דב צור בסרטון מביתו: "ימים לא קלים עבורי ועבור משפחתי"

בתחילת השבוע השתחרר ראש העיר ראשון לציון ממעצר הבית. היום (שישי) כשהוא עדיין מורחק מהעירייה פנה במסר מיוחד. התגובות לא איחרו להגיע

פורסם בתאריך: 22.12.17 13:05

ראש עיריית ראשון לציון דב צור, פנה היום (שישי) באמצעות דף הפייסבוק שלו אל תושבי העיר על הרקע החקירות נגדו במסגרת פרשת דוד ביטן. 

"אני שמח על האפשרות שיש לי כעת לפנות לכל אחת ואחד מכם, תושבות ותושבי ראשון לציון", אמר דב צור בסרטון שצולם בביתו. "אלה היו ימים לא קלים. לא בעבורי, לא בעבור משפחתי וגם לא עבורכם. הופנו כלפי חשדות, אליהם התייחסתי ומסרתי את הסברי במסגרת החקירה. מלבד תחושת הבושה שמלווה אירוע כזה, אני משוכנע שבירור האמת יוכיח שבמעשי לא נפל כל דופי".

צפו בדב צור פונה לתושבים:

 

עוד באותו הנושא:
כיצד נראה סדר היום החדש של ראש העיר דב צור?


בהמשך אמר צור כי "כל הקריירה הציבורית שלי נבנתה על יושרה וניקיון כפיים. כל מי שמכיר אותי באופן אישי יודע שאלו הערכים החשובים ביותר בעיניי. אני עומד לרשות המשטרה ככל שיידרש וביקשתי מרשויות החקירה שיפעלו במהירות וביעילות על מנת שהתמונה תתבהר מוקדם ככל שניתן. אני יודע את האמת. מעולם לא העדפתי אינטרס כלשהו על האינטרס הציבורי וטובת תושבי ראשון לציון. אני מתכוון לשוב בהקדם לפעילות מלאה כראש העיר ראשון לציון. לכל מי שמיהרו לחרוץ דין אני מציע להמתין".

לסיום ציין צור כי "אבהיר כבר כעת, שאם ייקבע שבמעשיי נפל דופי פלילי, אהיה הראשון להניח את המפתחות. אני משוכנע בכל ליבי שזה לא יהיה המצב. תודה לכם על החיבוק החם, האמון והתמיכה. לא אשכח זאת לעולם. שבת שלום".

את הדברים אמר צור, כאשר הוא עדיין מורחק מהעירייה כפי שקבע בית המשפט השלום בראשון לציון, לאחר שבתחילת השבוע סיים את מעצר הבית שבו היה נתון. עם התפוצצות הפרשה נעצר צור לעשרה ימים ולאחר מכן שוחרר למעצר בית בן עשרה ימים. בנוסף קבע בית המשפט כי צור יורחק מהעירייה למשך חודש. מלבד צור, נעצרו ונחקרו אנשי עסקים ובכירים נוספים בעירייה, בהם סגן ראש העיר, יוסי חממי והמשנה לראש העיר אייל מושיוב.

ומה חושבים התושבים?

העלאת הסרטון לדף הפייסבוק גררה לא מעט תגובות מצד התושבים. התגובות שממשיכות לעלות גם בדף הפייסבוק של צור, הן חלוקות. היו מי שחיזקו את צור: "תושבים יקרים חשוב להסתכל על ראש העיר כאחד האדם וזה אומר כל עוד הוא בגדר חשוד אין להעלות אותו על הגרדום , תנו למשטרה לחקור ולבסוף הכל יתבהר", ציינה תושבת העיר ואילו מנגד היו כאלו שהתעורר זעמם בעקבות הסרטון: "גם אם אתה 'זכאי' לדבריך תתבייש לך שזה אחת הפעמים הספורות שפנית לקהל הבוחרים שלך ובכללי לעיר שאתה מנהל עכשיו זה כבר לא זמן טוב להזכר שיש לך עיר לנהל ושיש תושבים בעיר הזאת תתפלא בכול מקרה גם אם תצא זכאי לא מאחל לך להמשיך כראש העיר של ראשון".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר