נותן בראש: חם על המסלול – רותח ברשת

"אני מקבל הרבה הודעות, חלקן טובות ומפרגנות וחלקן רעות ומגעילות אבל ככה זה אנשים מסתתרים אחרי מסך": הדוגמן ברק שמיר בפרויקט מובילי הרשת של "השקמה ראשון לציון"

פורסם בתאריך: 8.9.18 20:42

"האינסטגרם עבורי זה כלי עבודה לכל דבר ועניין, הוא חושף את החיים שלך לאנשים בכל צורה שרק תבחר ואני מאוד אוהב אותו. אני חושב שהוא מודרני, אולי קצת חטטני אבל מאוד כייפי ומצחיק", כך מסביר ברק שמיר את חיבתו לאינסטגרם שמחזק את מעמדו ככוכב וכדוגמן מבוקש. "אני מקבל הודעות חלקן טובות ומפרגנות וחלקן רעות ומגעילות אבל ככה זה אנשים מסתתרים אחרי מסך, אני מתייחס רק לתגובות הטובות ומתעלם מהמרושעות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


שמיר, רק בן 19, עם יותר מ-100 אלף עוקבים, הוא בעיקר דוגמן שהספיק להשתתף גם בקמפיינים בינלאומיים ובהפקות של מגזינים מובילים בארץ ובעולם. "גדלתי בשכונת נאות אשלים, הילדות שלי הייתה כיפית, עם המון חברים. רוב הזמן הייתי עסוק בלשחק כדורסל ובחטיבה למדתי בבית הספר דורות, שזה בית ספר מיוחד לכדורסל. בתיכון עברתי לגימנסיה הריאלית ושם גילה אותו סוכן דוגמנות ניר סנדלר".

ככול שהצליח בקריירת הדוגמנות שלו, כך צמחה הפופולאריות שלו ברשת החברתית. "נקודת המפנה מבן אדם אנונימי למפורסם קרתה אחרי שצברתי המון ביטחון וכוח בקמפיינים שלי ובתצוגות שבהן השתתפתי בחו"ל", מספר שמיר, "אחרי שעשו עלי כתבה בחדשות יותר התחילו להכיר אותי ומספר העוקבים באינסטגרם כל הזמן עלה. כולם דיברו 'על הילד עם התלתלים'".

אותם תלתלים הפכו לטרנד בקרב לא מעט ילדים ובני נוער, שהפכו ל"מתולתלים גאים", הוא מוסיף. בכל זאת, השנה הוא נפרד מרעמת התלתלים המפוארת וקיצץ את שערו לאחר שהתגייס לצבא. הוא גם הספיק להיפרד בת זוגו, הכוכבת נועה קירל, אחרי מערכת יחסים מתוקשרת במיוחד.

"נועה היא בן אדם מדהים, הייתה לנו זוגיות טובה מאוד כיפית. לפעמים היה לנו קשה בגלל העבודה של שנינו כי יש עומס ולחץ של טיסות, תצוגות, הופעות ובכלל זוג מתוקשר. זה לא משהו קל או רגיל, הזוגיות שלי ושל נועה העצימה את שנינו היינו הזוג הכי חזק במדינה, אחרי יהודה לוי ושלומית מלכה, אבל זה נגמר וכל אחד המשיך לדרך שלו וככה זה טוב לשתינו", הוא מסכם זוגיות של שנתיים.

ברק שמיר ונועה קירל

ומה בעתיד? שמיר שזה השנה בפעם השלישית ברציפות בתואר "דוגמן השנה", מתכוון להמשיך ולהתמקד במסלול הדוגמנות בשאיפה לככב בעולם. "החלום שלי זה להיות הדוגמן הכי גדול בעולם ומשם ישר להוליווד", הוא אומר, "הפרסום לא שינה אותי לרגע, הוא רק פתח לי את העיניים ונתן לי בגיל צעיר מאוד להיות בבמה של הגדולים. בפרסום יש יתרונות ויש חסרונות כמו בכל דבר בחיים, אבל אם תעשה תמיד רק מה שטוב לך ותתמקד בדברים החשובים לך ומשפחתך לצידך דבר לא יכול להפיל אותך למטה".

לאינסטגרם של ברק שמיר ליחצו כאן

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר