בהלת הקורונה: נסגרה מחלקת הארנונה לאחר שתושב הפר את הנחיות הבידוד

תושב העיר שהגיע להסדיר חוב ארנונה, סיפר כי שב משהות בחו"ל. בתוך דקות עובדים עזבו את הבניין ולמקום הוזמנה משטרה

פורסם בתאריך: 11.3.20 11:47

כאוס בבניין עיריית ראשון לציון: תושב העיר, כבן 60, הגיע למחלקת הארנונה שבקומת הכניסה, סיפר כי חזר הלילה משהות בחו"ל, ולמעשה הפר את הנחיות משרד הבריאות המורות להיכנס לבידוד ביתי. עובדי העירייה והתושבים נכנסו לבהלה ויצאו מבניין העירייה.

רק הבוקר (רביעי) יצאה עיריית ראשון לציון בהודעה לציבור וקראה לתושבים להימנע מלהגיע לבניין העירייה ולהשתמש בשירות המקוון ובאתר האינטרנט העירוני, מחשש להתפשטות הקורונה. כמו כן, הודיעה העירייה כי הוחלט על ביטול הפעילויות לכל המשפחה המתקיימות מדי שבוע בבניין העירייה – "שלישי משפחתי".

זאת בהמשך להנחיית מנכ"ל העירייה, דודי גיל, על רכישת עשרות מחשבים ניידים לעובדים, על מנת שיוכלו להמשיך ולהעניק שירות לתושבים במידה שיישלחו לבידוד.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אלא שהבוקר הגיע לבניין העירייה תושב ראשון לציון שביקש להסדיר חוב ארנונה, וסיפר לפקידה שישבה מולו כי שב משהות בחו"ל. "זה היה מפחיד", סיפרה עובדת עיריית ראשון לציון, "הבנתי שהפקידה מיד ניגשה לממונים עליה וסיפרה כי האיש הפר את הנחיית הבידוד. למקום הוזמנו מאבטחים אבל אותו אדם לא רצה להתפנות, והחלו צעקות בכל המחלקה והעובדים ברחו מהבניין. רק אחרי שהוזמנה משטרה הוא נעלם. לאחר שנלכד על ידי המשטרה, הוא טען שצחק ושלא חזר מחו"ל. כולנו מפחדים להידבק".

בעקבות המקרה נסגרה מחלקת הארנונה עד שהמקום יעבור חיטוי והנושא ייבדק לעומק. "אנחנו מחכים להודעה רשמית ממנכ"ל העירייה", אמר אחד העובדים, "כרגע המקום סגור, והנחמה שלנו היא שהאירוע מטופל ושדואגים לנו".

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה " לאחר המקרה שאירע הבוקר, נסגרה מחלקת ארנונה לכמה שעות עד שכל המקום יחוטא כנדרש. אנו לא לוקחים סיכונים והודעה תצא על פתיחת המחלקה מחדש".

 

בתוך כך הודיעה עיריית ראשון לציון כי לאור ההמלצה החדשה של משרד הבריאות, לאוכלוסיית הקשישים ובפרט לקשישים עם מחלות רקע, לצמצם מגעים ככל הניתן, תעניק סיוע לבני הגיל השלישי.

המחלקה לעבודה סוציאלית בקהילה במינהל לשילוב חברתי, מקימה מערך מתנדבים שתיתן מענה וסיוע לאוכלוסייה זו. לצורך כך, נדרשים מתנדבים לצורך שינוע מזון ותרופות, תגבור המוקד העירוני 106 וגם להפגת בדידותם של תושבי העיר המבוגרים, ובמיוחד העריריים.

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "זו שעתה היפה של הסולידריות והערבות ההדדית, לתת יד ולסייע למי שזקוק. אלו יכולים להיות הסבים והסבתות של כל אחד מאיתנו. חובתנו המוסרית לחשוב גם עליהם, כל סיוע יתקבל בברכה".

 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר