חדרי בריחה במרכז. תמונה ממאגר Shutterstock
חדרי בריחה במרכז. תמונה ממאגר Shutterstock

חדרי בריחה מומלצים במרכז

אין כמעט אדם שלא ייהנה מחדר בריחה- החוויה החדשנית ששינתה את פני עולם האטרקציות הבינלאומי. אך על מנת ליהנות מהחוויה באופן המיטבי, חשוב לבחור חדר בריחה ייחודי, איכותי ומאתגר. לשם כך, הכנו עבורכם רשימה של חדרי בריחה נחשבים באזור המרכז, שפשוט אסור לפספס

פורסם בתאריך: 3.4.19 18:11

לפתור את החידה של פאזלס- חדרי בריחה בראשון לציון

אתם מטיילים בעולם מסתורי אחר, בניו יורק של שנות ה-90' או בעולם בדיוני שהיה קיים עד היום רק בין דפי הספרים, ומחפשים את היציאה. מכל עבר ניבטת אליכם חידה חדשה ואתם עובדים יחדיו בשיתוף פעולה, נותנים לגלגלים במוח לרוץ עד שאתם מגיעים אל היציאה המיוחלת, מבלי שהשעון ניצח אתכם. זו יכולה להיות יופי של עלילה לסרט מתח, אבל יכול גם להיות הבילוי המשפחתי החדש שלכם בסוף השבוע. אז תגידו, על חדרי בריחה כבר שמעתם?

האסקייפרים של פאזלס

בעולם חדרי הבריחה, אלה המכורים לדבר ונעים מחדר בריחה אחד לשני בארץ ובעולם נקראים בשם ההולם "אסקייפרים" (חדר בריחה באנגלית נקרא Escape room) ולכן לא מפתיע לגלות שאיציק ומעיין מיכאלי, בעל ואישה והבעלים של "פאזלס" – חדרי בריחה בראשון לציון, הם גם אסקייפרים בעצמם, שלקחו את התחביב והבילוי המהנה והפכו אותו למקצוע. "עבדתי כמנהלת תפעול" מספרת מעיין "והתלבטתי לאן להמשיך הלאה מבחינת הקריירה. הרגשתי שאני לא מסוגלת לחזור ולעבוד כשכירה והתחום משך אותי. ערב אחד ישבנו ביחד עם גיסי מיקי, אח של איציק, התחלנו לדבר על חדרי בריחה ופשוט מצאנו את עצמנו מתחילים לכתוב תסריט. ככה כל הסיפור התחיל".

חדר בריחה גם לקבוצות גדולות

מכיוון שמדובר בזוג עם ניסיון והכרות אמיתית עם העולם, ברור שהרצון ליצור משהו איכותי היה גדול, והם השקיעו את כל כולם במלאכה. "אנחנו מאמינים שכיום יש לנו את החדרים שהם בין הטובים בארץ מבחינת תפאורה, חידות, משימות. אנחנו עובדים עם תסריטאי מקצועי וכל הזמן חושבים איך לפתח עוד את המתחם" מספר איציק. המתחם, שכולל בתוכו 2 חדרי בריחה שונים לצד חדר אירוח גדול המתאים לאירועים, הוא מתחם שמותאם למבוגרים ומשפחות עם ילדים כאחד, ותוך כמה חודשים גם יציע חדר שלישי מקורי. "שני החדרים שלנו כיום הם חדר מחוז 13 וחדר קוואבאנגה. חדר מחוז 13 הוא חדר בהשראת משחקי הרעב, זה חדר עם אקשן והוא יהווה אתגר מעולה גם למשפחות עם ילדים וגם לקבוצות חברים. החדר הזה נבנה במחשבה על קבוצות גדולות ואין הרבה חדרים באזור שמציעים את זה. זה חלל של מעל 120 מטר, ואנחנו יכולים לארח בו קבוצה של 10-12 מבוגרים ואם זה ילדים אז אפילו 15 בבת אחת, מה שהופך אותו מעולה לקבוצות ואירועים ואנחנו מגלים שתמיד ממליצים עלינו ועל החדר הזה באופן ספציפי לקבוצות גדולות שמתעניינות בתחום. אנחנו גם עובדים בימים אלה על היצירה החדשה מבית פאזלס – חדר בריחה חדש שהולך להיות חדשני ופורץ גבולות. אנחנו עובדים עם תסריטאי בשם לי באלאן שהוא גם חבר טוב וגם כוכב עולה בתחום חדרי הבריחה, והפתיחה מתוכננת לקיץ הקרוב".

עסק שהוא משפחה. צילום: ציון בלחסן

עסק שהוא משפחה. צילום: ציון בלחסן

חדר בריחה קוואבנגה – מושלם למשפחות

"קוואבאנגה הוא חדר עם אווירה קומית וכיפית. את קוואבאנגה ניתן לעשות גם כזוג או 2 חברים שמגיעים לבילוי כיפי, והוא גם מעולה לילדים. הרעיון של החדר סובב סביב הרעיון של להציל את העולם אבל בדרך קומית ומצחיקה. אנחנו עובדים גם על פיצרייה חמודה שיצרנו וממש בקרוב היא תפתח, כך האורחים בחדר הזה יוכלו להזמין פיצה אחרי שסיימו את הבילוי בחדר, ולשבת בחדר האירוח שלנו לחצי שעה נוספת לאכול פיצה אחרי המשחק".

אירועים וימי הולדת בחדר הבריחה

אם כבר דברנו על אירועים, אז פאזלס מציעים גם חגיגות יום הולדת מאורגנות במתחם. "יש לנו חדר אירוח גדול ואנחנו עורכים בו מסיבות יום הולדת ל-30 ילדים בהן אנחנו דואגים ממש להכל מהתחלה ועד הסוף, עם פעילות של שעתיים וחצי, וכל הבלאגן נשאר אצלנו ולא אצלם בבית. הם מקבלים חבילה מיוחדת עם חטיפים, פיצות ושתייה. הילדים נכנסים לחדר עם מדריך, ואחר כך מקבלים שעה בחדר האירוח לחגוג עם האוכל, מוזיקה ועוד. אנחנו גם מכינים להם לפני האירוע הזמנה דיגיטלית מעוצבת לשלוח לחברים, הם ממש נהנים מזה".

לעבוד ביחד כמשפחה

ואם תהיתם איך זה לנהל עסק כזה כזוג נשוי, גם על זה קיבלנו תשובה. "יש לנו חלוקת תפקידים ברורה" מספרת מעיין. "איציק אופטומטריסט במקצועו והוא עובד במהלך היום אז אני עושה את הניהול השוטף של העסק במהלך היום, העובדים, המתחם, וכל מה שקשור לשיווק. איציק יותר מאחורי הקלעים, אחראי על החשבונות וגם להגיד לי כשאני מגזימה עם ההוצאות.." נשמע שאת החידה של איך עובדים ביחד כזוג, הם כבר הצליחו לפתור.

רוצים להגיע לאחד מחדרי הבריחה של פאזלס? המקום פתוח מדי יום, כוללי בסופי שבוע ויארח ילדים החל מגיל 6 (בליווי מבוגר). המתחם והחדרים מונגשים גם ללקויי שמיעה.

פאזלס

שעות הפתיחה:
א' עד ה' מ-13:00 עד 00:30
ו' ו-ש' 9:00 ועד 1:30 בלילה

מעבר לאתר
מעבר לעמוד הפייסבוק
מעבר לעמוד האינסטגרם 

פאזלס- חדרי בריחה בראשון. צילום: ציון בלחסן

פאזלס- חדרי בריחה בראשון. צילום: ציון בלחסן


בדרך אחרת – חדר בריחה שהוא חדר בחירה

שמעתם פעם על חדר בריחה שהוא בכלל לא חדר בריחה, אלא חדר "בחירה"?

שמעתם פעם על חדר בריחה ששם מתרחשים כל יום וכל הזמן אירועים אנושיים מרגשים?

חדר הבחירה של "בדרך אחרת" הוא חדר בריחה מסוג כזה, והוא שונה מכל חדר בריחה שאתם מכירים.. ובכלל הוא נקרא חדר "בחירה".

לפני כשנה, פתחה ד"ר טליה בין יעקב, המתעסקת זה שנים רבות במערכות יחסים זוגיים ומשפחתיים, קונספט חדש שאין כדוגמתו עד כמה שאנו יודעים בארץ. הקונספט הקרוי חדר בחירה, בנוי בצורת ספינה ומאפשר שלושה סוגי מסעות אנושיים שונים במתחם.

חדר בחירה שיעביר אתכם חוויות מדהימות. צילום: ציון בלחסן

חדר בחירה שיעביר אתכם חוויות מדהימות. צילום: ציון בלחסן

● מסלול ראשון – "הצופן הזוגי":
למתחם נכנסים זוגות שבאים לפתור את הצופן של הזוגיות שלהם. בתוך החדר ישנן 25 תחנות, לא את כל התחנות תספיקו לעשות, אך קיים מבחר מגוון, כאשר הדגש הוא על תהליכים שעוברים וחייבים לעשות לעומק, ולא על הספק או על פתירת תעלומה.

בכל תחנה עובר הזוג תהליך שנוגע לאספקט מסוים בזוגיות שלו. התחנות מייצרות בין בני הזוג אינטרקציה שמפעילה את המודע והתת מודע, ועושה שימוש בתחושות, מחשבות ובחושים של הזוג. חוויה יוצאת דופן לזוגות שרוצים להכיר יותר לעומק, לתקשר,לשבור מעט את שגרת הזוגיות, או להתבונן מחדש בזוגיות שלהם.

לצופן הזוגי הגיעו כבר מאות זוגות לחגוג ימי נישואים, ימי הולדת, לאחות יחסים רופפים, או סתם להעניק לזוגיות מקום של כיף. כל תחנה נבנתה על בסיס מחקרי שמגלה מה עושה טוב לזוגיות. במסע, הזוגות נתקלים ברמזים ובטיפים איך לשמור על הזוגיות ולהגן עליה.

כשקרן ורובי הגיעו לצופן הזוגי זה היה ממש יום לפני ההפלה שנקבעה לקרן, בגין הריון לא מתקדם שהייתה צריכה לעבור. היא יצאה מהחדר מחובקת ע"י רובי והודתה ואמרה "הייתי צריכה את זה, ממש צריכה, זה נותן לי כוחות לעבור מחר את ההפלה".

אורי הגיע אחרי משמרת בסורוקה. אשתו הזמינה עבורם מקום לזמן התבוננות זוגית כי היה לו יום הולדת. כשהוא יצא, הוא סיפר "זו הייתה חוויית יום הולדת הטובה ביותר שחוותי אי-פעם".

שמרית, סגנית מנהלת בבנק אמרה, "כדי לשמור על הזוגיות השנייה שלי, אני צריכה להגיע למקום הזה לפחות אחת לחודשיים. זה לא טיפול, זה הרבה יותר מזה. כשיש הצופן הזוגי מי בכלל צריך טיפול".

מסלול שני – "הצופן הסודי":
שם באה לידי ביטוי האינטרקציה בתוך המשפחה. משפחות מגיעות למתחם לחגוג יום הולדת לאחד מבני המשפחה, או אירועים שמחים אחרים, או סתם להעניק זמן גיבוש והתבוננות במרקם האנושי המשפחתי.
כשסבא מנחם הגיע לגיל 80 הוא הוזמן מארה"ב לישראל ע"י ילדיו. את חווית יום הולדתו הם החליטו לעשות ב"צופן הסודי". מנחם התרגש, בכה וסיפר שזה היה כל כך מיוחד, והוא מרגיש שפשוט זכה בחוויה משפחתית מאחדת.

● מסלול שלישי – "מעמקים": אולי אחד המסלולים המיוחדים והמרגשים, ובהחלט המרעננים בהם נתקלנו. בתקופה שבה כולם מכירים בני ובנות זוג דרך אפליקציות ורשתות חברתיות, מציע החדר חווית היכרות אחרת – היכרות בתוך חדר בחירה. כל אדם שפונה אל מעמקים, עובר מערכת סינון ובדיקה ומוזמן למעמקים עם בן/בת זוג שהותאמו לו. בחדר הבחירה הוא אמור לגלות את אהבתו מבין עוד כ-13 מוזמנים. הזימון למתחם נעשה על סמך נתונים אישיים ונתונים אישיותיים שנמסרו לצוות מעמקים, ומטרתו התאמה והיכרות עומק של המשתתפים.

שלושת המסלולים פתוחים לדתיים ולחילוניים, לכל בני האדם ובכלל לכל סוג של אינטראקציה אנושית.

הצופן הזוגי - ייתן לכם כלים לזוגיות. צילום: ציון בלחסן

הצופן הזוגי – ייתן לכם כלים לזוגיות. צילום: ציון בלחסן

אז איך הכל התחיל?

"בעבודתי עם בני אדם הבנתי שאין בית ספר לזוגיות ומערכות יחסים, וחייבים לפתוח שער למקום הזה עבור כל זוג וכל משפחה", מספרת טליה.

"המטרה של מתחם חדרי הבחירה היא לספק דלת כניסה לתוך ליבם של אנשים ולפתוח דברים ביחסים שלהם אחד עם השני, בדרך מצחיקה, קלילה, לא מחייבת ובעיקר חיובית – דברים שבחיי היום יום לרוב לא עולים אל פני השטח".

"המסגרת שבה הכל נעשה היא מסגרת קלילה וכיפית, אנשים עוברים מתחנה לתחנה וממשימה למשימה, כשבכל שלב הם מגלים דברים חדשים ומפתיעים על עצמם ועל השותפים למסע". ואכן, התגובות לא מאחרות להגיע וכל מי שיוצא מהחדר מעיד על חוויה מדהימה.

לדברי טליה המקום אינו מתאים לאנשים המצויים במשבר תקשורת. זה מקום של חיבור והעצמה יותר מכל דבר אחר, "אצלנו חייבים לתקשר" מסבירה טליה.

חדרי הבחירה של "בדרך אחרת" מציעים חוויה שונה לגמרי ממה שהכרתם עד היום, חוויה שתבטיח לפתוח לכם את הלב, להרחיב לכם את התודעה, ולספק לכם תובנות מדהימות על עצמכם ועל האנשים הקרובים אליכם.

מעבר לעמוד הצופן הזוגי
מעבר לעמוד הצופן הסודי

איילת –  052-3049304

מעבר לעמוד מעמקים
דנה – 052-7282080

ליצירת קשר על כל המסלולים
טליה – 052-8361310

מוכנים לחוויה של פעם בחיים? צילום: ציון בלחסן

מוכנים לחוויה של פעם בחיים? צילום: ציון בלחסן


Sherlocked – חדרי בריחה בראשון לציון

"Sherlocked" הוא מתחם בילויים מיוחד, המציע שלושה חדרי בריחה שונים מהדור החדש, שמתאימים כולם לערבי גיבוש, ימי כיף וימי הולדת או כל סיבה למסיבה שתרצו.
המקום, שהיה אחד מחדרי הבריחה הראשונים בראשל"צ בפרט ובארץ בכלל, למד את השחקנים במרוצת השנים, שכלל ושיפר את עצמו לרמת משחק, תפאורה וסאונד גבוהים ביותר המעניקים חווית משחק יוצאת דופן.

ב-"Sherlocked" חדרי בריחה ראשון לציון לא התפשרו על כלום החל מהכניסה וחדר האירוח שמעוצבים בהשראתו של שרלוק הולמס, ועד חדרי בריחה מתקדמים שתוכננו ונבנו ע"י חברת תפאורה שבונה סטים לתוכניות טלוויזיה מוכרות. כמו כן על מנת להפוך את החוויה לריאליסטית ככל אפשר נלקחו תסריטאים מוכשרים להרכבת סיפורי רקע מלהיבים, ואף נעשה שימוש בחברת סאונד איכותית שהלחינה ליווי קולי לכל צעד קטן בחדר.
העלילה, התפאורה, הסאונד והניסיון של מפעילי המקום לאורך השנים, יוצרים מתחם שלם שמדבר כל כולו את חווית חדרי הבריחה ושואב את השחקנים פנימה כמו מערבולת.

חדר מאתגר בהשראת שרלוק הולמס. צילום: תום חוליגנוב

חדר מאתגר בהשראת שרלוק הולמס. צילום: תום חוליגנוב

בעוד שהחדרים מביאים סיפורי עלילה שונים, המסגרת עצמה נשארת כמו שהיא – יש לכם שעה אחת בלבד בשביל להצליח במשימה תוך כדי שאתם צריכים לאסוף רמזים ולפענח צפנים, לחשוב מחוץ לקופסא, לעבוד בשיתוף פעולה, לשים לב לפרטים הכי קטנים ולקבל החלטות במהירות.

שלושת חדרי הבריחה דואגים להכניס את השחקנים לאוירה ולסיפור הרקע כבר מהרגע הראשון ויוצרים חוויה מסעירה בה כל שניה חשובה, וכל פתרון של חידה מקרב אתכם שלב נוסף אל עבר הניצחון.

חדר בריחה מסעות גוליבר – בסיפור זה תיכנסו לנעליו של גוליבר מגלה הארצות שמסייר מסביב לעולם על ספינתו בחיפוש אחר אובייקט בעל ערך רב. החדר עצמו נבנה בהשקעה עצומה, את התפאורה המרהיבה שבמקום קשה לתאר במילים ושווה להגיע רק כדי לראות אותה. כל חלל, חפץ ופתרון חידה מלווים בסאונדטרק ייחודי שנעשה במיוחד עבור חלקי המשימות השונים ומצליח לחבר את השחקנים באופן מושלם לעלילה. בונוס נוסף נחמד בחדר זה הוא שילוב של פעילות פיזית. אל תדאגו, לא תצטרכו לעשות שכיבות סמיכה או להרים דברים כבדים, אבל כן תצטרכו לנוע בזריזות, מה שמכניס המון אקשן והתלהבות למשימות.

את מסעות גוליבר אתם מכירים? צילום: תום חוליגנוב

את מסעות גוליבר אתם מכירים? צילום: תום חוליגנוב

חדר בריחה אנתרקס/הפרופסור המפוזר (גרסת ילדים לחדר אנתרקס) – חדר מותח עם אווירה מעט קריפית שמזרים המון אדרנלין לגוף. העלילה כאן מתחילה לאחר שהאנושות נפגעה ממגיפת אנתרקס ואתם וחבריכם נבחרתם להציל את המין האנושי. במסגרת המשימה יהיה עליכם לחקור את הדירה ואת המעבדה הסודית של הפרופסור ולמצוא את החיסון שיציל את האנושות, לפני שהמעבדה תשמיד את עצמה. האווירה בחדר מבטיחה לשמור אתכם על קוצים לאורך כל המשחק, אך החדשות הטובות הן שניתן להתאימו גם לילדים, כך שיהיה יותר ידידותי וראוי לילדים קטנים.

עבודת צוות טובה תוציא אתכם מהחדר. צילום: תום חוליגנוב.

עבודת צוות טובה תוציא אתכם מהחדר. צילום: תום חוליגנוב.

חדר בריחה משימת שרלוק הולמס – הפעם תגלמו את שרלוק הולמס בכבודו ובעצמו ומשימתכם תהיה לפתור את תעלומת שודדי הבנק, אותה ניסה לפצח בלש אחר, לפני שנעלם מעל לפני האדמה ולא השאיר אחריו שום רמז למקום הימצאו. חדר בריחה משימת שרלוק הולמס חדר בריחה קלאסי ומושלם למשפחות.

הגיוון הגדול בין העלילות השונות וההשקעה הרבה שהושמה במקום, בשביל להפוך אותו לאמיתי ככל האפשר, יצרו מתחם מרהיב שמתאים לכל חובבי חדרי הבריחה באשר הם. המקום מושלם בייחוד עבור ימי הולדת, מסיבות כיתה וימי גיבוש מרובי משתתפים. כמו כן, על מנת לפלפל את העניינים עוד יותר, ניתן לערוך תחרות במקביל, בה כל קבוצה תקבל ניקוד בסוף המשימה, בהתאם לזמן בו היא צלחה את המשימה וכמות הרמזים שהיא קיבלה.
לאחר מכן, מציע המקום חדר מעוצב שמושלם לאירועים, בו אפשר להתאסף ולהמשיך את החגיגות.

אם אתם מחפשים מקום כיף לערוך בו יום הולדת, יום, יום גיבוש מטעם העבודה, יום גיבוש משפחתי, או מסיבת יום הולדת משתתפים, "Sherlocked" הוא המקום המושלם עבורכם.

למעבר לאתר
למעבר לפייסבוק

כתובת: אלטלנה 14, כניסה שמאלית, ראשון לציון
מספר טלפון: 03-6523399050-7228484

שעות פעילות:
ש-ד: 01:00-09:00
ה'-ו: 02:30-09:00 


חדר בריחה – רעידת אדמה מבית Brainskills

רעידת אדמה – תופעת טבע המתרחשת כמעט כל יום במקומות שונים על פני כדור הארץ, יכולה להיות לא מורגשת כלל או עוצמתית והרסנית. לעולם לא נדע מתי היא תתפוס אותנו לא מוכנים.

רצה הגורל, והרעידה הגדולה כבר קרתה!! 7.9 בסולם ריכטר, הכל מסביב רק הרס וחורבן.

אך לא רק הרס, האדמה פערה את פיה ובלעה את אחד מחוקרי רעידות האדמה המשפיעים והחשובים בעולם, ד"ר מרפי.
מהנקודה הזו מתחילה חווית חדר הבריחה "רעידת אדמה" שבראשון לציון, בו תלבשו את בגדי צוות החילוץ ותצאו למשימה הדורשת אומץ, נחישות והרבה מחשבה, ובסופה תצטרכו להציל את העולם מהנורא מכל.

האם תצליחו לצאת? צילום: רן קורן

האם תצליחו לצאת? צילום: רן קורן

בשונה ממרבית חדרי הבריחה האחרים, שמציבים את השחקן במרכזה של סצינה מסרט, סדרה או ספר מוכר, התרחיש ברעידת אדמה ריאליסטי לגמרי ומציג סיטואציה שעלולה לתפוס אנשים במקומות שונים בעולם. יחד עם זאת, העלילה המורכבת בשילוב התפאורה, פס הקול והאפקטים מייצרת תחושה פוסט אפוקליפטית שואבת שמעמידה את השחקנים מול דילמות והחלטות הרות גורל…

אם אי פעם צפיתם בחדשות וראיתם את אותם הגיבורים המתמודדים מול איתני הטבע והנזקים שהם יוצרים, ומצילים עשרות בני אדם באזורי אסון, זו ההזדמנות שלכם לחוות איך זה מרגיש, כל שנותר הוא לעטות על גופכם את בגדי החילוץ ולצאת אל הלא נודע

אחרי ימים ארוכים של פעילות מצילת חיים תחת ההריסות, ימים ללא שינה וללא מנוחה, קורא לכם המפקד למשימה מיוחדת, משימה חשובה לא פחות מהצלת חיי אדם, עם השלכות על עשרות מיליוני אנשים ברחבי העולם.
הבעיה היא שאת המשימה הזו אתם חייבים לסיים תוך 60 דקות או שהבית יקרוס ברעידת המשנה הבאה וכולכם תקברו תחת ההריסות.

גם המפעילים במקום שתפקידם הוא לנהל עבורכם את המשחק ניחנו בכישרון מיוחד להיכנס לדמות המפקד ולהכניס אתכם לאווירת המשחק ולתחושה שאתם אכן עומדים להכנס אל תוך ההריסות וגורל העולם תלוי בכם.
החדר מתאים לקבוצות של עד 8 שחקנים ונחשב אתגרי במיוחד וברמת קושי גבוהה, אך למען הסר ספק תמיד תוכלו לבקש מהמפעילים במקום דרגת קושי קלה יותר המתאימה לרמת הניסיון של הקבוצה.
החדר נבנה בצורה כזו שיכולה לאתגר מאוד קבוצות של שחקנים מנוסים, ובביצוע התאמות על פי דרישה, החדר מאפשר בילוי חוויתי מושלם למשפחות עם ילדים.

החדר נבנה ומנוהל על ידי רן ורונן, מתוך אהבה לתחום, ומתוך רצון להביא את חדוות המשחק לשחקנים נוספים. המוטו המרכזי הוא בניית חוויה מושלמת לשחקנים (החל מהרגע בו נכנסים למשחק, דרך המשחק עצמו ועד לרגע שנכנסים לאוטו). "אם הצלחנו לגרום לשחקנים לצאת מהמשחק עם חיוך על הפנים, ויותר מזה, להמשיך ולהתרגש מהחוויה והאתגר כשמגיעים הביתה – עשינו את שלנו" אומרים הבעלים.

נוסף על כך, המתחם עצמו מספק תחושה אינטימית ומשפחתית, ומהווה אופציה נהדרת לעריכת אירועים עם הקרובים לכם (ימי הולדת, הצעות נישואין, ימי גיבוש או כל אירוע אחר). צוות המקום אף מקשט ומכין את החדר לקראת אירועים בבקשה מראש (ניתן להכניס ברכות, בלונים או מתנות קטנות שמשתלבות בתוך המשחק עצמו!!!)

צוות חילוץ והצלה מיומן יכול לצאת מכל צרה ולעמוד מול כל אתגר, גם כשמדובר בסיטואציה בלתי אפשרית. חושבים שגם אתם תצליחו לעמוד באתגר ולהציל את העולם?

כתובת: ההגנה 42 (הבניין הצבעוני, מדרגות ליד חנות "מיטה-לי", קומה ראשונה)
טלפון: 072-3937343

שעות פעילות:
כל ימות השבוע (בסופי שבוע מינימום 3 משתתפים).

למעבר לאתר
למעבר לפייסבוק

ההזדמנות שלכם להיות גיבורי היום. צילום: רן קורן

ההזדמנות שלכם להיות גיבורי היום. צילום: רן קורן


כשהדמיון הופך למציאות – חדרי הבריחה של “LogiQuest”

מה לא נאמר על חדרי בריחה, החוויה הייחודית והמרגשת, שצוברת פופולריות בייחוד בשנים האחרונות. רבים מאתנו הולכים לחדרי בריחה לשם תחושת ריגוש ויצירת אווירה מגובשת בין האנשים הקרובים לנו. אך על מנת שנוכל להפיק מהחוויה הזו את המיטב, חשוב לבחור חדר בריחה אווירתי עם חידות איכותיות ועיצוב מוקפד, אשר יכניס אותנו לעולם אחר ומציאותי מתמיד.

חדר הבריחה לוג'יקווסט. צילום: Eugene Sokolenko (Zhes photo).

חדר הבריחה לוג'יקווסט. צילום: Eugene Sokolenko (Zhes photo).

חברת “LogiQuest” הציבה לעצמה מטרה- להטמיע את המבקרים בחוויה באופן מוחלט. לכן, תפיסת החברה מבוססת על כמה עמודי תווך מרכזיים: תפאורה מוקפדת ומעוררת חושים, מוזיקה ואפקטים תואמים לאווירה, סיפורים מקוריים בעלי עלילה מתפתלת ומתפתחת ואיך לא- חידות מאתגרות. הודות למיקום המרכזי של המקום (מתחם הרובע, בסמוך למוקדי הבילוי המרכזיים בראשון לציון) והאיכות הבלתי המתפשרת של החדרים, הצליחה החברה לבסס את מעמדה כאחת מרשתות חדרי הבריחה הנחשבות בישראל.

חדר הבריחה "השוקולד של תדי"- חדר בריחה מקורי ומעניין לכל המשפחה. חברת "LogiQuest". צילום: Eugene Sokolenko (Zhes photo).

חדר הבריחה "השוקולד של תדי"- חדר בריחה מקורי ומעניין לכל המשפחה. חברת "LogiQuest". צילום: Eugene Sokolenko (Zhes photo).

חדר הבריחה "השאגה"- אגדה אפלה מימי הביניים. חברת "LogiQuest". צילום: Eugene Sokolenko (Zhes photo).

תדי, אחד מבעלי החברה, מספר לנו על האנשים שעומדים מאחורי הרשת: "כולנו עבדנו בעבר כמפעילים, מעצבים ואנשי תפעול של חדרי בריחה שונים ברחבי הארץ ורכשנו ידע רב בתחום. יחד, יצרנו קומפלקס של חדרי בריחה מגוונים ומקוריים ובעלי אווירה מעוררת חושים, הכולל: חדרים למשפחות, חדרי אימה וחדרים מאתגרים. כמו כן, הלקוח נמצא בראש מעייננו ולכן, אנו דואגים להעניק לכלל מבקרינו יחס חם ושירות אדיב".

חדר הבריחה "השוקולד של תדי"- חדר בריחה מקורי ומעניין לכל המשפחה. חברת "LogiQuest". צילום: Eugene Sokolenko (Zhes photo).

הסיפורים של חדרי הבריחה פותחו ע"י בעלי החברה, בשיתוף עם יוצרים מובילים בתחום: "רצינו לבנות מרכז בילוי מגוון ואיכותי, שיתאים לכל קבוצת גיל. לכן, יצרנו חדרי בריחה מרגשים, המבוססים על סיפורים מעניינים ומקוריים מתקופות שונות בהיסטוריה. באתר האינטרנט שלנו, ניתן למצוא פירוט רב על מרכיביו ומאפייניו השונים של כל חדר. בין אם אתם מחפשים חוויה מפחידה, מצחיקה, מרגשת או מסתורית, כל קבוצה תוכל למצוא אצלנו את החדר המתאים עבורה".

כעת, הגיע הזמן להתעסק במה שחשוב באמת- חדרי הבריחה! שני המתחמים של החברה ממוקמים בסמוך אחד לשני וכוללים חמישה חדרי בריחה מאתגרים ומעוררי חושים, שמתאימים לכל קבוצה (משפחות, זוגות, קבוצות חברים וכיוצא בזה):

  1. "הקלף של ג'ק" (מתחם 18)- חדר ללא מנעולים, הכולל חידות מאתגרות ואפקטים מרשימים ומותאם למשתתפים חדשים ולחובבי חדרי בריחה כאחד.
  2. "השאגה" (מתחם 18)- אגדה אפלה מימי הביניים קמה לתחייה ואתם, נבחרתם להיות הדמויות ראשיות בהרפתקה המכושפת.
  3. "השוקולד של תדי" (מתחם 18)- חדר בריחה מקורי ומעניין, המותאם למשפחות עם ילדים ולמבוגרים כאחד.
  4. "מוות קליני" (מתחם 13)- אחד מחדרי הבריחה המפחידים ביותר בארץ. במסגרתו, אתם תיקחו חלק בניסוי מיסטי, שיעמיד אתכם במבחן האומץ. אולם, גם אם תצליחו להפגין חוזק ונחישות לאורך כל המשחק, אין סיכוי שלא תיבהלו כלל.
  5. "יער המתאבדים" (מתחם 13)- בואו נראה אתכם שורדים את הטיול המרתק ליפן, ואם חשבתם שתצאו מהחדר ותמשיכו בחייכם כרגיל, כדאי שתבינו כבר מעכשיו שאת הטיול הזה אף מבקר לא שכח מעולם.

חדר הבריחה "השאגה"- אגדה אפלה מימי הביניים. חברת "LogiQuest". צילום: Eugene Sokolenko (Zhes photo).

חברי צוות העובדים של "LogiQuest" הם אמנים לכל דבר ועניין ועל כן, שואפים להתפתח באופן קבוע מבחינה מקצועית. "אנו נמצאים בתהליכי פיתוח תמידיים של חדרי בריחה, ושוברים את הראש במטרה למצוא אתגרים מחשבתיים ורעיונות עיצוביים חדשים ומתקדמים. אגב, בקרוב מאוד, לקוחותינו יוכלו ליהנות משני חדרים נוספים, שסיפוריהם שמורים כרגע בסוד".

ההשקעה וההקפדה הרבה על כל פרט ופרט בחדרים, משקפת את תפיסת החברה, השואפת להכניס את המבקרים לעולם אחר באופן אבסולוטי: "תחושת הריגוש של חדרי הבריחה, נובעת ממציאות חדשה ומאתגרת, שמוצגת עבור המבקרים. לכן, אין מבחינתו פשרות בכל הנוגע לחוויה עצמה ולמתן השירות. לקוחותינו יכולים להיות בטוחים בכך שהביקור אצלנו, יתעלה על כל ציפיותיהם, ישבור את השגרה ואף ייצור תחושת התרגשות וציפייה לקראת הביקור הבא במתחם".

“LogiQuest”

כתובת מתחם 18 (חדרי הבריחה "הקלף של ג'ק" "השאגה" ו"השוקולד של תדי"): משה בקר 18, א"ת ישן, ראשל"צ.
טלפון לבירורים על החדרים הנ"ל: 03-7525885
כתובת מתחם 13 (חדרי הבריחה "מוות קליני" ו"יער המתאבדים"): משה בקר 13, א"ת ישן, ראשל"צ.
טלפון לבירורים על החדרים הנ"ל: 03-9175037
קישור לאתר
קישור למייל

חדר הבריחה "הקלף של ג'ק"- חידות מאתגרות ואפקטים מרשימים. חברת "LogiQuest". צילום: Eugene Sokolenko (Zhes photo).

חדר הבריחה "הקלף של ג'ק"- חידות מאתגרות ואפקטים מרשימים. חברת "LogiQuest". צילום: Eugene Sokolenko (Zhes photo).


בדרך לתהילה – חדר הבריחה שיוציא לאור את הכוכב שבכם

כשמדברים על חדרי בריחה, מיד עולה לראש תמונה של חלל סגור ומלא במשימות המובילות למטרה אחת – להצליח לצאת החוצה. "בדרך לתהילה", חדר הבריחה המוסיקלי הראשון מסוגו בארץ, שנפתח לאחרונה בראשון לציון, מציע חוויה שונה ומיוחדת שתכניס אתכם להרפתקה תיאטרלית והומוריסטית מעולם השואו ביזנס, ותגרום לכם לצחוק עד דמעות.

ברגע הכניסה למתחם, אתם וחבריכם לקבוצה תפגשו את האחד והיחיד, מייק אפשטיין, נכדו של בריאן אפשטיין – האמרגן הידוע שגילה את הביטלס. מייק הוא הבעלים של חברת התקליטים "קתרזיס", המתמחה בייצוג להקות כושלות, ואתם עומדים לקראת אודישן שעשוי לשנות את חייכם בדרך לתהילה הנחשקת.
ההרפתקה תסחף אתכם ולפני שתשימו לב, תשכחו שאתם נמצאים בחדר בריחה בזכות התפאורה האותנטית והמושקעת, המשימות המהנות, ההומור המדבק, ותחושת ההנאה הצרופה שהופכת להיות חלק בלתי נפרד מהחוויה כבר מהרגע הראשון.

בדרך לתהילה – חדר הבריחה שיוציא לאור את הכוכב שבכם. צילום: ציון בלחסן

חדרי בריחה במרכז: בדרך לתהילה. צילום: ציון בלחסן

חדרי בריחה במרכז: בדרך לתהילה. צילום: ציון בלחסן

ההרפתקה המוסיקלית נבנית בצורה מוחשית, מקורית ואמתית, תודות לכישרון הבמה יוצא הדופן של בוריס, הבעלים של המקום, שהגה את הקונספט, תכנן ועיצב את החדר ואף משמש כשחקן פעיל בחוויה עצמה. בוריס, שחקן ויוצר במקצועו, מחזיק ברזומה עשיר מעולמות המוסיקה והתיאטרון: בוריס ניגן בהרכבי ג'ז, למד תיאטרון בסטודיו למשחק של ניסן נתיב והמשיך לתואר ראשון במגמת תיאטרון באוניברסיטת תל אביב, בו העשיר את ניסיונו בכתיבה, בימוי ואף הופיע בהצגות מסביב לעולם. לאחר כשבע שנים בהן עסק כשחקן, החל בהגשמת החלום – הקמת מתחם המשלב אלמנטים מובהקים של משחק, קומדיה ומוסיקה שהפכו להיות חלק בלתי נפרד מחייו, במטרה להעביר את החוויה התיאטרלית הלאה.

"בדרך לתהילה" שונה מחדרי בריחה אחרים בעיקר במהות שלו שהיא לעשות כמה שיותר כיף, והקו המנחה של בוריס ביצירת החוויה הוא הומור, הנאה ועבודת צוות: "המשימות והחידות בחדר משעשעות מאוד וניתנות לפתירה באמצעות עבודת צוות משותפת בלבד, לכן אני ממליץ להגיע למתחם רק עם אנשים שאתם אוהבים". מציין בוריס בקריצה. "החדר סובב סביב עלילה שמתפתחת בכל רגע ותלויה במשתתפים ובדינמיקה ביניהם, וכמובן מכיל הפתעות מהנות שלא אוכל להרחיב עליהן".

חדר בריחה מוסיקלי עלול להרתיע אנשים הנמנעים משירה בציבור, אך אל חשש – אין שום התחייבות לשיר ואין צורך להגיע מצוידים בידע מוסיקלי קודם, אבל קחו בחשבון שקיים סיכוי סביר לכך שתפתיעו את עצמכם: "פגשתי קבוצות משתתפים רבות, ואפילו הביישנים הגדולים ביותר הצליחו להשתחרר, לשיר וליהנות". מסביר בוריס. צוות "בדרך לתהילה" כולל שחקנים מקצועיים המתמחים בהפעלה חווייתית, ולכל קבוצה מתלווה שחקן שדואג להכניס את הקבוצה לאווירה הנכונה ולסייע בהתקדמות ההרפתקה במידת הצורך.

לחדר הבריחה יכולים להיכנס בין שניים לשבעה משתתפים כאשר ההמלצה של בוריס היא להגיע בקבוצה המונה לפחות ארבעה משתתפים: "ככל שיש יותר משתתפים, החוויה המשותפת מהנה ומצחיקה יותר". ההרפתקה מגבשת מאוד ומומלצת לקבוצות חברים, משפחות ולילדים מגיל צעיר. טרם ההגעה לחדר הבריחה, פנו לעצמכם שעה של הנאה, רבע שעה נוספת של הסבר מקדים ואולי כמה דקות של מנוחה, כי הבטן כנראה הולכת לכאוב לכם מרוב צחוק, אל תגידו שלא הזהרנו אתכם.

כתובת: רוטשילד 49, ראשון לציון
טלפון: 0545409347
שעות פעילות:
א' – ש': 10:00 – 02:30

קישור לאתר
קישור לדף הפייסבוק

בוריס גורליק. צילום: ציון בלחסן

בוריס גורליק. צילום: ציון בלחסן


 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר