גן ילדים פעוטון
צילום אילוסטרציה: shutterstock

יו"ר הנהגת ההורים: "קורא לגננות לנהוג בבגרות ולדאוג להזנת בוקר"

נמשכת המחלוקת סביב נושא ההזנה בגני הילדים

פורסם בתאריך: 6.9.20 13:14

שנת הלימודים נפתחה לפני שישה ימים, והסערה סביב ההזנה בגני הילדים עדיין מעסיקה הורים וצוותי חינוך רבים בראשון לציון.

לקראת פתיחת שנת הלימודים הורים רבים נדהמו לגלות שהשנה, בשונה משנים קודמות, ההזנה לא מתקיימת בגן, והם נאלצים להביא לילדיהם כריך מהבית.

ההזנה בגן היא בעלות של 75 שקל לחודש, כאשר הילדים אוכלים במזנון בכל פעם קבוצה אחרת, עם מספר ממרחים לבחירה, ירקות ופירות. אלא שהשנה התעוררה מחלוקת בעניין גביית כספי ההזנה. הרשות המקומית לא הסכימה לגבות את התשלום מההורים, וביקשה שהגננות או ועד ההורים יגבה את הכסף, כפי שהיה מקובל בשנים האחרונות. מנגד, הסתדרות המורים ביקשה ממנהלות הגן לא לבצע את הגבייה. יו"ר המחלקה לגננות בהסתדרות המורים ענת דדון, אף אמרה בראיון ל"השקמה ראשון לציון כי ההסתדרות ערכה פגישה עם נציגי הנהלת העירייה, כחודש לפני פתיחת שנת הלימודים, אולם לא הושגה הסכמה בנוגע לגביית הכספים וההזנה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בימים האחרונים מי שעומד במרכז הדיון שמתנהל ברשתות החברתיות, הוא יו"ר הנהגת ההורים בראשון לציון, רוני עקירב, שסיפר כי עם פתיחת השנה התחיל לקבל תלונות נזעמות של מאות הורים שהתלוננו על כך שהגננת הודיעה להם כי השנה לא תהיה הזנה בגן.

"אני מבין ללב ההורים וגם ללב הגננות", אומר עקירב, "לאחר בירורים שערכתי הבנתי שזוהי המלצת הסתדרות המורים, שמעתי את הנימוקים ועם כל הסימפטיה וההזדהות עם טענותיהן אני לא מקבל את זה שמבטלים את ההזנה. הבעיה חמורה יותר בגנים שהם יש  ילד אלרגי, כי הוא חשוף לכך שילדים אחרים בגן יגיעו עם אוכל שעלול לסכן אותו. המצב מצריך מהגננת והסייעת להתעסק עם כל כריך וכריך, שחלילה לא יכלול מרכיב אלרגני".

עקירב מסר כי הוא מוכן לשבת עם שני הצדדים  עד שתימצא פשרה, ומסביר כי לטענתו הנושא אינו כזה מסובך וכי ניתן למצוא פיתרון מניח את הדעת לשתי הצדדים.

"בינתיים אני קורא לגננות לנהוג באחריות ובבגרות ולדאוג להזנת בוקר", מוסיף עקירב, "נציגי ההורים הם אלו שיגבו את הכסף והם האחראים בלבד עליו ולא הגננת, אני רוצה רק להזכיר בנושא הגבייה כי גם בבתי הספר יש ועד שגובה את הכספים ולא המורות, ואף פעם לא היתה בעיה עם זה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. דני ישי

    לחליף בעזרת השם את ראש העיר הכושל .הילד עדיין ילד ראשון גדולה אליו בבחירות הבאות הוא ישכח מי מערב ראשון .בושה אחזיר את כרמים מאה שנה לאחור

  2. הסייעת המסורה.

    הסייעת המסורה! אני לא מבינה מה ההתעקשות סביב ההזנה בגנים,ואם כבר הזנה באמת עדיף שההורים ינהלו את הגבייה ויקנו מצרכים.ולמה ?! במשך 25 שנות עבודתי בגנים ראיתי בכאב איך נבזזים כספי ההורים המסכנים שנותנים אמון ב"גננות המסורות" ונתקלתי בחברות סייעות שהגננות אצלהן היו עושקות את ההורים בגבייה של 800₪ אואפילו 1000₪ בחודש תכפילו ב35 ילדים בגן .הון תועפות.החברות הראו לי והתוודאו בפני שהגננת מנהלת עם הכסף ככל העולה על רוחה ,קונה לנכדים אפילו טיטולים ,נוסעת לחו"ל עם כספי ההורים ,ומבזבזת את כספי ההורים לצרכיה האישיים עד כדי כך ,שאחרי שלושה ארבעה חודשים כבר לא נשאר לה כסף ואז היא מבקשת מהצהרון לחם וממרחים למרוח לילדים ,המסכנים במקום שתקנה גבינות,ביצים,ועוד המון דברים מזינים ,ואפילו שהסייעות העירו לגננת …זה נהיה כבר הרגל מגונה הגזל הזה והתעוות בצע,ןהסייעות לא מסגירות אותה מחדש למקומן.אני כבר כתבתי פעם בעילום שם מכתב בעיר שלי אך ללא הועיל.ושלא נדבר כמה ימים של חגים יש שלא קונים בכסף כלום כי הילדים בבית .אנא אל תתנו בידי הגננות את כספיכם עדיף שהורים ינהלו אותו ואת הקניות .

  3. חן

    למה ההורים מתקשים להכין כריך לילד בבוקר? כמו שקורא ברוב הערים בישראל? באמת לא צריך לעשות כזה עסק מזה, גם בגנים אחרים יש ילדים אלרגים ומסתדרים יופי עם זה. סתם סערה בכוס מים

  4. אשדודית

    אני ממליצה להורים לגלות בגרות הורית , לא להתעצל ולהכין כריך בבוקר לילדים שלהם !!!!!!!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר