט הרגו לי אותו".

כך מאשים אמנון ארגוב, דודו של גילי, הבן היחיד שהותיר אחריו זהר ארגוב. כבר שנים הוא מסתובב עם בטן מלאה בנושא, ומה שהצית כעת את האש הוא מופע משירי הזמיר, "ערב של זהר" שמו, שמתוכנן להתקיים בחמישי הקרוב במערת צדקיהו בירושלים. בערב יתארחו בין השאר יואב יצחק וזהבה בן, ולטענתו של ארגוב, שמשמש גם מיופה הכוח של גילי, "מפיקי האירוע אינם משלמים שקל לגילי ארגוב על פי חוק הקניין, אבל כללי המשחק הולכים להשתנות – וזה חל על כולם".

"הדברים מאוד פשוטים", מסביר אמנון ארגוב, "יש חוק שנקרא חוק הקניין הרוחני על פי סעיף 2 (6), שזה אומר שצריך לשלם ולבקש רשות מהיורש של אותו אדם, או מאותו אדם אם הוא בחיים. כאשר עושים בדמות שימוש בהצגה או בכל מופע, בעל הבית היחיד של זהר ארגוב הוא גילי ארגוב. מה שקורה בפועל הוא שלוקחים את הדמות של זהר ארגוב ולא רוצים לשלם על כך. הם לא מתייחסים לגילי ארגוב, כאילו שזהר מת ולא השאיר אחריו אף אחד. משפחת ארגוב מונה 150 איש וכולנו חיים".

לטענתו של ארגוב, הנוהג הזה נמשך כבר שנים ארוכות, והוא אינו מתכוון לשתוק עוד. "אני אתבע את כל מי שנגע בזהר בשלוש השנים האחרונות", הוא מאיים, "ואוי למי שיתקרב לגילי ארגוב. זאת בושה וחרפה מה שקורה בתעשייה".

על המופע במערת צדקיהו הוא אומר כי זו רק דוגמה למה שקורה באופן שוטף. "המפיק שמכר את המופע למשרד לענייני ירושלים והמפיקה שלו, מירי בין ישי –  שניהם לא היו מוכנים לתקשר איתי במשך חודשיים. שיחות על גבי שיחות ללא שום התייחסות, כאילו שאין דין ואין דיין. אבל מרגע זה, אף אחד לא מתעסק עם זהר יותר בלי אמנון. מכאן אני מנהל את הדברים שקשורים לזכויות".

לדבריו, "יש לגילי שלושה ילדים שהוא צריך לגדל. לקחו לו הכל, נשאר לו רק השם של אבא שלו וגם את זה לא רוצים לתת לו. זה עצוב ביותר. אני נלחם בשביל גילי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

17 תגובות
  1. אייל

    כל הכבוד, ישר כוח. נמאס מזה שרומסים את זוהר ושמו הטוב, וכן את השם של המשפחה כולה.
    ואני לא בן משפחה. רחוב על שמו לא נותנים, אבל את שיריו וגדולתו כולם לוקחים.
    אין בושה לאנשים במדינה הזאת.
    בהצלחה אמנון בהצלחה גילי

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    האמת צודק.
    כל מי שמשמיע / משתמש / מאזין או כל פעילות אחרת כמו קאברים וכו חיייייבבבב לתת את הזכויות או חלק מהן לבנו יחידו!!

  3. קוקו בונגו

    הוא לא מעניין אף אחד ותגיד לאישתו שתפסיק לעלות ללייבים בפייסבוק ולבקש נדבות.הוא אדם קטן ומטומטם שלא למד מטעויות אביו ועלה עליו אפילו.

  4. מיכל נורני ירושלים

    ממש צודק ! זה באמת לא בסדר .לפחות היו צריכים להזמין את גילי -גם לעזור לו להתפרנס וגם כי מגיע לו .זה אבא שלו לפני ואחרי הכל ! זוהר ארגוב לא יבוא עוד אחרייך

  5. אופירה ישראל

    נכון מאו צודק ובנוסף לזכויות יורש ,יש זכויות יוצרים, אביהו מדינה שכתב את רוב השיריוכו'.. היוצרים מקבלים תגמולים או שגם הם, לא?,

  6. אופירה ישראל

    אני לא חושבת שעל מחווה לזוהר ארגוב צריך להפריש כסף ליורש כי זוהר לא יצר את השירים. מה שכן גילי ארגוב שר מאוד יפה ויןכל בעצמו לעשות הופעות משיריו ומשירי אביו זוהר ואני מאמינה שהוא ימלא את קיסריה , הוא רק צריך מוטיבציה ולהאמין בעצמו כי אוהבים אותו גם הוא שר יפה.

  7. צהוב בנשמה

    בוקר טוב אליהו עכשיו אתה ניזכר ןאל תאשים אף אחד במצבו של גילי הוא אחראי למצבו ואף אחד לא אשם שהדרדר לסמים וישן בתחנה המרכזית
    אף אחד לא אכל לו ושתה לו ותפסיק להאשים את כול העולם,לגיטימי לבקש תמלוגים תתרכז בזה ואל תאשים אף אחד

  8. המעריץ

    אדון אמנון היקר איפה היית 30 שנה שגילי היה זרוק בתחנה המרכזית ? ולמה פתאום גילי מעניין אותך ?
    ובאמת לא נשאר כלום מהזהר רק שיריו…

  9. אזרחית

    אני לא יודעת ממי גילי בכה אני יודעת שאישתו בכתה ממנו ובטח גם הילדים. ואני יודעת שאייל גולן מימן לו גמילה והוא מתלונן נגד האמנים שתמחו בו.

  10. אחד שכואב לו

    הערסים יש להם חיים של ערסים והלב שלי כואב באמת על גילי ועל אשתו ורד על המצב הכלכלי שלהם ובמקום שהם ירוויחו מזה שהם בן וכלה של זהר ארגוב אז כל מיני ערסים אחרים מרוויחים ומשאירים אותם בלי שקל אבל ככה זה עולמם של ערבים אתה חזק אתה טורף אתה חלש אתה נטרף

  11. מעריץ מס' 1

    אני לא מאמין שגילי לא מקבל אפילו מעט מן התגמולים של אביו ז"ל.
    בכל מקרה זה נושא של עורך דין ולדעתי אנחנו לא יכולים לשפוט לכאן או לכאן.
    מצידי שגילי יקח את כל הקופה. זה מעניין עברו מאז שנפטר אביו 32 שנה ואיך מר אמנון
    יוכל להתגבר ולנצח במשפט מאחל הצלחה לאמנון וגילי.

  12. יוסי

    הזוהר היה הנדיר לא היה מתאמץ בכלל עומד ישר
    אייל גולן עוד מתחלק ל800 חלקים בזמן שהוא שר

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר