מכוני יופי בראשון לציון. מאגר תמונות Shutterstock
מכוני יופי בראשון לציון. מאגר תמונות Shutterstock

קוסמטיקאיות בראשון לציון והסביבה ששווה להכיר

מחפשים אחר מכוני יופי מומלצים בראשון לציון? יצאנו להכיר את המקומות המובילים בעיר, המתמחים בקוסמטיקה רפואית, טיפול בבעיות עור ומספקות טיפולים ייחודים לצד שירות מקצועי מקיף

פורסם בתאריך: 2.1.19 08:22

רוזיטה קוסמטיקס

הכירו את רוזיטה קוסמטיקס, המקום חדש, אך בעלת המקום, רוזיטה, מחזיקה בוותק מכובד ובמוניטין. רוזיטה היא קוסמטיקאית רפואית עם הסמכה של חוה זיגבוים, בנוסף להתמחות בכל בעיות העור, וקליניקת הקוסמטיקה בבעלותה פועלת ברחוב סחרוב 3 בראשון לציון מזה שנתיים וחצי.

בין הטיפולים המתקדמים תמצאו את כלל הטיפולים המובחרים: טיפולי הבהרה לפיגמנטציה (כתמים בעור) – שילוב של סדרת טיפולים עם גלי רדיו, מזוטרפיה ופוטו – סדרה משולבת המשקמת את העור למיצוק, להבהרת פיגמנטציה ולחידוש העור. טיפול במיצוק העור, באקנה, ובחידוש העור (מזוטרפיה רפואית).

רוזיטה מתמחה בהסרת שיער בלייזר, במכשור סופר מתקדם שאינו מייצר תופעות לוואי. "כבר כיומיים-שלושה לפני ואחרי הטיפול תוכלו לצאת לשמש ואת התוצאות ניתן לראות כבר מהטיפול הראשון". רוזיטה מציינת. "בנוסף, אני מטפלת בהסרת שיער בפנים – נושא רגיש למטופלות רבות, כיוון שמדובר בבעיה הורמונלית בדרך כלל. טיפול זה נעשה באמצעות מכשור טכנולוגי מיוחד לפנים ללא גילוח וללא תופעות לוואי. היתרון הגדול שלנו הוא שאנחנו לא מגלחות ולא יוצרות החמרה של המצב, אלא להפך".

רוזיטה קוסמטיקס. צילום: ציון בלחסן

רוזיטה קוסמטיקס. צילום: ציון בלחסן

רוזיטה קוסמטיקס. צילום: ציון בלחסן

רוזיטה קוסמטיקס. צילום: ציון בלחסן

לגבי הטכנולוגיה המתקדמת בקליניקה, אומרת רוזיטה: "אני עובדת עם מכשור מאד מגוון ותמיד מתחדשת ומתקדמת עם הטכנולוגיה בכל מספר חודשים – ולכן תמיד יש לי מה להציע בצורה הטובה והחדשנית ביותר".

הצרת היקפים וטיפול בהמסת שומן

"מומחיות נוספת שלנו בקליניקה היא הצרת היקפים וטיפול בצלוליט והמסת שומן". אומרת רוזיטה. "הצלוליט הוא מונח המתייחס לגבשושיות שיש בעור. באמצעות 2 מכשירים מיוחדים, אנו למעשה 'מפרקות את השומן' וממיסות אותו. כמו כן, מוצע טיפול להמסת שומן בקור הפועל להמסת שומן באזורים מסוימים בגוף. בנוסף לאלו, הלקוחות נהנים משירות של שיזוף בהתזה – שיזוף איכותי בתוך שתי דקות, ללא קרינה ועם מראה יפה וטבעי. צברנו מומחיות גם בטיפולי הרמת והדגשת ריסים. הטיפול מחזיק עד לשלושה חודשים בזכות חומרים טבעיים המשקמים את הריסים".

טיפול בבעיות כף הרגל ופדיקור מקצועי

"בקליניקה מבוצעים בין היתר טיפולים מתקדמים לכף הרגל, ביניהם פדיקור רפואי, המבוצע תוך ישיבה על כורסאות נעימות ומפוארות המספקות מסאז' בגב וג'קוזי לרגליים. לצד זאת מוצעים שירותי מניקור ובניית ציפורניים".
"חוץ מזה, יש לנו עוד מספר טיפולים מיוחדים", מספרת רוזיטה. "בין האהובים עליי הוא טיפול פנים מושקע ואיכותי. כך, לקוחה שמגיעה אליי עם חוסר ביטחון בשל מראה פנים לא רצוי, זוכה לצאת מכאן עם מראה חדש ורענן ולהתחדש במראה צעיר ואיכותי וחיוך על פניה. כל אלו מתקבלים ממש לאחר מספר טיפולים בודדים. לקוחות שולחות לי דרך קבע הודעות משמחות ותודות, וזו תחושה אדירה".

מבצעים מיוחדים בקליניקה

בקליניקה ישנם מבצעים מיוחדים, ביניהם: מבצע הסרת שיער בכל הגוף – ידיים, רגליים, בית שחי ומפשעות במחיר מצחיק של 3,800 ש"ח בלבד לעשרה טיפולים.
הסרת שיער לפנים בטכנולוגיה מיוחדת וללא תופעות לוואי הכוללת 15 טיפולים רק ב-2,500 ₪ + שני טיפולים במתנה.
ומה לגבי הקהל? "מגיעים אלינו גברים ונשים בכל הגילאים ומכל הארץ: נתניה, באר שבע, ירושלים ועוד. הלקוחות מרוצים וחוזרים לטיפולים נוספים. אני כבר מכירה את הלקוחות באופן אישי ויודעת לספק עבורם את הטיפולים הטובים והמתאימים ביותר".
"המטרה שלי היא לפתוח בכל שנתיים סניף חדש, ואני כרגע בודקת איפה לפתוח את הסניף הבא – שווה לעקוב אחרי העדכונים".

050-8661771

קישור לדף הפייסבוק

קישור לדף האינסטגרם

רוזיטה קוסמטיקס. צילום: ציון בלחסן

רוזיטה קוסמטיקס. צילום: ציון בלחסן


מולי ליופי

מולי שמר (47) היא קוסמטיקאית פרא- רפואית ועוסקת בתחום זה 17 שנים. שמר מספרת שהכל התחיל עוד בצעירותה, במהלך הבילוי הנעים אצל הקוסמטיקאית שלה, שם היא הבינה שזה התחום בו היא רוצה לעסוק. לשמר יש הסמכה מקצועית בחסות חוה זינגבויים- בין המובילות בארץ בתחום הקוסמטיקה הפרא רפואית-  P.M.E ומי שייבאה את התחום לישראל.

שמר מתמחה בטיפול פורץ דרך המתבסס על תהליכים ביולוגיים של העור הכוללים התמחות בתחום הזדקנות העור, מחלות עור מורכבות ועוד. כל זאת היא עושה במלוא המקצועיות, הקפדה על יחס אישי ואהבה גדולה ללקוחות. על כך היא מספרת: "אני מאמינה בראש ובראשונה בשירות מקצועי, יחס אישי ועכשוויות. לקוחות מספרים עליי שאני לא רק קוסמטיקאית אלא גם סוג של פסיכולוגית. חוץ מזה, אני תמיד עם יד על הדופק, מקפידה ללכת לכנסים ומתמקצעת בכל מה שרק אפשר כדי לתת את המענה הטוב ביותר ללקוחות שלי".

אחד הפרויקטים המעניינים ששמר לקחה בהם חלק, היה קמפיין הכנות קוסמטיים בטקס מלכות היופי מטעם חווה זינגבויים. במסגרת הפרויקט, היא הכינה את המשתתפות לקראת הטקס עם טיפולי פנים, הסרות שיער וכדומה.

מולי ליופי. צילום: ציון בלחסן

מולי ליופי. צילום: ציון בלחסן

הטיפולים הייחודים ב"מולי ליופי"

טיפולי פנים משקמים – שמר מספרת שטיפולי עור ופנים הם הטיפולים האהובים עליה ביותר. במהלכם, היא מבצעת אבחון דיאגנוסטי מקיף של העור ע"י מכשור מתקדם הנועד לטיפולי פנים משקמים. לאחר האבחון שמר מתאימה את סוג הטיפול המתאים לבעיית העור, בין אם מדובר בפיגמנטציה, אקנה, אנטי אייג'ינג (טיפולי מיצוק ומתיחה), סבורייה, פסוריאזיס ועוד. באמצעות חומרים פעילים ייחודים, שמר מתאימה את סוג החומר למצב העור במטרה לטפל בתסמין הבעיה.

הסרות שיער בלייזר- בנוסף לטיפולי הפנים, שמר מבצעת הסרות שיער בלייזר בכל חלקי הגוף באמצעות המכשירים החדישים ביותר בשוק. הטיפול לא משאיר תופעות לוואי לעור ומעניק עור חלק לאורך זמן.

פדיקור רפואי וטיפול בחולי סכרת- התמחות נוספת של שמר הוא פדיקור רפואי. במהלך טיפול מסוג זה, היא מטפלת בלקוחותיה במגוון בעיות עור מורכבות לרבות פטרת ציפורניים, נימים, כלי דם וכדומה. אחת ההתמחויות המעניינות שלה בתחום הפדיקור הרפואי הוא טיפול בחולי סכרת. היא משתפת: "הטיפול בפדיקור רפואי בחולי סכרת צריך להיות מדויק ועדין. צריך לדעת כיצד לשלב סכינים בטיפול ובאילו חומרים להשתמש על מנת לא לפצוע את העור. בטיפול בציפורן חודרנית למשל, צריך לדעת לגזור כמו שצריך ולא לעגל פינות כדי שהעור לא יגדל על הציפורן".

בוטוקס וחומצה היאלורונית – בחמש השנים האחרונות, הקליניקה מציעה שירות הזרקות בוטוקס וחומצה היאלורונית בשיתוף עם ד"ר לירן ברנשטיין. הזרקת בוטוקס מומלצת לא רק לטיפול בקמטים קיימים אלא גם למניעת היווצרות קמטים קבועים ושמירה על מראה פנים צעיר ורענן לאורך זמן. שמר משתפת: "טיפולי בוטוקס הם כבר לא מילה גסה בימינו. ההמלצה שלי היא להתחיל כבר בגיל 25-26 כדי לשמר את העור כבר מגיל צעיר ולמנוע קמטים".

הטיפ של מולי שמר לעור בריא, צעיר ורענן

כששמר נשאלה לגבי טיפ לעור צעיר היא ממליצה: אני ממליצה קודם כל על ניקוי עור הפנים ע"י סבון מיוחד פעמיים ביום – בוקר וערב. חשוב לא לשכוח להשתמש בקרם לחות עשיר שמותאם למצב העור באופן קבוע לאחר הניקוי. בנוסף חשוב להקפיד מאוד על תזונה נכונה ומלאה בויטמין סי. אני ממליצה לשתות כל בוקר חצי לימון אשר משפיע לטובה גם על העור וגם על מערכת העיכול. כמו כן מומלץ לשלב ספורט במטרה להמריץ את הדם ולהעניק חיות לעור הפנים. לכל אלה חשוב לשלב חומרים פעילים שעליהם אני ממליצה בקליניקה".

טלפון: 052-2594594

כתובת: רבי משה כלפון הכהן 7, ראשון לציון.

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לעמוד האינסטגרם

מולי ליופי. צילום: ציון בלחסן

מולי ליופי. צילום: ציון בלחסן


ביוטיק של אירנה בוזר

אם אתן מחפשות מכון בייתי באווירה של ספא מקצועי, מכון היופי ביוטיק הוא בדיוק המקום בשבילכן. במכון ביוטיק של אירנה בוזר תזכו בטיפולי פנים עם החומרים האיכותיים ביותר שקיימים, ועם המכשור המתקדם ביותר, ולסיום תקבלו גם עיסוי פנים מפנק ומרגיע כך שתרגישו שאתן הולכות על ענן, כשכל הטוב הזה מגיע לכן במחירים נוחים והוגנים.

אירנה מתמחה בטיפולי אנטיאייג'ינג והבהרה, טיפול באקנה לנשים ולגברים, ובעיסויי פנים מקצועיים בשיטות מיוחדות לליפטינג. בנוסף תוכלו בביוטיק להסיר שיער בכל הגוף בשעוות סוכר טבעית לחלוטין.

טיפולי הפנים המיוחדים מותאמים לכל הגילאים, ומטפלים בקמטים ראשונים עד קמטים עמוקים.

אירנה, מכון ביוטיק. צילום: נטלי קנטור

אירנה, מכון ביוטיק. צילום: נטלי קנטור

צילום: נטלי קנטור

מגוון מכשירים מתקדמים במכון ביוטיק. צילום: נטלי קנטור

אירנה מבצעת את כל סוגי הפילינג הקוסמטי, מפילינג קוסמטי עמוק שנעשה רק בחורף, פילינג יהלום שנעשה בעזרת מכשיר מתקדם, ועד פילינג עדין יותר שניתן לעשות כל השנה.

המכשירים בהם משתמשת אירנה הם המכשירים המתקדמים והחדשים ביותר בעולם הקוסמטיקה כמו המיקרו קרנט, מכשיר חשמלי שממריץ את זרימת הדם בתוך העור, ומחזק את שרירי הפנים והצוואר, ומכשירים כמו אלקטרופורציה ומזותרפיה שמטרתם להחדיר חומרים לעור כמו ויטמין C או חומצה היאלרונית.

אירנה מקפידה להשתמש רק במוצרים של החברות המובילות והאיכותיות ביותר כמו HL חברה ידועה שמספקת מוצרי טיפול פנים לקוסמטיקאיות  ב- 40 מדינות ברחבי העולם, וליין המוצרים שלהם המבוססים על פפטידים הם המתקדמים ביותר שקיימים. אירנה עוברת מידי חודש שתי הדרכות בחברה, כך שהיא מעודכנת בחידושים החמים ביותר בתחום ויודעת להתאים את התכשירים הנכונים ביותר לכל לקוחה.

חברה ידועה נוספת שבמוצרים שלה אירנה משתמשת היא החברה האמריקאית הנודעת EXUVIECE.  חברה זו מתמחה במוצרים שמכילים חומצות אלפא ופוליהידרוקסי, ומחזירה בפטנטים ייחודיים בעולם הקוסמטיקה לחידוש העור.  לעור בעייתי עם אקנה משתמשת אירנה במוצרים המעולים של HL  וBIOFOR, שמיועדים במיוחד לטיפול באקנה ובהבהרה.

אירנה היא בוגרת לימודי קוסמטיקה לאבחון עור, לכן היא יודעת להתאים לכל סוג עור את הטיפול המדויק לו הוא זקוק. הלקוחות שלה מגיעות מכל אזור ובכל הגילאים, מנערות וחיילות ועד נשים בוגרות, מה שבטוח הוא שמי שמגיעה למכון הביתי שלה תחזור אלי שוב בוודאות.

מכון ביוטיק

וואטסאפ:  2537245765+ 

טלפון: 053-7145765

פייסבוק

מכוני יופי בראשון לציון: אירנה בוטיק. צילום: נטלי קנטור

מכוני יופי בראשון לציון: מכון יופי ביוטיק. צילום: נטלי קנטור


סוזאנה קריספין – קוסמטיקאית מוסמכת רב מערכתית  

קוסמטיקאית מקצועית בעלת הסמכה רב מערכתית ורקע של 20 שנים בנושאי כימיה וביוכימיה, מביאה לתחום טיפולי העור, ידע מעמיק בפיזיולוגיה, תזונה ונפש האדם. סוזאנה קריספין היא מטפלת הוליסטית וקוסמטיקאית שתעזור לכם להבין את הסיבות מאחורי התסמינים ותבנה עבורכם מערך טיפולים ואורח חיים שיקדמו אתכם לעבר דרך חדשה.

איך נראה השירות?

סוזאנה הינה מאבחנת מוסמכת רב מערכתית המגיעה לעולם הקוסמטיקה עם רקע נרחב בפתולוגיות נפשיות ובעיות פסיכוסומטיות. לפני הכול, מתקיים אבחון מהיר אשר בו מרכיבה סוזאנה עבור הלקוח את תמונת המצב והסיבות שבעקבתן הגיע לטיפול. לאחר שיחה והבנה מדויקת של המצב, ניתן לעבור לשיטות הטיפול והיצע הפתרונות הרחב בקליניקה.

סוזאנה מוסיפה: "אם יש פצעונים, יש לזה סיבה ואם זה נמצא באזור מסוים בגוף יש גם לזה משמעות. אנחנו חוקרים את המקרה ביחד ומגיעים לאבחנה המדויקת ביותר".

הסוגיות מרכזיות:

אקנה – הפצעים הטורדניים שמופיעים בגיל ההתבגרות ולעיתים מלווים אותנו בחיינו הבוגרים, מקורם בסיבות רפואיות, אורח חיים ומושפעים מתזונה ומצבי לחץ. הטיפולים של סוזאנה מתייחסים לכמה פרמטרים כגון האזור בו הפצעים מופיעים, גיל הלקוח והרגלי חייו, כך  ניתן להגיע לטיפול האופטימלי. לסוזאנה יש מגוון שיטות לטיפול באקנה. החל מחומרים למריחה ומסכות שונות ועד לשימוש בלייזר לשיקום והבראת העור. בנוסף והיא מייעצת ללקוחותיה על הרגלי חיים שתומכים בבריאות העור ומזהירה מאלה היוצרים נזק.

לפני ואחרי טיפול אצל סוזאנה קריספין

לפני ואחרי טיפול אצל סוזאנה קריספין

צלקות וכתמי פיגמנטציה – לכולנו יש איזו צלקת או סוגיית פיגמנטציה כלשהיא שהיינו שמחים להבריא. החדשות הטובות הן שאם מדובר מכתמים מהשמש או פתולוגיה של העור, קיימים פתרונות וטיפולים שנועדו במיוחד לריענון העור והחזרתו למצבו הטבעי. בהתאם לסיבה ומצב העור, סוזאנה מתאימה טיפולי לייזר, קורפוז ומצוק העור הנותנים מענה לפיגמנטציה של הגיל השלישי, פיגמנטציה הורמונלית המופיעה עם הריון או נימי דם על הפנים המופיעים מלחץ גבוה.

הסרת שיער ואנטיאייג'ינג – בנוסף למחלות עור ומצבים רפואיים שונים, בקליניקה ניתן לקבל טיפולי אנטיאייג’ינג והסרת שיער לשיפור האסתטיקה והדימוי העצמי. הסרת שיער בלייזר, טיפולי קורפוז ומיצוק העור באים לספק ללקוחות תוצאות מידיות ושיפור איכות העור והאסתטיקה של האזור. סוזאנה מספרת: "אצלי רואים תוצאות כבר מהטיפול הראשון. אם מטופל מגיע עם סוגיה ממנה הוא סובל, צריך לראות שיפור מידי ותוצאות שיציגו בפניו את האפשרויות לשיפור הקיימות."

בנוסף לשימוש בטכנולוגיה חדישה כמו טיפולי לייזר מקצועיים, סוזאנה חוקרת ואוספת חומרים איכותיים בסטנדרטיים הגבוהים ביותר. כמה מהחברות המובילות איתן היא עובדת בקליניקה הן GERNETIC הצרפתית, Dermalosophy השוויצרית ו -Mesoestetic  הספרדית. בנוסף, סוזאנה עובדת עם מכשיר הלייזר החדשני INMODE מתוצרת ישראל.

מוטו

"אהבת הזולת היא מעל כל דבר בחיים" – אצל סוזאנה ניתן לקבל ייעוץ ושירות אישי המגיע מאתיקה אנושית גבוהה ורצון להגיע להבנה עמוקה ומציאת פתרונות מתאימים עבור כל מטופל.

יש לך טיפים או המלצות בשבילנו?

"לאכול בריא, לא לשתות אלכוהול, לשתות מים, להימנע ממותקים ומאכלים מטוגנים, להרבות באכילת ירקות ופירות.

תזונה היא עמוד הטווח בבריאות שלנו ומשפיעה ישירות על מצב העור. אם יש בעיה כלשהיא, אני ממליצה להתחיל שם."

פעם הבאה שאתם נתקלים בבעיה כלשהיא בבריאות העור, אתם מוזמנים ליהנות משירותים מקצועיים והכוונה אישית שתעזור לכם להבין, להתייחס ולפתור בעיות. הטיפול הנכון עבורכם יהיה תמיד בעקבות אבחנה מעמיקה ויכלול גם מתן פתרונות יצירתיים.

צור קשר

פייסבוק

כתובת: דרך שבעת המינים 402, בן שמן

טלפון: 054-668-56010

סוזאנה קריספין – קוסמטיקאית מוסמכת רב מערכתית

סוזאנה קריספין – קוסמטיקאית מוסמכת רב מערכתית



כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר