צבעים בראשון לציון. תמונה ממאגר Shutterstock
צבעים בראשון לציון. תמונה ממאגר Shutterstock

צבעים בראשון לציון | הכירו את אילן יהודה

פורסם בתאריך: 13.2.19 16:21

צביעת הבית שלכם הוא מרכיב משמעותי בעיצוב הפנים ומהווה את הבסיס לכל יתר מרכיבי העיצוב שישלימו אותו. הצביעה מרעננת במהירות את מראה ביתכם ומעניקה לו גוון ייחודי המשקף את אופייכם והשיק הייחודי שלכם. בחירת הצבעי המקצועי והמנוסה שיבצע עבורכם עבודה איכותית ואידאלית, אינה פשוטה. יש הרבה צבעים שם בחוץ, ולכן חשוב לבחור בכזה המחזיק בניסיון ומוניטין מקצועי מוכח ופועל שנים רבות בתחום.

אילן יהודה, הוא צבעי מנוסה וותיק מראשון לציון, המבצע עבודות צביעה נרחבות ומקיפות בעיקר לבתי מגורים. הוא עובד בכל אזור המרכז וגוש גן, וכן בירושלים, מודיעין והסביבה. אילן עובד בתחום צביעת הבתים כבר מהיותו בן 16, כאשר קבלן שעבד בסמוך לבית הוריו הבחין בו וקלט את הפוטנציאל. הוא לקח אותו כבן טיפוחיו והכשיר אותו למקצוע. מאז ועד היום, אילן אחראי לצביעתם של עשרות ומאות בתים ודירות ברחבי הארץ.

אילן משתמש בטכניקות מתקדמות לערבוב צבעים ועושה שימוש בחומרים הטובים והבריאים ביותר בצביעת הדירה שלכם.

"הכנת תהליך הצביעה היא הבסיס לעבודה כולה". הוא אומר. "כאשר בוחרים צבעים איכותיים והצביעה נעשית כראוי, בשכבות הנכונות ובאמצעות הצבעים האיכותיים ביותר, היא תחזיק מעמד לאורך שנים ולא נצטרך לבצע תיקונים לאחר מכן".

"גם הכנת הבית מהווה מרכיב חשוב מאוד. יש לנקות את הקירות היטב, להסיר לכלוך ואבק שהצטבר, לקלף ולהחליק את הקיר ולהכינו כראוי לצביעה. משטחים שומניים, סבון שהצטבר על קיר האמבטיה או המטבח, את כל אלו צריך להסיר ולנקות היטב לפני הצביעה, כדי שהצבע יתפוס היטב ובצורה אחידה". אילן מציין.

כיצד נעשית בחירת והתאמת הצבעים?

"אני פוגש את הלקוח בדירתו ובוחן היטב את הדירה, את התאורה הטבעית והמלאכותית, את הריהוט, את גודל החדרים השונים (חדר קטן ניתן "להגדיל" באמצעות צבעים בהירים לדוגמה), ומספק ייעוץ צבע ללקוח. כמובן, שהלקוח הוא זה שבוחר את הצבעים ואני פועל על פי בחירתו, אך מתוך ניסיוני הרב, אני יכול להמליץ על גוונים שונים בהתאם לגודל החדרים, לעיצוב שלהם ולמראה הכללי של הבית".

מה לגבי הגימור?

"הגימור נעשה על פי בחירת הלקוח, במידה והוא מעוניין להוסיף ברק לצבע ניתן לעשות זאת לאחר הצביעה. היתרון בכך הוא, שהברק שומר על הצבע ועמיד יותר בפני שטיפה וניקוי".

טלפון לתיאום: 054-5294903

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר