סגן ראש העירייה אבי חיים: נאלץ לדחות שיפוצי הקיץ בבתי הספר

אבי חיים המשמש כמחזיק תיק שפ"ע, מספר על הפניות הרבות שהוא מקבל מתושבים שנקלעו למצוקה כלכלית קשה

פורסם בתאריך: 16.4.20 10:01

"משבר הקורונה גרם לכולם לעשות חשבון נפש, בחלומות הכי קשים שלי לא האמנתי שאכנס לבידוד של שבעה ימים, סגור בחדר, אבל עברתי את זה ואני ממשיך בעשייה בכל הכוח". כך מספר סגן ראש העירייה ומחזיק תיק שפ"ע אבי חיים, שבשבועות האחרונים למעט שבוע של בידוד לא נח לרגע. הוא מסייע לתושבים שנקלעו כמו רבים למצוקה כלכלית, מתקשרים ומבקשים עזרה, הוא לוקח חלק בחלוקת מזון עם עמותת "בית החסד" וממשיך לדאוג לשיפוצים בבתי הספר ובמועדוניות במסגרת תפקידו.

"מאות פניות מגיעות אליי ולעוזרות שלי באופן אישי", אומר חיים, "ואני אף פעם לא מפנה גב, זה החינוך שקיבלתי מהבית, תמיד לעזור כל עוד יכולים. גם לפני שנכנסתי למועצה עזרתי וגם אם לא אהיה אמשיך ואסייע, עשייה היא משהו שזורם בדם".

חיים מספר כי לפני כשבוע ,ימים ספורים לפני חג הפסח, התקשרה אליו תושבת העיר, וסיפרה כי עקב מצבה הכלכלי ניתקו לה את הגז בבית. "היא אמרה שהיא אינה יודעת איך תבשל לחג", מספר חיים שבתוך זמן קצר הצליח להגיע להסדר עם חברת הגז. " זה סיפור קטן מיני רבים", אומר חיים, "איך אפשר לשמוע על אישה שלא יכולה לבשל לחג בגלל המצב הכלכלי? אני אהפוך עולמות כל עוד אני יכול".

בערב חג הפסח סיפר ל"השקמה ראשון לציון" סגן ראש העירייה ומחזיק תיק הרווחה, מוטי עג'מי, כי בעקבות משבר הקורונה וגל הפיטורים הרחב נוספו לרווחה כ-2,000 משפחות.

חיים מודע לנתונים הקשים. "המצב רע לכולם, אף אחד לא תכנן אירוע בסדר גודל עולמי כזה", הוא אומר, "תכננו בעיריית ראשון לציון לבצע שיפוצים בבתי הספר ובגנים במהלך הקיץ בסכום כולל של 35 מיליון שקל. אבל, לצערי, נאלץ לדחות את התוכניות", אומר חיים, "זאת מכה קשה למדינה ולכל הערים בארץ, גם לראשון לציון. נצטרך להיערך בהתאם ולבחון מסלול חדש, למזלנו יש לנו מנכ"ל עירייה, דודי גיל, שנכנס לתפקידו לפני כמה חודשים ועושה עבודת קודש, שולט באירוע ביד רמה בהנהגתו של ראש העירייה רז קינסטליך. זאת נקודת אור מאוד גדולה לדעת שבאירוע כזה התושבים נמצאים בידיים טובות. יעידו על כך אין ספור הצעדים שנקטנו כאן והקדמנו את כולם, כמו ההחלטה להשבית את הגנים".

מה גילית על עצמך בתקופה הזו?

"שאני בשלן מעולה. הזמן בבית בעקבות סגר הקורונה גרם לי להבין שאני אוהב לבשל, והילדים רוצים רק את האוכל של אבא".

 

 

 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. עודד בן דור

    קודם שיסיים את השיפוצים הקיימים כל קרית ראשון בלאגן אחד שלם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר