בזמן שאתם בבית: מתקיימות עבודות תשתית ושיפוצים בראשון לציון

בעירייה מנצלים את ההפוגה הכפויה בעקבות הקורונה כדי לקדם את פרויקטים במרחב הציבורי. זה מה שמחכה לכם אחר שתצאו מהסגר

פורסם בתאריך: 22.4.20 13:00

בעיריית ראשון לציון החליטו לנצל את ההפוגה שנכפתה בעקבות התפשטות הקורונה ולהאיץ את עבודות השיפוצים ברחבי העיר. במסגרת העבודות סוכות מציל נצבעו, מרכז הנוער שודרג במטבח חדש וספסלים עם פרגולות הותקנו בסמוך לגנים ציבוריים ונעשות עבודות גם בבתי הספר. במקביל ממשיכה החברה הכלכלית בביצוע הפרויקטים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


מוסדות החינוך סגורים כאשר לא ברור מתי ישובו התלמידים לספסל הלימודים. בעירייה ניצלו את השבתת הלימודים ומינהל שפ"ע הקדים את לוח הזמנים של עבודות שיפוצי הקיץ שתוכננו. זאת, כדי להיערך לאפשרות שהתלמידים ילמדו גם בקיץ. ראש העירייה, רז קינסטליך, מסר: "גם בימים אלו אנחנו נערכים ליום שאחרי משבר הקורונה. המטרה היא להיות ערוך ומוכן ליום שבו נשוב לשגרה".

במסגרת העבודות בבית הספר הראל החלו עבודות שיפוץ, הכוללות החלפת דלתות, ריצוף, תקרה, שיפוץ שירותים, תיקון והחלפת תשתיות חשמל. העבודות מבוצעות גם בכיתות, חדרי מנהלת, ספח, מזכירות, מורים והחלפת המיזוג. כמו כן, נעשו עבודות לשיפור הנגישות והתאמה לתקן. בבית ספר שובו נעשו עבודות לשיפור המעטפת של הבניין. יחד עם זאת, בראיון שהעניק ל"השקמה ראשון לציון" כאן, אמר סגן ראש העירייה המחזיק בתיק מינהל שפ"ע, אבי חיים, כי ייתכן והעירייה תילאץ לדחות את שיפוצי הקיץ שתוכננות במסודות החינוך.

כמו כן, למרות שעונת הרחצה לא נפתחה בעקבות התפשטות הקורונה, במינהל שפ"ע ניצלו את הימים האלה כדי לצבוע את סוכות המציל בעיר. גם בני הנוער זכו בשדרוג: מטבח חדש במרכז הנוער. בנסוף, בסמוך לגנים הציבוריים הוקמו ספסלים עם פרגולות להצללה.

אבי חיים מסר בעקבות ביצוע העבודות: "במבצע מורכב הצלחנו להקדים תוכניות עבודה, על כל המשתמע מכך, אם זה עובדים, חומרים, כלים ובכלל התאמת התוכניות ללוח הזמנים החדש. תודה לראש העירייה, רז קינסטליך, שנותן לנו רוח גבית ביישום התוכניות וישר כוח לעובדי מינהל שפ"ע שעובדים תחת לוח זמנים לא פשוט ובמציאות מורכבת כזו".

גם בחברה הכלכלית ממשיכים בביצוע פרויקטים. אחד מהם הוא מרכז המבקרים במתחם האלף שנמצא כבר בשלבי סיום. כמו כן, נמשכות העבודות הפיתוח בפארק האגמים ובשכונה החדשה רקפות משלימים עבודות פיתוח בשטחים הציבוריים.

 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר