דנה אינטרנשיונל שרלוט נילסן ויעקב אדם. צילום יוסי וקנין

אחרי השחזור: פסלון האירוויזיון עבר לראשון לציון. צפו:

לפני 20 שנה, בתחרות שהתקיימה בישראל, מעדה דנה אינטרנשיונל והפסלון המיוחד נשבר. אתמול שוחזר הטקס, בהשתתפות יוצר הפסלון, יעקב אגם. כך נראתה החגיגה:

פורסם בתאריך: 16.5.19 11:50

כ-20 שנה לאחר ניצחון של דנה אינטרנשיונל באירוויזיון, התקיימה אתמול (רביעי) סגירת מעגל מיוחדת: הפסלון שיצר האמן יעקב אגם בעקבות הניצחון חזר לראשון לציון ושוחזר הטקס שהוחמץ בעקבות נפילתה של אינטרנשיונל.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בשנת 1998 זכתה אינטרנשיונל עם השיר דיווה, כשנה אחר כך באירוויזיון שנערך בישראל היא הייתה אמורה להעניק את פסלון הניצחון המיוחד שיצר יעקב אגם לזוכה משבדיה שרלוט נילסן-פרלי. אלא שבדרך אינטרנשיונל מעדה והפסלון נשבר ולכן לא הועבר למנצחת.

אתמול שוב נפגשו אינטרנשיונל והזוכה השבדית, שנמצאת בימים אלה בישראל לרגל אירועי האירוויזיון, במסיבת אירוויזיון שנערכה במועדון האומן 17 וביצעו במשותף דואט שהן הקליטו יחדיו בשם from diva to diva. בשלב מסויים במהלך הערב, המוזיקה הופסקה ולבמה עלה יעקב אגם, בן ה-91, שהגיע עם הפסלון המפורסם, שאותו יצר בשנית.

לקול נעימת האירוויזיון ותרועות הקהל, ועל רקע תמונות הנפילה הבלתי נשכחת ששודרה על המסך ברקע, אגם בירך את המשתתפים והעביר אחר כבוד את הפסלון לידי אינרנשיונל שהעניקה אותו לשרלוט נילסן-פרלי.

השחזור עבר בהצלחה ושתי הזמרות הפתיעו על הבמה את אגם בעוגה עם נרות לרגל יום הולדתו, המצוין בימים אלה. בתום המסיבה היצירה יקרת הערך הועברה באישון לילה ובליווי שני מאבטחים למוזיאון אגם בראשון לציון, כשהקהל מהארץ ומחו"ל מוזמן להגיע ולהצטלם עם הפסלון.

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר