עיצוב תכשיטים בראשון לציון. ירדן אייזיק. צילום:שלומי ברנטל
עיצוב תכשיטים בראשון לציון. ירדן אייזיק. צילום:שלומי ברנטל

עיצוב תכשיטים בראשון לציון: הכירו את ירדן אייזיק

ירדן אייזיק, בוגרת שנקר, מעצבת תכשיטי כסף וזהב בעיצוב אישי בשילוב הדמיות תלת ממד, המאפשרות ללקוחות לקחת חלק אינטגרלי בעיצוב תכשיט החלומות שלהם

פורסם בתאריך: 20.1.19 14:01

הטרנד השולט כיום בעולם התכשיטנות הוא טרנד העיצוב האישי. כך, בשנים האחרונות ישנה עלייה ניכרת בעיצוב תכשיטים בהתאמה אישית, ככל שהקונים מחפשים אחר דרכים חדשות ומדויקות יותר לבטא את עצמם דרך התכשיטים שהם עונדים.

תכשיטים הם האמצעי המושלם לביצוע התאמה אישית, הן במונחים של הטמעת קווי האופי של האדם בקווי העיצוב, בבחירת חומרי הגלם המועדפים עליו, והן ביכולת ההשקעה הכספית.

ירדן אייזיק, מעצבת תכשיטים מקצועית ובעלת ניסיון רב, בוחרת בשיטת העיצוב האישי כקו המפתח הבולט בסטודיו שלה. היא בוגרת תואר ראשון בעיצוב תכשיטים משנקר ואת הסטודיו הביתי שלה פתחה בשנת 2015, ומאז זוכה להצלחה רבה ומרשימה. אייזיק מעצבת וצורפת תכשיטים מכל הסוגים: טבעות, שרשראות, צמידים, עגילים, מכסף וזהב, הן בקולקציות אותן היא מפתחת בעצמה, והן בעיצוב אישי בבחירת הלקוח, תוך ליווי וייעוץ שלה. לצורך השגת תוצר איכותי ברמת גימור הרצויה ללקוח והבלתי מתפשרת, עובדת אייזיק עם תוכנה ייחודית להדמיות תלת ממד, להפקת דגם התכשיט לעיני הלקוח, כך שהוא יוכל לראות בדיוק כיצד התכשיט ייראה בסוף התהליך.

"התכשיטים שהלקוחות בוחרים לעצמם הם אישיים וייחודיים רק להם". היא אומרת. "תכשיטים מותאמים אישית לא רק שמשקפים את האישיות הייחודית של הלקוח, הם גם מאפשרים לו לקחת חלק בתהליך עצמו, להגות את העיצוב, לבחור את החומרים, ולראות את הדמיית המודל ולאשר אותו, עוד לפני שמתקבל התכשיט הסופי".

ירדן אייזיק. צילום: אוריה גנור

ירדן אייזיק. צילום: אוריה גנור

מה זה מספק להם?

"זו תחושת מיצוי אדירה. תכשיטי כסף וזהב הולכים איתנו למשך שנים ארוכות והאפשרות לענוד תכשיט שאתה בעצמך היית חלק מהעיצוב שלו, שמבטא את עצמך או שמכיל את שם של אהוביך, היא מיוחדת ומרגשת.

זה לוקח את כל עולם התכשיטים למקום אחר וחדש. בדומה לכל עולם הקמעונאות שהולך לכיוון הבחירה האישית, גם עולם התכשיטים פונה לשם ובגדול".

כיצד מבוצע התהליך בפועל?

"הלקוח יוצר עמי קשר ומגיע עם כל מיני רעיונות. אנשים בדרך כלל לא יודעים בדיוק כיצד ייראה התכשיט שלהם, יש להם קווים כלליים, ואני יושבת איתם ויחד אנו עורכים סיעור מוחות, לאחר מכן, אני מעצבת את ההדמיות בתלת ממד, עד לבחירת המוצר המתאים ביותר למה שחשבו כדי שיראו בדיוק איך התכשיט אמור להיראות, ואם ישנם שינויים שהם רוצים לבצע, אפשר לעשות בשלב הזה. לאחר כל התיקונים וכשהלקוח מאשר את הדגם, אני צורפת אותו".

ויש גם קולקציות שלך בסטודיו?

"בהחלט. יש קולקציות של טבעות, שרשראות, צמידים ועגילים שאני מעצבת וניתן לרכוש אותם ישירות און ליין מהאתר שלי או להגיע לסטודיו שלי בתאום מראש . גם כאן, אפשר לבחור תכשיט מהקולקציה שלי ולבקש התאמות ושינויים בהתאם לרצון הלקוח".

עגילי ג'יפסי משובצות ספינלים. ירדן אייזיק צילום:שלומי ברנטל

עגילי ג'יפסי משובצות ספינלים. ירדן אייזיק צילום:שלומי ברנטל

אילו סוגי תכשיטים מועדפים על הלקוחות כיום?

"היום הולכים הרבה על תכשיטי יוניסקס, לנשים ולגברים. יש כמובן את כל טבעות האירוסין והנישואין, קולקציות שאני מעצבת וכן בעיצוב אישי לבחירת הלקוח. אימהות רבות רוכשות תכשיטי שם – הן יכולות לבחור לחרוט את שמות הילדים שלהן, שם בן הזוג, וכד' .

העבודה שלי בתכשיטי שם הינה ייחודית. טכניקה ייחודית לי ,סוגי הגופנים והעיצוב שאני בוחרת מאוד מיוחדים ולא תמצאו אותם במקומות אחרים".

ומה עוד ייחודי רק לך?

"אני דוגלת ביחס אישי וחם ללקוחות. הכל תמיד נעשה באווירה טובה ומחבקת. בפגישה בתיאום מראש כשכולי איתם וקשובה להם ולהגשת תכשיט החלומות שלהם אותו הם תמיד רצו לקבל".

קישור לאתר 

עמוד הפייסבוק

קישור לאינסטגרם

טלפון: 054-7930727

כתובת הסטודיו: ראשון לציון, שכונת נחלת יהודה

 

 

שרשרת שם בנים. ירדן אייזיק. צילום:שלומי ברנטל

שרשרת שם בנים. ירדן אייזיק. צילום:שלומי ברנטל


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר