מצד אחד, הפגנות בגלל גג סולארי – מצד שני, סדנאות לקידום בריאות

במקביל להפגנה והשבתת הלימודים, השבוע החלו סדנאות קידום בריאות בבית הספר יסוד המעלה בראשון לציון, כחלק מהליך הפיכתו לבית ספר מקדם בריאות

פורסם בתאריך: 2.1.20 10:59

במהלך השבוע הפגינו והשביתו את הלימודים הורים לילדים בבית הספר היסודי יסוד המעלה. זאת בטענה כי התקנת הלוחות עלולה לפגוע בבריאות ילדיהם, כפי שפורסם כאן ב"השקמה ראשון לציון".

מנגד, בהובלת חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק בריאות הציבור, אילנית הרוש, יו"ר סיעת מרצ בעיר, מתקיימות בבית הספר סדנאות קידום בריאות בבית הספר יסוד המעלה, כחלק מהליך הפיכתו לבית ספר מקדם בריאות.

במסגרת הסדנה יוכשרו נאמני הבריאות של בית הספר, תלמידי כיתה ה' והצוות החינוכי. הסדנאות מועברות על ידי תזונאיות ואנשי האגודה לבריאות הציבור. מדובר בסדרת סדנאות בת שישה מפגשים שמטרתם לעודד בתי ספר להפוך למקדמי בריאות שבהם מוקנים ידע וכלים מעשיים במגוון דרכים יצירתיות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בעיר כבר פועלים 23 בתי ספר יסודיים מקדמי בריאות ו-13 חטיבות ביניים, כחלק מהפעלת תוכנית אפשריבריא של משרד הבריאות ובתמיכת משרד החינוך. מדובר באחת מתוכניות הדגל של קידום הבריאות בראשון לציון, אשר נתמכת גם על ידי ראש העירייה רז קינסטליך וממלאת מקומו, מחזיקת תיק החינוך ליאל אבן-זהר, וראש אגף קיימות וסביבה מירב שבתאי בלחסן.

 

כדי לקבל את התואר בית ספר מקדם בריאות, על צוות בית הספר לקבל על עצמו מחויבות לגישה חינוכית שבה משולבים השגת יעדים חינוכיים, יחד עם שמירה על בריאות התלמידים ושיפור איכות חייהם ורווחתם של התלמידים, המורים, קהילת בית הספר והקהילה סביבו.

במסגרת התוכנית, מדורגים בתי הספר בדירוג כוכבים – אחד, שניים או שלושה, בהתאם להתקדמות שלהם ועמידה ביעדים. התוכנית פועלת ברחבי ישראל משנת 2011. בכל בית ספר שמוכר כמקדם בריאות קיים מורה או מדריכ/ת בריאות שמכשירים תלמידים במוסד כנאמני בריאות.

אילנית הרוש, אשר נפגשה לאחרונה עם המורות למדעים ומדריכי הבריאות המחוזיים והארציים, דורית עיני ונילי מזור, כדי להמשיך ולקדם את היוזמה, אומרת: "אני מברכת את בית הספר יסוד המעלה ואת הצוות החינוכי בראשות המנהלת מאיה שירין, מלי עוז, חיה ושאר צוות בית הספר. נגיע לכל בתי הספר בעיר, נחזק את הקיימים ונסייע לחדשים להצטרף ליוזמה ולקבל את ההכרה כבית ספר מקדם בריאות".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר