ביתו של דב צור
ביתו של דב צור

כיצד נראה סדר היום החדש של ראש העיר דב צור?

מה אמר ראש עיריית ראשון לציון, שנמצא במעצר בית, מחלון ביתו

פורסם בתאריך: 14.12.17 14:29

השכנים ברחוב הברושים, בשכונת נחלת יהודה בעיר, הופתעו מאוד לנוכח הגעתן של ניידות המשטרה לרחוב ביום ראשון לפני שבועיים. דיירי הרחוב השקט והפסטורלי, שברובו בתים פרטיים, אינם רגילים להמולה. ראש עיריית ראשון לציון, דב צור, שנעצר בביתו ב-3.12.17, בחשד לשחיתות, הוא אחד השכנים היותר מוכרים ברחוב.

הבית, שעל תיבת הדואר שלו כתוב באותיות גדולות "צור ישראלי", ממוקם בפאתי הרחוב, באזור מבודד למדי, במרחק ניכר מהבתים האחרים ולצידו בית חדש שנבנה בימים אלה. היום (חמישי) הגענו לרחוב, להבין כיצד נראה סדר יומו של ראש העיר המושעה. צור נראה מאחורי חלון גדול הפונה לכניסה לבית, מבקש שנזדהה ושואל למעשנו במקום. כשאנו שואלים אותו לשלומו, הוא ממלמל ש"הוא לא יכול לדבר ואין לו על מה", וכשאנו מתעקשים, הוא בוחר לסגור את החלון ולהיעלם לתוך הבית.

כמה דקות חולפות ואל מפתן הבית מגיעה בת זוגו של צור, אריאלה ישראלי, מחזיקה חמגשיות בידיה. "אסור לנו לדבר", היא אומרת ומוסיפה: "אנחנו חזקים והכל יהיה טוב". היא נכנסת לביתה וכעבור עשר דקות יוצאת שוב לדרכה.

אחד הפועלים שעובדים בסמוך לבית מספר כי מעצרו של צור התנהל בשקט יחסי ונוכחות ניידות המשטרה הורגשה בעיקר בכניסה לרחוב. "אנחנו פה כל יום בשעה מוקדמת, כשהיו המעצרים היה פה גרר שעיקל רכבים בהוראת המשטרה, אבל אלה היו רכבים של בכיר אחר בעירייה שמעורב בפרשה. את צור לקחו ואף אחד לא שם לב כשזה קרה". לדברי אחד השכנים, "צור לא יוצא מהבית, הוא כל היום יושב בבית, לא מגיעים אליו אנשים, פרט לבת זוגו שמגיעה כמה פעמים במהלך היום ולזמן קצר וזהו".

השכנים בבית סמוך מספרים על זוג שקט למדי שבימים כתקנם מארח המון, אבל בתקופה האחרונה "נדמה שחדוות החיים נפגעה, אריאלה נראית כמו מישהו שלא ממש יודעת איפה לשים את הראש שלה ודב לא יוצר מהבית וכל היום ספון שם בפנים. אנחנו מקווים שהכל יסתיים בלא כלום", מסכם אחד השכנים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר