צלם: לידור ישר, איפור: נעמי אפרתי
צלם: לידור ישר, איפור: נעמי אפרתי

נותנים בראש: חולת ההגה וכוכבת האינסטגרם

לפני התמונות היפות באינסטגרם היא נהגת מרוצים והטלפון הראשון שהגברים מרימים כשצריכים עצה במנועים ודגמי מכוניות. נטלי וקסלר בפרויקט מובילי הרשת של "השקמה ראשון לציון"

פורסם בתאריך: 10.9.18 20:08

נטלי וקסלר, בת 30 מראשון לציון, היא לא רק פרצוף יפה. מאחורי האישה בעלת חשבון האינסטגרם עם מעל ל-15 אלף העוקבים, יש סיפור מעניין. נטלי מכורה למסלולי מרוץ מכוניות, בעלת ידע מכני נרחב ובעצמה בעלת שתי מכוניות ספורט. "מאז שאני זוכרת את עצמי, מגיל קטן, כל אהבתי הייתה למכוניות ומנועים. כשהייתי ילדה אבא שלי היה אלוף הארץ בקארטינג ומגיל עשר אני איתו בתחרויות, עוקבת אחריו על מסלולי המרוצים”, היא אומרת ומוסיפה, “עשיתי תואר ראשון במדעי החברה ותקשורת אבל הבנתי שאהבה האמיתית שלי היא הרכבים ושאין לי לאן לברוח מזה. לפני שנה נסעתי למסלול מרוצים בהונגריה כדי לנהוג בפורמולה רנו ולהרגיש מהו מסלול מרוצים אמיתי", את הנסיעה עשתה נטלי עם משפחתה, בהדרכתו של אביה שבמקצועו הנוכחי מוציא קבוצות נהיגה למסלולים באירופה. בטיול היא חוותה מסלולים מוטוריים בגרמניה, הולנד, בלגיה וכאמור, בהונגריה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בבעלותה של נטלי שתי מכוניות ספורט מסוג סיטרואן שעברו שדרוגים רציניים הכוללים החלפת כיסאות, פנסים, לוח שעונים ואפילו דיפונים של הדלתות, הכל על מנת שיהיו הספורטיביים ביותר שאפשר. נטלי, שניחנה במראה יפה שמשרת אותה מצוין בחשבון האינסטגרם שלה, מספרת שדווקא כשהיא יוצאת מן הבית, ביום יום, היא לא מתאפרת יותר מדי ולא נועלת נעלי עקב, ואם כבר היא מושכת מבטים של גברים אזי אלו מבטי קנאה בגלל המכונית בה היא נוהגת באותה העת. כאחת הנשים הבודדות בארץ המתחרות במרוצי מכוניות יש לנטלי ידע נרחב והיא אומרת, “אני חברה במועדוני הרכב והרבה מן החברים מתייעצים איתי לגבי הרכבים שלהם: לגבי איזה רכב כדאי להם לקנות ועוד. כמו שבחורות מבינות באיפור ובלבוש אצלי הידע הוא ברכבים. זהו התחום החזק שלי וזוהי האהבה שלי".

נטלי וקסלר

נסעה עד להונגריה כדי להתנסות במסלול אמיתי. נטלי וקסלר

ובכל זאת, אי אפשר להתעלם מן התמונות שנטלי מעלה לאינסטגרם, מהן ניתן לראות שלא כל עולמה הוא רכבים ושהיא כן מבינה דבר או שניים באיפור ובאופנה. את דרכה ברשת האינסטגרם החלה נטלי די במקרה. נעשתה אליה פנייה מצלמים ומאפרות וכך העניין התגלגל וצבר תאוצה. את הפלטפורמה החזקה מנצלת נטלי לקידום נושא הטבעונות. "אני טבעונית שבע שנים ולאחרונה פרסמתי מסעדה עם אוכל טבעוני טוב והמלצתי עליה בחום, כך גם העוקבים שלי, שאינם טבעוניים, יוכלו להתנסות ולהבין שאוכל טבעוני הוא טעים ושישנן חלופות טעימות לבשר”.

החשיפה הגדולה באינסטגרם מתבטאת גם מחוץ למסך הקטן ונטלי מספרת שלעיתים מזהים אותה ברחוב ושהיא משתדלת לענות בנעימות לאנשים שפונים אליה בעקבות הזיהוי, למרות שלפעמים זה מעט מוזר לה והיא הייתה רוצה להזכיר לאנשים שבסך הכל, היא בחורה רגילה כמו כולם.

צלם: לידור ישר, איפור: נעמי אפרתי

צלם: לידור ישר, איפור: נעמי אפרתי


היעד הבא לכיבוש אצל נטלי הוא לימודי תעודה למכונאי רכב 01, דבר שיאפשר לה לעבוד במוסכים ולפתח את תחום אהבת מכוניות הספורט. מלבד זאת, היא שואפת ללימודי תואר שני. עד אז היא תמשיך להצטלם ולהתחרות במרוצי המכוניות ואחד המסלולים בהם תוכלו לפגוש אותה בקרוב הוא ה- “מונזה” באיטליה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. איכסראל

    הכותב הוכיח בצורה משכנעת ביותר עד עמה ישראל היא פח אשפה: "שדרוגים רציניים הכוללים החלפת כיסאות, פנסים, לוח שעונים ואפילו דיפונים של הדלתות, הכל על מנת שיהיו הספורטיביים ביותר שאפשר" רק באיכסראל זה נחשב שידרוגים רציניים חחחחח

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר