רז קינסלטיך ודורון אוזן (צילום: מורן בן זכאי)
רז קינסטליך ודורון אוזן (צילום: מורן בן זכאי)

האם אוזן ייאלץ לשלם 200 אלף שקלים בעקבות תמיכתו בצור?

עו"ד סורין גנות, מי שניסח את הסכם האיחוד בין ארבעת המתמודדים לראשות עיריית ראשון לציון, מספר מדוע הוחלט להכניס סנקציה כספית. במקביל נודע כי רז קינסטליך מאיים לתבוע את דורון אוזן שחתם על ההסכם והביע תמיכה בדב צור

פורסם בתאריך: 8.11.18 16:22

עו"ד סורין גנות, שניסח את הסכם האיחוד בין ארבעה מתמודדים לראשות עיריית ראשון לציון מגלה: "אני זוכר שהיה חוסר אמון בין דורון אוזן לרז קינסטליך. דורון ביקש שאוסיף את סנקציה כספית". זאת, בעקבות החלטתו של אוזן לתמוך בדב צור לקראת הסיבוב השני בבחירות שיתקיימו ביום שלישי.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לפני כחודש נחתם ההסכם בין ארבעה מתמודדים במרוץ לראשות עיריית ראשון לציון: ליאל אבן-זהר, דורון אוזן, רז קינסטליך ואסף דעבול. על פי ההסכם הארבעה התחייבו לתמוך במי שיתמודד מול דב צור בסיבוב השני. אלא שיומיים לפני הבחירות אירע פיצוץ בין קינסטליך לאוזן, שהודיע השבוע כי החליט לתמוך בדב צור בסיבוב השני.

"אני עורך דין כבר 35 שנים, כאן, בראשון לציון", אומר גנות ל"השקמה ראשון לציון". "זו הייתה יוזמה שלי לגבש חזית של המועמדים נגד דב צור. הזמנתי את כולם לביתי, בשני באוקטובר. שוחחנו עד לפנות בוקר, גיבשנו נקודות משותפות וסוכם שאעלה את הנקודות על הכתב. הסנקציה התקציבית עלתה בעקבות חוסר האמון בין דורון אוזן לרז קינסטליך. חששתי שרק בגלל זה לא ייחתם הסכם. ואז מישהו זרק את הרעיון שזו תהיה תרומה לעמותה שפעילה בראשון לציון. ההסכם נחתם רק שבוע לאחר מכן, לאחר אישור כל הצדדים".

עו"ד גנות מוסיף: "אמרתי שדעתי אינה נוחה מעירוב הסכם פוליטי וקנס כספי, ולכן עלה הרעיון שעלה כתרומה לעמותה. ליתר ביטחון כתבתי בהסכם את המשפט: 'ככל שהתרומה אינה נוגדת את תקנת הציבור'".

על החיבור של אוזן וצור, שהדיח אותו מתפקידו לפני כחצי שנה, אומר עו"ד גנות שלא מרוצה מהמהלך: "כשקראתי שדורון יצטרף לדב את האמת נותרתי פשוט ללא מילים, שזה נדיר אצלי. חשבתי שיש גבולות גם להתנהגות של עסקנים. מסתבר שלא".

בתגובה לדברים אומר דורון אוזן: "מה שהנחה אותי בגיבוש ההסכם הוא האחריות הציבורית שלי לתושבי ראשון לציון ולתוכנית העבודה שלי. אני שמח שדב בחר ללכת למהלך הזה מתוך ראיה של שותפות אמתית. במערכת הבחירות נחשפתי להתנהלות מדאיגה מצד קינסטליך. הליכה משותפת אתו היא בניגוד לטובת העיר ואינה מתקבלת על הדעת. למעשה מרגע שהסתיים הסיבוב הראשון התגבשה בליבי החלטה לתמוך בדב לטובת העיר. זה קודם לטובתי האישית. אני קורא לאלפי תומכיי להמשיך לתמוך בי ולהאמין בדרך שלנו".

רז קינסטליך, אומר בתגובה: "דורון אוזן רימה את קהל בוחריו שביקשו להביא שינוי לעיר. הוא התחייב בפניהם בעל פה ובכתב שלעולם לא יחבור לדב צור. חבירתו לדב צור הינה תרמית חמורה נגד ציבור מצביעיו. אוזן התחייב בהסכם כתוב לשלם 200 אלף שקלים אם יתמוך בדב צור ואני נחוש לדאוג שישלם את הסכום לעמותה הפועלת למען חיילים, בעלי החיים או כל תחום אחר למען הציבור. תומכיו של אוזן מזועזעים מהונאתם על ידו והם מצטרפים אלי למהפך שיתרחש ביום שלישי הקרוב".

קינסטליך אף שלח מכתב התראה לאוזן טרם נקיטת הליכים משפטיים, בטענה להפרת ההסכם. על כך מסר בתגובה אוזן: "רז נמצא בהיסטריה ולכן הוא מנסה בכל דרך למנוע את החיבור המנצח ביני לבין דב צור. כפי שאמרתי בעבר, העקרונות, טובת התושבים וההתחייבות לתוכניות העבודה עומדים בראש סדר העדיפויות. סכום החוב לא עומד מול החובה שלי לתושבי ראשון לציון״.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    קינסליך יכול לתבוע פיצוי לטובת עמותה יחד אם זאת ציבור הבוחרים היה תובע את אוזן אם היה הולך איתו. הסכמים לא קיימים כאשר יש ניגוד עניינים מוסרי. זו דעתי האישית לא בחרתי ברז וגם לא אבחר

  2. אלעד שלום

    שאדון אוזן יחשוף מי הולך לממן לו את הקנס של ה-200,000 ש"ח. שיחשוף את ההסכם עם דב צור.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    דורון אוזן אתה פשוט בושה וחרפה מקומך מחוץ לעירייה

  4. דניאלה

    תירמו את הכסף לבתי חבד שפועלים בעיר לקירוב לבבות ולטובת הכלל

  5. חי בראשון

    יצא המרצע מן השק מצהיר עו"ד גנות: "זו הייתה יוזמה שלי לגבש חזית של המועמדים נגד דב צור".
    המשמעות היא שמטרת העל היא להדיח את דב צור בכל מחיר גם אם על כסא ראש העירייה יישב חדל אישים כזה או אחר ובלבד שזה לא יהיה דב צור. מעניין…
    נקודה נוספת. טוען עוה"ד הנכבד: "כשקראתי שדורון יצטרף לדב את האמת נותרתי פשוט ללא מילים, שזה נדיר אצלי. חשבתי שיש גבולות גם להתנהגות של עסקנים. מסתבר שלא".
    אז נכון. רק נזכיר לכבודו שגם הוא החל את הקדנציה במועצת העיר כחבר קואליציה מן המניין תחת ניהולו של דב צור, ובנקודת זמן מסויימת החליט להפנות לו עורף וחבר לאופוזיציה.
    מסתבר שהגלגל הומצא עוד לפני התדהמה שאחזה בכבוד עוה"ד בגין מעשהו של אוזן ומי שעשה בו שימוש הם גנות, ליאל ועוד "נכבדים" כאלה ואחרים.
    אז אם בניתם על הזיכרון הקצר של תושבי העיר אז טעיתם.
    לא רק שאנחנו זוכרים, אנחנו גם מבינים שראשון לציון בכלל לא מעניינת אתכם.

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    דורון אוזן רימה את ציבור בוחריו שביקשו להביא שינוי לעיר .הוא התחייב בפניהם בעל פה ובכתב שלעולם לא יחבור לדב צור. חבירתו לדב צור היא תרמית חמורה נגד ציבור בוחריו . גועללללללללל נפשששששששש. לי ברור העיקר לא דב צור .

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר