ערב יום העצמאות בראשון לציון: בלי זיקוקים ועם הסימפונית על סולם

תחת מגבלות סגר הקורונה: כך תחגוג ראשון לציון את יום העצמאות ה-72 של ישראל

פורסם בתאריך: 23.4.20 19:31

כבאיות סולם שיניפו את נגני תזמורת סימפונית לאוויר,  די.ג'ייז שיתקלטו בשידור חי ומופע של סטפן תושב העיר: זה מה שמתוכנן במסגרת חגיגות ערב יום העצמאות שיתקיימו תחת הסגר בעקבות התפשטות הקורונה.

עוד במסגרת החגיגות: שלושה רכבי תיפוף שיעברו בין מספר מוקדים בעיר והתושבים יוזמנו למרפסת לתיפוף גם על סירים. כמו כן הוחלט למקד את חגיגות העצמאות לבני הגיל השלישי, במסגרת זאת כבאיות סולם מקושטות בדגלי המדינה יעברו בין מרכזי דיור מוגן ומקבצי הדיור לעולים ותיקים. שני נגני התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון יעלו על כל אחת מהכבאיות ויונפו לגובה על במת הסולם, וינגנו מרפרטואר שירי ארץ ישראל.

היוזמה המיוחדת תתבצע בשיתוף העירייה, כבאות והצלה ראשון לציון ומשטרת ישראל. כמו כן, שלושה די ג'ייז יתקלטו מגג בניין העירייה והמופע ישודר בחי בפייסבוק ובאינסטגרם העירוניים. בנוסף, האמן סטפן, תושב העיר, יקיים מופע שיועבר גם הוא בפייסבוק לצד שישה רקדנים. המופע יצולם במרכז הנוער התדר.

מוקדם יותר הודיעה העירייה על ביטול מופע הזיקוקים המסורתי, כפי שפורסם כאן ב"השקמה ראשון לציון". זאת, לאחר שראש העירייה רז קינסטליך, העלה ת הנושא לבחירת הציבור. מותר מ-11 אלף גולשים הצביעו בסקר בדף הפייסבוק העירוני כאשר כמעט כעשרת אלפים גולשים הצביעו נגד.

"שמחתי לראות את ההיענות הרבה", אמר קינסטליך, "אני מלא בגאווה מתושבי העיר שבחרו לוותר על הזיקוקים כחלק מערבות הדדית, זו המהות האמיתית של חגיגות העצמאות. חג שמח לכולם".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אותי לא שאלו.לא ראיתי איפה נשאלו האם מסכימים. כל הכבוד לראש העיר שטרם לשאול את הציבור אם זה נכון. אבל יחד עם זאת תעשה מחווה לתושבים ותחתוך את הארנונה לכולם בחצי.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר