סוכני ביטוח בראשון לציון. תמונה ממאגר Shutterstock
סוכני ביטוח בראשון לציון. תמונה ממאגר Shutterstock

סוכני ביטוח מומלצים בראשל"צ

החלטתם לחפש סוכן ביטוח בראשל"צ ואתם לא יודעים איפה להתחיל? אספנו עבורכם מספר סוכני ביטוח מומלצים באזור שיעזרו לכם לפתוח תיק מניב ולחסוך לרגע בו תפרשו לגמלאות

פורסם בתאריך: 24.2.19 16:35

איתי מוסן לוי

איתי מוסן לוי, סוכן לביטוח, זיהה כבר לפני שנים כי האדם הממוצע לא מבין כיצד לנהל את ביטוחיו בצורה הנכונה ולא בכדי. העולם הפיננסי נהיה כה מורכב ומפותל, ונושא עימו שינויים רגולטוריים ותמורות תכופות כלכך, שהניהול שלו לבד יצריך מהמבוטח לקחת משרה חלקית, רק על מנת שיוכל לפקח על ביטוחיו בצורה סבירה.

לוי יחד עם שותפו פיני שוורץ, הקים את סוכנות הביטוח "פידליטי שוורץ" שבתל אביב, עוד ב-2011. כאיש פיננסים ושוק ההון לשעבר, הוא החליט לעשות דריסת רגל בעולם הביטוחים, ולהביא לשינוי עבור אנשים המבקשים יותר עבור עצמם. כחלק משירותיו, מבצע לוי תכנון פיננסי פנסיוני עבור כל מבוטחיו, כשבמסגרתו הוא אוסף את כל המידע הנוגע לתיק הלקוח ומכין עבורו (ללא עלות) סקירה פנסיונית, פיננסית ביטוחית. בעזרתה, הוא מעניק ללקוחותיו תמונת מצב פשוטה וקלה להבנה, הנוגעת לכל שלושת הרבדים.

על מנת שיוכל להתאים את שירותיו ברמה הנכונה ביותר, מחלק לוי את עבודתו לשלושה מגזרים:

● מבוטחים שאינם מבינים בתחום הפנסיוני ומתבקשים לדאוג לעצמם לפנסיה – עצמאים ושכירים כאחד, שמבקשים לבנות לעצמם חיסכון פנסיוני אופטימלי ולעדכנו אחת לתקופה, כך שיתאים לצרכיהם המשתנים.

● מבוטחים שמקום עבודתם מפריש עבורם פנסיה כחלק מהסדר קולקטיבי, שלא דואג למבוטחיו ברמת הפרט, על פי צרכים ספציפיים.

● אוכלוסיה מבוגרת בגילאי 60 ומעלה הזכאית לקצבת זיקנה ומבקשת להינות מתיקון 190. במסגרתו ניתן לבצע הפקדה חד פעמית או הפקדה שוטפת לקופת הגמל ולמשוך את הכספים כקצבה או במשיכה חד פעמית, וליהנות מהטבות מס בעת משיכת הכספים. זו ההתמחות העיקרית של לוי ושל סוכנות פידלטי, והיא מספקת מענה לאוכלוסיה האמידה של גילאי 60 ומעלה, שרוצים לנצל את סעיף תיקון 190.

חשוב להבין כי קיצבת זיקנה היא אחד הבסיסים הפיננסים המרכזיים שנועדו לעמוד לרשות האדם לאחר פרישתו לפנסיה. מטרתו של תיקון 190 הייתה להחזיר את אטרקטיביות החיסכון הפנסיוני באמצעות קופות הגמל ולעודד את האזרחים, ואת הגמלאים בפרט, להפקיד את הכספים שחסכו לאורך השנים לקופות גמל ולהינות מהאפשרות למשוך את כספי החיסכון מתי שיבחרו. נכון להיום מדובר בהטבה הפיננסית המשמעותית ביותר הקיימת לרשות אוכלוסיית הפנסיונרים, ועל כן שומה על כל אדם להכיר את התיקון ולוודא כי הוא נעזר בו על מנת להינות מהיתרונות שהוא מעמיד לרשותו.

הצורך במעקב שוטף והתאמה תקופתית בכל הקשור בחסכונות הפנסיונים עלול להיות עבודה מפרכת וסיזיפית. ללא הידע הנדרש, הטיפול בנושא הפנסיה עלול להראות כמשימה בלתי אפשרית, שעליה יעדיפו אנשים רבים לוותר מלכתחילה, על מנת שלא להתמודד עם ה"כאב ראש". במקום לנסות לפצח את המשמעות של כל החקיקות והשינויים בתחום הפנסיוני רווי המידע, ניתן להשתמש בשירותיו של איתי מוסן לוי. עבודה מול סוכן ביטוח מקצועי תבטיח לנפק עבורכם תיק שיתאים בדיוק לצרכים שלכם. כך שבבוא העת, תוכלו לשמור על רמת החיים שלכם כפי שהיא, ולהינות מחיסכון פנסיוני נאה ומשביע רצון.

כתובת: יד חרוצים 14, תל אביב
טלפון: משרד: 077-5020781 ι איתי: 050-9298899

למעבר לאתר

איתי מוסן לוי. צילום: עינב אליהו

איתי מוסן לוי. צילום: עינב אליהו


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר