דרום אמריקה בחופי ראשון לציון
דרום אמריקה בחופי ראשון לציון

שבת בצהריים: מסיבות הרגאטון בחוף ראשון לציון

קבלו את הלהיט הלוהט של קיץ 2018: מסיבות מוזיקת ברגאטון בחוף ראשון לציון בשבת מהצהריים ועד הערב

פורסם בתאריך: 17.8.18 06:59

הקיץ הלוהט בעיצומו, חוף הים הוא הלהיט של כל בילוי למשפחות, זוגות ואפילו בודדים ובתוך הלהיט הזה יש להיט לוהט עוד יותר: מסיבות רגאטון מדי שבת מהצהריים ועד שעות הערב בחוף ראשון לציון.

הרגאטון הוא סגנון מוזיקה המשלב מוזיקה לטינית יחד עם היפ הופ, R&B ודאנסהול ולרוב – גם משלב קטעי ראפ בשפה הספרדית. בין האמנים הבולטים היום בז'אנר השולט הזה מדובר בכוכבי על בזמר העולמי כמו אנריקה איגלסיאיס, דאדי יאנקי, שאקירה, מאלומה, ניקי ג'אם, ג'יי באלוין ועוד רבים וטובים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לתושבי ראשון לציון וערי הסביבה יש הזדמנות ליהנות מכל הטוב הזה בכל שבת בצהריים בין השעות 14:00-19:00, מול חוף הים בלוקשיין שנחשב אחד היפים בארץ. המסיבות מיועדות לצעירים בגילאי 21 ומעלה, הבריזה הצוננת מהים חינם ומסביב – אוכל טוב, אנשים יפים, שמש, חוף, חברים, מוזיקה מטריפה. תגידו, יש יותר טוב מזה לבילוי בשבת בצהריים?

 

 

יצוין, כי מדי פעם מתארגנות הפקות מיוחדות כמו למשל רקדניות ברזילאיות, סדנאות רגאטון עם רקדנים מקצועיים הופעה של צמד מוזיקאים אקסום המוכשר ששרים בסגנון קאריבי ועוד. הדי ג'יי'ז שמנגנים במסיבות אלו הם ראובן רייס ומרכוס לרנר.

יפעת, מדריכת זומבה מוכרת באזור, לא מפספסת שבת במסיבות החוף, ומסבירה למה: "מאחר ואני מדריכת זומבה, אני רוקדת ומרקידה המון שירי רגאטון בשיעורים שלי. מכאן, החיבור שלי למוזיקה המטריפה הזו ואני מאוד אוהבת את הקצב, נהנית לראות אנשים שמחים, נהנים, מבלים. זה כיף אמיתי".

אקסום מעיפים את הקהל באוויר

אקסום מעיפים את הקהל באוויר

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר