מושיק גלמין, יפית בנין ועדי רז מעצב חדרים. עיצבו חדר חלומות
מושיק גלמין, יפית בנין ועדי רז מעצב חדרים. עיצבו חדר חלומות

החלום של הנערה חולת הסרטן מראשון לציון: חדר חלומות

יפית בנין המנהלת את עמותת "חן לחיים", גייסה את מושיק גלמין ומעצב החדרים עדי רז וביחד עם עוד מתנדבים הם עיצבו מחדש את חדרה של נערה שחלמה על חדר חלומות

פורסם בתאריך: 14.9.18 07:16

"כמה ימים לפני יום כיפור, ובעיני לעשות מעשים טובים זו דרך חיים, חסד מביא חסד", כך מספרת בהתרגשות יפית בנין שמנהלת את עמותת "חן לחיים", הקיימת כבר שמונה שנים.

העמותה הוקמה על ידי יניב בן דוד שבתו בת החמש חלתה גם היא, מטרתה לשמח ולסייע לילדים חולים המאושפזים בבתי חולים. השבוע העמותה העלתה חיוך גדול ואושר של שמחה על פניה של הנערה, בת 17.5 מראשון לציון שחולה בסרטן ומטופלת בבית חולים תל השומר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לפני מספר חודשים גילתה הנערה גוש במצח, היא לא יחסה לזה חשיבות, אבל לאחר שהתחילה להרגיש אי נוחות ולראות שהוא גדל, היא נגשה להבדק ושם נאמר להשהגידול הוא סרטני ומהר מאוד היא נכנסה לשגרה של טיפולים.

באמצע טיפולי הכימותרפיה, פגשה אותה יפית בנין שמתנדבת ב"חן לחיים" והשתיים רקמו חברות מיוחדת, "אני מגיעה לבתי חולים, מדברת עם הילדים ושומעת מה החלומות שלהם, מה רוצים ומה אני יכולה להגשים להם במסגרת העמותה, כשפגשתי את אביב, הבנתי שחסר לה מזגן בחדר ודאגתי שתוך מספר ימים יותקן לה בחדרה מזגן. אחרי הטיפולים הגוף חם, והחולשה נוראית, בנוסף היינו ממש באמצע הקיץ, אז כמובן שדאגתי שיהיה לה הכי נוח בבית כשהיא חוזרת מבית החולים, כשהתקינו לה את המזגן הגעתי לראות שהכל בסדר, ואז עלתה לי מחשבה לשדרג לה את החדר. אביב היא נערה מתבגרת, והחדר כבר לא התאים לה, היא גם סיפרה לי שהיתה רוצה חדר חלומות" .

בנין, חיכתה שאביב לא תהיה בבית, ולשמחתה, זו יצאה לטיול לפריז דרך עמותה אחרת לכמה ימים, כדי לעשות הפוגה מהטיפולים, לפני סיבוב נוסף של טיפולי כימותרפיה.

"בזמן שהיא היתה בפריז, יצרתי קשר עם מושיק גלמין שהוא גם חבר יקר, ויחד תכננו לה את החדר, אנשים טובים עזרו לנו, כל אחד תרם משהו, אחד תרם פרקט, השניה מצעים, אדם נוסף שבנו עבר באותו שבוע השתלת מח עצם תרם ארון, וזה פשוט מדהים לראות איך חסד מביא חסד, הפכנו לה את החדר לחלום שהתגשם, והדמעות כשלה כשחזרה וראתה את החדר החדש, היו דמעות של שמחה", מסכמת בנין בהתרגשות.

צפו בעיצוב החדר ובתמונות לפני ואחרי מתוך החדר

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר