פתאום פסנתר במדרחוב רוטשילד: גם סטפן הפתיע והפציע

פסנתר הבטון הראשון בעולם הוצב במדרחוב. בינתיים הטאלנט המקומי פצח בשואו

פורסם בתאריך: 26.11.18 15:59

פסנתר כנף שהוצב במדרחוב רוטשילד בראשון לציון, הפתיע לא מעט תושבים. הפסנתר שנעטף בבטון כדי להגן עליו מפני ונדליזם ופגעי מזג האוויר, הוצב בסמוך למגדל המים. מדובר בפסנתר תקין שכל אחד יכול לנגן עליו, זאת במטרה להכניס חיים ומוזיקה ללב הערים, כך לפי העירייה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בינתיים, הראשון שהתנסה בנגינה על הפסתר הוא הזמר והרקדן סטפן, תושב העיר שמוכר בזכות הלהיט המפורסם "קומסי קומסה". בכלל, הפסנתר יהיה פתוח וזמין מהשעה 10:00 בבוקר ועד 22:00, למעט הפסקת צהריים בין 14:00 ל-16:00.

הפסנתר במדרחוב אינו היחיד שכיכב השבוע בראשון לציון. גם בלובי של חטיבת הביניים המעיין, הוצב פסנתר. מתברר שמשפחה של אחד התלמידים תרמה את הפסנתר שזוכה לעניין מצד התלמידים. ובימים אלה הוחלט לשלב את הפסנתר במסגרת יום הלימודים, ואפילו בני המשפחות, כולל הסבים והסבתות של התלמידים, הוזמנו לנגן.

המורה למוזיקה, רויטל אלון, מספרת: "העמדנו את הפסנתר במבואה וכבר בהפסקה הראשונה פצחנו בנגינה. זה היה מרגש – תלמידים מכל הכיתות הגיעו לראות מקרוב את הפסנתר והוא הפך להיות חלק מהנוף הבית ספרי. יצרנו משמעות נוספת בהפסקות ואנו מגלים כישרונות חדשים. תלמידים ניגשים אל הפסנתר ומנגנים, אחרים מתאספים ומאזינים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר