דורי צנחני (צילום: יח"צ)
דורי צנחני (צילום: יח"צ)

דורי צנחני – "אל תוותרו על החלומות שלכם"

דורי צנחני שר בסצנת המועדונים של שנות השמונים ותמיד חלם לחזור ולשיר, עכשיו בגיל 50 לאחר שהתגלה בתכנית של ירון אילן, הוציא את הסינגל הראשון

פורסם בתאריך: 31.8.18 06:59


מי אמר שאת החלומות מגשימים רק הצעירים? אם תשאלו את דורי צנחני בן 50, תגלו שחלומות מגשימים בכל גיל. "החלום שלי היה להיות זמר, לשיר ולשמח אנשים" מספר צנחני, "והוא זז הצידה לטובת המשפחה והילדים, אבל אני מאמין שדברים טובים קורים בזמן הנכון כשבשלים עבורם, והזמן שלי הגיע עכשיו", הוא מספר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


הוא נולד וגר בראשון לציון, נשוי לגרציה, ואב לספיר ורונאל, מגיל קטן אהב לתופף ולשיר וחלם להיות זמר "ים תיכוני" כשעוד המוזיקה הזו נמכרה רק בקסטות בתחנה המרכזית. הוא  שר במועדונים של שנות ה-80, וזמרים היו צריכים לעבור מבמה לבמה כדי להתפרסם ושהמדיה היחידה חוץ מבמות היתה, תחנות הרדיו ורשות השידור שלא פירגנו כמובן לסצנה, כל זה לא הפריע לו והוא היה הזמיר של המשפחה והחברים. החלום נקטע לאחר החתונה כשהחל לעבוד בחברת גז לפרנסתו.

לפני תשעה חודשים ביום הולדתו הוציא צנחני את הקאבר הראשון שלו, "הקולות של פיראוס", ומיד לאחר מכן הוזמן לתוכנית של ירון אילן ששמע מחבר את קולו וביקש להכיר את הזמיר מראשון לציון, "גוון הקול שלו מיוחד, יתנו לו ולעוד חמישה זמרים לשיר, והקול שלו יבלוט ומיד יזהו אותו, זה סימן ההיכר שלו", אומרת גרציה אשתו.

אחרי ההופעה בתוכנית של ירון אילן, החליט צנחני, להמשיך עם החלום, "הבנות גדלו, הרגשתי שזה הזמן שלי עכשיו" הוא מספר, "כמובן שאשתי והילדות עודדו אותי בלי הפסקה, בנוסף בת דודתי שיר צנחני מלמד, הצטרפה אלי וכתבה לי את הסינגל הראשון "ווידוי", כל התהליך היה מלא בהתרגשות שאין לתאר, שהנה החלום שלי קרם עור וגידים, כשהסינגל יצא ממש לפני שבועיים, ההרגשה  היתה נפלאה, תוך מספר ימים הגעתי ל-64,240 צפיות שזה מטורף ואני שמח שהצלחתי לגעת באנשים עם השירה שלי."

השיר וידוי שיצא כסינגל ראשון של צנחני, עוסק בסליחה, תפילה ובקשה לבורא עולם, כאשר ראש השנה ויום כיפור באופק נראה שהסינגל נכון מתמיד ויצא בדיוק בזמן לגעת באנשים. "מילות השיר הן משהו שמאוד חשוב לי", אומר צנחני, "מילים נכונות הם הבסיס לשיר טוב, הם מלטפות, חודרות, משמחות ונוגעות בלב".

"דורי הוא מהזמרים של פעם שמשתבחים כמו יין", אומרת גרציה אשתו, "והיום הוא בשל לקריירה חדשה שהוא אוהב".

וצנחני מוסיף ומסיים, "החלום שלי התגשם חלקית, ביום שאגע באנשים, אשמח וארקיד אותם, אדע שהחלום שלי הושלם, ותזכרו, אל תוותרו על חלומות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר