G סוויט, מתחם G סינמה סיטי. צילום: גיק דיגיטל
G סוויט, מתחם G סינמה סיטי. צילום: גיק דיגיטל

חג החנוכה בראשון לציון: כל ההפקות, ההצגות והאירועים

ההצגות, המופעים, ההפקות המיוחדות וכוכבי הילדים: מה מחכה לכם בראשון לציון בימי חג החנוכה

פורסם בתאריך: 30.11.18 10:06

"קסם של משחק"

הפקת חנוכה בכיכובם של אורנה ומשה דץ, יובל המבולבל, אורנה ומשה דץ, דוד חיים ומני ממטרה. אונה ומשה דץ מגלמים את ההורים של מני ממטרה ומגיעים לחנות המתנות הקסומה של דוד חיים, כדי לקנות לבנם מתנה ויחד נשאבים לתוך משחק קסום, עם דמויות שקמות לתחייה ומנסות למצוא את יהלומי הכתר של המלך דצדצון. במסעם הם פוגשים את השדון, יובל המבולבל, שמוביל אותם בדרכים נסתרות. יחד הם מגלים שאומץ, חברות ובעיקר אהבה פותרים כל בעיה. מיועד לגילאי שנתיים עד 10.

היכל התרבות ראשון לציון: שלישי, 4.12, 16:00, 18:15. מחיר: 149 שקל.

 

"אוליבר טוויסט"

הפקת ענק בהשתתפות טוביה צפיר, ענבל גלאם, אור אילן, גיל כהן, טום מתתיהו/איתן יהושוע, זוהר סבג וכ-30 שחקנים ורקדנים. מבוסס על הרומן של אוליבר טוויסט שבמרכזו התינוק אוליבר טוויסט נגנב מבית החולים לאחר לידתו ונמכר בשוק של לונדון. הוא מתגלגל אל בית היתומים של מיסטר במבל, איש אלים הגורם לכך שאוליבר יחד עם חבריו נוח בלייקפול והילד בלי שם, בורחים מבית היתומים אל השוק של לונדון. בשוק פוגש אוליבר את דודג'ר, ראש כנופיית הכייסים של מיסטר פייגין. מיועד לגילאי חמש עד 10.

היכל התרבות ראשון לציון, חמישי, 6.12, 16:30. מחיר: 140 שקל.

 

 

פעילויות במתחם G סינמה סיטי

במתחם G סינמה סיטי ראשון לציון יתקיימו מגוון פעילויות לכל המשפחה, עם מיצגי ענק של ממתקים מכל הזמנים, סדנת סופגניות לילדים, מופע משעשע לכל המשפחה והפתעות נוספות.

 4-7/11/18, 11:00-14:00 ו-16:00-19:00 (ביום שישי הפעילות תתקיים עד השעה 14:00). כניסה חופשית.

 

קרקס מיומנה לילדים

מה קורה כשילד ומחליט ללכת לאכול ארוחת בוקר – על הידיים ובעיר אחרת ילדה קושרת חבל לצמרת הכי גבוהה ומטפסת כמו חתול? ואיזה צלילים מופקים כשבחדר ילדים קופסאות צעצועים הופכות למערכת תופים מפוארת, סלונים הפכו לסטודיו למחול, מצקות למיקרופונים, תפוזים לכדורי ג'גלינג? קרקס מיומנה לילדים מביא לבמה חבורת ילדים שכבר שנים מתאמנים, מתמקצעים ומזיעים כדי להיות הטובים ביותר – קבוצת מיומנה לילדים ואמני קרקס מהשורה הראשונה.
מיועד לבני תשע עד 14.

היכל התרבות ראשון לציון, שני, 3.12, 16:00, 18:15. מחיר: 149 שקל.

 

"תירס חם"

הצגה מוזיקלית המבוססת על קלאסיקת הילדים האהובה והמסופרת "תירס חם", מהיוצרת של מיומנה איילון נופר. ההצגה המונגשת גם לגיל הרך. מיועד לגילאי שנתיים עד חמש.

היכל התרבות ראשון לציון, שבת, 1.12, 11:00. מחיר: 80 שקל.

"ספר הג'ונגל"  

עיבוד חדש לאחד מספרי הילדים המוכרים והאהובים בכל הזמנים. במחזמר המיועד לכל המשפחה, מככבים שי ורועי שמצליחים להצחיק ולסחוף עם שירים מקוריים, רקדנים ובובות. לגילאי חמש עד תשע.

היכל התרבות ראשון לציון, שישי, 7.12, 9:45, 11:45. מחיר: 80 שקל.

מופעי תעופה ב-FLYBOX

במתחם FLYBOX  שבראשון לציון יתקיימו במהלך ימי החנוכה מופעי תעופה מיוחדים ומפתיעים. ניתן יהיה ולצפות במדריכים שיקיימו מופע מרהיב המשלב אקרובטיקה וכישורי תעופה מהפנטים ולקבל הצצה לעולם תעופת הגוף הצובר תאוצה. המופעים ישלבו אלמנטים של חושך ואור עם חליפות מיוחדות לכבוד החנוכה. בחלק מימי החנוכה יערכו במתחם גם סדנאות להכנת טיסנים בחינם. מיועד לכל המשפחה.

4-9/12 – מופעי החנוכה, 16:00. 5-6/12 – סדנאות הכנת טיסנים. הכניסה למתחם חינם.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר