עיריית ראשון לציון

משבר הקורונה: לא תתאפשר קבלת קהל בעירייה – יידחה תשלום הארנונה לעסקים

הבוקר נערכה הערכת מצב נוספת בעירייה שבמסגרתה הוחלט על שורה של פעילויות להתמודדות עם התפשטות הקורונה

פורסם בתאריך: 12.3.20 13:32

עיריית ראשון לציון תאשר דחייה בתשלום הארנונה לבעלי עסקים בראשון לציון לאחד במאי. זאת, בעקבות התשפטות הקורונה והמשבר הכלכלי בעקבותיה.

החלטת ראש העירייה, רז קינסטליך, צפויה להקל על בעלי העסקים, בפרט על רקע הנחיות משרד הבריאות לאסור על התכנסות של יותר מ-100 איש והבהלה שפוגעת בלא מעט מקומות בילוי בעיר.

בכך מצטרפת ראשון לציון לרשויות מקומיות נוספות, בהן חולון, שהודיעו על דחייה בתשלום הארנונה בתקווה שעד אז יחלוף המשבר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בעיריית ראשון לציון קיימו היום (ראשון) הערכת מצב נוספת לאור המשך התפשטות נגיף הקורונה והוחלט על שורת פעולות, בהן אי קבלת קהל בבניין העירייה החל מיום ראשון הקרוב. השירותים ינתנו במסגרת השירותים המקוונים באינטרנט בסיוע מוקדני 106. זאת לאחר שאתמול נסגר המוקד לאחר שאדם שנדרש לשהות בבידוד הגיע לקבלת הקהל, כפי שפורסם כאן ב"השקמה ראשון לציון". המקום נסגר ועבר חיטוי. גם היכל התרבות נסגר, ורק חוגים מתקיימים במקום.

בנוסף, בכניסה לעירייה הוצבה מצלמה תרמית הבודקת את חום הגוף של כל באי העירייה והוחלט כי בעקבות ההנחיה להגביל התקהלות של 100 אנשים ומעלה, בחברה לביטחון יחלו משעות הערב בסיורים בעיר כדי לוודא שאכן לא יתקיימו אירועים אלו.

כזכור, מנכ"ל העירייה, דודי גיל, הנחה לרכוש עשרות מחשבים ניידים לעובדים המעניקים שירות ישיר לתושב בכדי להעניק אותה רמת שירות גם תחת מגבלות שונות.

במקביל להקלה על בעלי העסקים בעיר, פועלים בעיריית ראשון לציון כדי לתת מענה לתושבי העיר הוותיקים שנמצאים בקבוצת הסיכון עם התשפטות נגיף הקורונה. כפי שפורסם כאן ב"השקמה ראשון לציון", הוקם מערך שנועד לסייע לאוכלוסיית הגיל השלישי ולספק לבתים אוכל ותרופות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר